Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein teillä imuroidaan?

Vierailija
27.04.2011 |

Ja kuka sen tekee, sinä, mies, lapset vai robotti?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-4 kertaa päivässä. Riippuu miten paljon tulee lasten, vaunujen ja koiran mukana hiekkaa sisälle. En vaan voi sietää hiekkaa sisällä!! Samalla kun lapset syö tulee murusia lattialle ja ne on saatava myös pois.

Anteeksi vaan, mutta kuka voi imuroida vaan kerran viikossa? Siis teillä on varmaan tosi pölystä!

ja ei ole pölyistä. Sinulla on pakkoneuroosi, anteeksi vain. Jos pitää 4 kertaa päivässä imuroida.

Vierailija
22/26 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvittaessa minä tai mies pikaimuroinnin sen lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja 90% kerroista imuroin minä.

Muuten joko mies tai 10vuotias lapsi. Miksi minä niin usein? Siksi että minä olen se jota lika häiritsee ja tartun siihen imurin varteen herkimmin. Lapsen pyydän imuroimaan jos sattuu juuri olemaan kohdalla. Mies ottaa imurin minulta ja imuroi jos on kotona sillä hetkellä. Oma-aloitteisesti ei kaiva imuria esiin ja itse olen tosi huono pyytämään muita tekemään. Samalla vaivalla imuroin itse.

Vierailija
24/26 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vitsailee, että minulla on pakkoneuroosi. Mutta eihän se sitä ole, minä vain nautin puhtaudesta.

pakkoneuroosista/siivouspakkomielteestä. Tästä on ihan tutkimuksiakin. Ihan jatkuvasti siivoava ihminen siivoaa, jotta nuppi ei sekoaisi= saa ajatukset muualle, kun siivoaa, siivoaa ja siivoaa.

Hae apua.

Ap:n kysymykseen, meillä imuroidaan 3 kertaa viikossa.

Vierailija
25/26 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten asunto n. 1krt/vko. Joskus useammin joskus harvemmin.

Vierailija
26/26 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se robotti oikeesti toimiva?

Riippuu vähän mitä siltä odottaa. Ei se ainoaksi imuriksi ole riittävä. Se ei imuroi rappusia, kun ei niitä osaa kiivetä. Samoin siltä voi jäädä imuroimatta nurkka jos sattuu olemaan vaikkapa tuoli sillälailla, ettei se pääse sinne. Se ei osaa vetää lastenhuoneen lelulaatikoita pois sängyn alta imurointia varten yms.

Sen sijaan se kyllä jaksaa imuroida väsymättä pitkän ajan. Sen voi ohjelmoida imuroimaan vaikkapa joka torstai kun on itse töissä.

Merkilläkin on väliä. Kaikki markkinoiden imurit eivät toimi yhtä hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi