Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olette te lapsellisia ja ilkeitä !!!!! (on viesti)

Vierailija
27.04.2011 |

Onko tämä aikuisten naisten keskustelupalsta? Onko? Siltä ei vaikuta. Haukutaan lihavia, ainakin tänään. Toki muutkin saavat kuulla kunniansa. Olette sairaita tuossa fanaattisuudessanne. Eikö teille merkkaa yhtään, millainen ihminen on luonteeltaan? Mitä saatte tuollaisesta mielipuolisesta solvaamisesta?

Ja tiesittekö, jos on elämäänsä, kroppaansa ja ulkonäköönsä tyytyväinen, ei koe tarvetta arvostella muita. Eli teillä haukkujilla on joku pahasti pielessä, ja paha mieli pitää purkaa muihin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupiahan tämä on, ilmaista hupia, parempaa ku lintsi, kiitos kaikille läskinatseille.

t. lupsakka pullukka!

Vierailija
2/12 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupiahan tämä on, ilmaista hupia, parempaa ku lintsi, kiitos kaikille läskinatseille.

t. lupsakka pullukka!

sivistyneellekin ihmisille täyteen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hermot menis ja alkaisin kiukutteleen.

Vierailija
4/12 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkittu tosiasiahan on se, että ihmiset lihovat eri tavalla. Joillekin on paljon helpompaa pysyä laihana kuin toisille, eli samalla ruokamäärällä toinen lihoo, toinen ei.

Toisekseen ruoka tuo joillekin paljon mielihyvää, toiset syövät lähinnä vain koska se on pakko. Ensin mainituilta vaaditaan siis paljon enemmän itsekuria, jotta pystyisivät välttämään houkutuksia.

Kolmanneksi: Vaikka ihminen lihoisi yksinomaan aivan väärällä ruokavaliolla ja liialla herkuttelulla, se ei kerro ihmisestä juurikaan mitään syvempää. Lihava voi olla ahkera ja omata erittäin hyvää itsekuria elämän muilla alueilla.

Ja käänteisesti on hyvä muistaa, että laihuus ei merkitse samaa kuin ahkeruus ja hyvä kontrollikyky kaikessa. Itsekuria kun tarvitaan moneen muuhunkin asiaan kuin ruokaan. Mieti vaikka miten kohtelet muita ihmisiä.

Vierailija
5/12 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkittu tosiasiahan on se, että ihmiset lihovat eri tavalla. Joillekin on paljon helpompaa pysyä laihana kuin toisille, eli samalla ruokamäärällä toinen lihoo, toinen ei.

Toisekseen ruoka tuo joillekin paljon mielihyvää, toiset syövät lähinnä vain koska se on pakko. Ensin mainituilta vaaditaan siis paljon enemmän itsekuria, jotta pystyisivät välttämään houkutuksia.

Kolmanneksi: Vaikka ihminen lihoisi yksinomaan aivan väärällä ruokavaliolla ja liialla herkuttelulla, se ei kerro ihmisestä juurikaan mitään syvempää. Lihava voi olla ahkera ja omata erittäin hyvää itsekuria elämän muilla alueilla.

Ja käänteisesti on hyvä muistaa, että laihuus ei merkitse samaa kuin ahkeruus ja hyvä kontrollikyky kaikessa. Itsekuria kun tarvitaan moneen muuhunkin asiaan kuin ruokaan. Mieti vaikka miten kohtelet muita ihmisiä.

MIETI MITEN KOHTELET MUITA IHMISIÄ

Vierailija
6/12 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, sitten sen helpommin lihomman pitää vaan syödä vähemmän, eli sitä itsekuria se vaatii, ei muuta. Jos siis hoikkana haluaa pysyä, se on sitten jokaisen oma asia, että haluaako. Mutta itsekurista se lihominen kiinni on, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Kyllä minäkin tänään ostin isohkon annoksen pastasalaattia vaikka tiesin, että ei saisi. Itsekuri petti, myönnän sen, en tajua miksi ylipainoiset ei sitä myönnä (tai jopa loukkaantuvat siitä).

Vierailija
7/12 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä rajata kirjoittajia iän, sukupuolen, poliittisten tai uskonnollisten näkemysten perusteella. Mistään et voi tietää ovatko kirjoittelijat naisia tai aikuisia, nuorison mielestä on kiva käydä keskustelupalstoilla provoilemassa ja ovathan monet av-mammatkin tunnustaneet huvittelunsa, sitten tietysti omana joukkonaan miehet...

Vierailija
8/12 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, sitten sen helpommin lihomman pitää vaan syödä vähemmän, eli sitä itsekuria se vaatii, ei muuta. Jos siis hoikkana haluaa pysyä, se on sitten jokaisen oma asia, että haluaako. Mutta itsekurista se lihominen kiinni on, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Kyllä minäkin tänään ostin isohkon annoksen pastasalaattia vaikka tiesin, että ei saisi. Itsekuri petti, myönnän sen, en tajua miksi ylipainoiset ei sitä myönnä (tai jopa loukkaantuvat siitä).

kuten minä :D

Te läskinatsit vain jotenkin sivuutatte aina ne viestit.

Vierailija
9/12 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavuus on aina yleensä jonkun muun seikan syytä, raskauden, sairauden, lasten, jopa miehen (kun sille kuitenkin pitää tehdä ruokaa niin pitäähän munkin sitten syödä...). Hienoa jos sinä sen myönnät, mutta suurin osa kyllä ei.

Vierailija
10/12 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten minä :D Te läskinatsit vain jotenkin sivuutatte aina ne viestit.

lihavuus on aina yleensä jonkun muun seikan syytä, raskauden, sairauden, lasten, jopa miehen (kun sille kuitenkin pitää tehdä ruokaa niin pitäähän munkin sitten syödä...). Hienoa jos sinä sen myönnät, mutta suurin osa kyllä ei.

Mutta herkuttelulla mä silti olen ne itselleni saanut. Kyllä silti olen sitä mieltä että ne mitä minä olen lukenut, ainakin puolet sanoo, että "en jaksa", "en viitsi", "ei tarvetta", "ruoka on ihanaa" jne.

Vierailija
11/12 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi että tykkään, rakastan hyvää ruokaa ja vielä hyviä juomiakin! Annoskootkin on liian isoja, mutta kun ruoka on niin hyvää :) Joten mulla ei ainakaan ole mitään tekosyitä, ihan omaa ahneutta ja hyvänolon tavoittelua vaan :)

Vierailija
12/12 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti täällä huonoitsetuntoiset ex-koulukiusaajat haukkuisivat päivät pääksytysten.

Minua ei kukaan arvostele, vaikka olen hoikka ja syön tosi epäterveellisesti, enkä liho millään. Mutta lihavien kimppuun aina täällä käydään.

Jos oma elämäsi on kunnosssa, ei sinua muiden painot hetkauta! FAKTA!