Miten usein teillä imuroidaan?
Ja kuka sen tekee, sinä, mies, lapset vai robotti?
Kommentit (26)
Tarvittaessa minä tai mies pikaimuroinnin sen lisäksi.
niin ja 90% kerroista imuroin minä.
Muuten joko mies tai 10vuotias lapsi. Miksi minä niin usein? Siksi että minä olen se jota lika häiritsee ja tartun siihen imurin varteen herkimmin. Lapsen pyydän imuroimaan jos sattuu juuri olemaan kohdalla. Mies ottaa imurin minulta ja imuroi jos on kotona sillä hetkellä. Oma-aloitteisesti ei kaiva imuria esiin ja itse olen tosi huono pyytämään muita tekemään. Samalla vaivalla imuroin itse.
Mieheni vitsailee, että minulla on pakkoneuroosi. Mutta eihän se sitä ole, minä vain nautin puhtaudesta.
pakkoneuroosista/siivouspakkomielteestä. Tästä on ihan tutkimuksiakin. Ihan jatkuvasti siivoava ihminen siivoaa, jotta nuppi ei sekoaisi= saa ajatukset muualle, kun siivoaa, siivoaa ja siivoaa.
Hae apua.
Ap:n kysymykseen, meillä imuroidaan 3 kertaa viikossa.
muuten asunto n. 1krt/vko. Joskus useammin joskus harvemmin.
onko se robotti oikeesti toimiva?
Riippuu vähän mitä siltä odottaa. Ei se ainoaksi imuriksi ole riittävä. Se ei imuroi rappusia, kun ei niitä osaa kiivetä. Samoin siltä voi jäädä imuroimatta nurkka jos sattuu olemaan vaikkapa tuoli sillälailla, ettei se pääse sinne. Se ei osaa vetää lastenhuoneen lelulaatikoita pois sängyn alta imurointia varten yms.
Sen sijaan se kyllä jaksaa imuroida väsymättä pitkän ajan. Sen voi ohjelmoida imuroimaan vaikkapa joka torstai kun on itse töissä.
Merkilläkin on väliä. Kaikki markkinoiden imurit eivät toimi yhtä hyvin.
ja ei ole pölyistä. Sinulla on pakkoneuroosi, anteeksi vain. Jos pitää 4 kertaa päivässä imuroida.