Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ristiäispaikka Jyväskylässä

Vierailija
27.04.2011 |

Auttakaapas tuoretta jyväskyläläistä, eli minulla on ristäispaikka hakusessa Jyväskylästä. Kirkkoherranvirastosta suositeltiin keskustan väelle Keljon kirkkoa tai Lohikosken kirkkoa ja sen tiloja.

Tietääkö joku millaisia paikkoja on? Eli hakusessa siisti ja ihan kivannäköinen paikka, ihan suoraan 60-luvun seurakuntakeskukseen en haluaisi mennä, vaan olisi kiva jos olisi rempattu joskus 90-luvun alun jälkeen. Vai onko näiden lisäksi joku muu paikka mikä olisi hyvä, esim. joku uudempi seurakuntakeskus???

Kuokkkalan kirkko on tosi siisti kun on niin uusi, joten se on tietysti yksi vaihtoehto, mutta on ehkä vähän turhan kolkko ja iso meidän tarpeisiin...

Kiitoksia vastauksista etukäteen!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keljon ja Lohikosken kirkoissa olen ristiäisissä ollut. Ovat siihen tarkoitukseen ihan kivoja. Olen kuullut joskus, että vanhassa pappilassa kans pidettäis ristiäisiä, mutta siitä asiasta en enempää tiedä.

Vierailija
2/3 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi kaunis paikka. Vuokra taitaa muistaakseni olla aika hintava, mutta soittamalla kirkkoherranvirastoon sekin selviää nopeasti. Voi olla, että muistan väärin.

Keljonkirkko on myös ihan ok paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan se vanha pappila olis varmasti ihana, mutta hinta on 240e/6h kun noi muut on taasen ilmasia...

ap