Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

menen roomaan, katselenko kaupunkia?

Vierailija
05.05.2011 |

Mene Roomaan. Siellä on 2 päivää töitä. Otanko yhden ylimääräisen matkapäivän sitä varten, että katselen kaupunkia? Työnantajalle tämä ok, miehelle oikein ei...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman muuta. Ihana kaupunki.

Vierailija
2/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, ansaitset Rooman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieskin lentää Roomaan ja sitten vietätte yhden päivän yhdessä Roomassa!

Vierailija
4/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei suostuisi lähtemään vaikka kotona ei olisikaan teiniä...

Vierailija
5/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vastustaa matkustamista ja matkailua ylipäänsä

Vierailija
6/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kyllä pyyhkit hänen mutinoillaan persiisi. Teillä ei siis ole pieniä lapsiakaan, joiden hoito olisi miehelle voittamaton rasite (no joo vuorokauden nyt vahtisi pieniäkin lapsia)? TOTTA KAI pidät ylimääräisen vapaan ja käyt ihailemassa Kolosseumia ja vaikkapa Vatikaania.

Vierailija
7/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen työmatkoilla (viikon matkat pari kertaa vuodessa) - sen verran harvinaista herkkua on! Lisäksi työviikko on sen verran hektinen ettei paluu kotiin suoraan palavereista ole edes mukava ajatus.

Miestä vähän tökkii se että otan tuon vl yli jäämisen vähän itsestään selvyytenä (hän matkustaa 2-6pv/kk) koska hän ei tee sellaissta mutta enpä ole koskaan kieltänyt. Nuo pari vl on ainoat yksin tehdyt reissut&vuosi mun elämässä - muuten ollaan miehen kanssa kuin paita ja peppu. Kyllä sitä omaa aikaakin kaipaa ja ansaitsee.

Vierailija
8/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin, jos olet "historiafriikki", joka saa väristyksiä historiallisista ja upeista paikoista, niin Roomassa sellaisia riittää! Anna miehelle piut paut, ja tee kuten itse haluat.