Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kavereiden syöttämisistä...

Vierailija
19.03.2011 |

Meillä kyllä saa lapsien kaverit syödä, samaa ruokaa mitä meille laitan. Miksi ihmeessä jotkut kieltää lapsilta ettei saa syödä muualla kuin kotona ? Uskomatonta, kiva sitten katsoa vieressä nälkäisenä kun toiset syö.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä nuo kaverit on naapuritaloista, joten käyvät kotona syömässä. Pidän tärkeänä sitä, että perheet syövät yhdessä:)

Tämä ei tarkoita ettenkö voisi joskus jotain heille tarjotatakin.

Vierailija
2/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meillä ovat ruoka-aikana. Ellei kelpaa, ei voi mitään.

Olisipa aika hassua, jos kavereita yökylässä ja ei mitään söisi koko aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei lapsi syö kotona. Menee mielummin kavereilleen syömään valmisruokia... pizzaa, nakkeja jne. Tietenkin ne lapselle paremmin maistuvat, kuin terveellinen ruoka, ei siinä mitään... Turhauttaa vaan kotona tehdä ruokaa, jolle sanotaan ei, ja sitten painellaan naapuriin syömään herkkuja (keksejä ja karkkeja mm.). Kotona niitä saisi vain viikonloppuisin, mutta naapureilla minä päivänä hyvänsä. Olenkin rajoittanut vierailuita aika reilusti.

Vierailija
4/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku ruokkii lapseni!

Onko sinulle että syötän lapsesi? Entä mitä mieltä olet siitä että lähettäisin lapsesi kotiin syömään?

Meillä on mm. harrastuksia lapsilla ja jos ei ruokaa saa riittävän aikaseen ennen harkkoja niin ei hyvä.

Vierailija
5/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöttäisin kaikkien kuuden oman lapseni kaverit, saisin hankkia soppatykin!

Vierailija
6/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kotona ruoka-ajat jolloin soitan lapset kotiin syömään. Hyvin on toiminut eikä ole laspet valittaneet. Jos meillä on kavereita ruoka-aikana saavat he syödä jos vanhemmat antavat luvan. Mun lapsilla vaan ei ole juuri koskaan ollut tarvetta syödä kavereilla, koska kotona on ruokaa.

Vierailija
7/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei lapsi syö kotona. Menee mielummin kavereilleen syömään valmisruokia... pizzaa, nakkeja jne. Tietenkin ne lapselle paremmin maistuvat, kuin terveellinen ruoka, ei siinä mitään... Turhauttaa vaan kotona tehdä ruokaa, jolle sanotaan ei, ja sitten painellaan naapuriin syömään herkkuja (keksejä ja karkkeja mm.). Kotona niitä saisi vain viikonloppuisin, mutta naapureilla minä päivänä hyvänsä. Olenkin rajoittanut vierailuita aika reilusti.

Vierailija
8/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuossa nelosen viestissä oli ihan pointti takana!

5

Vierailija
9/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulle että syötän lapsesi? Entä mitä mieltä olet siitä että lähettäisin lapsesi kotiin syömään?

Meillä on mm. harrastuksia lapsilla ja jos ei ruokaa saa riittävän aikaseen ennen harkkoja niin ei hyvä.

No minä olisin kyllä vaan tyytyväinen jos lapsi syö kaverilla missä on kylässä, ettei tarvi leikkejä lopettaa siksi et pitää lähteä kotiin syömään . Ja mitä pahaa siinä on :D no, mä en olekkaan kai sitten super tarkka niiden syömisistä, koska mulla on muutakin elämää.

Vierailija
10/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä mun lapset varmaan pyytää ruokaa, jos on nälkä, ja jos ei anneta niin tulkoot sit kotiin syömään..=)

Vierailija
11/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureilla on VAIN roskaa ruokana, kun sen sijaan vain ja ainoastaan MINÄ tiedän mitä oikea kunnon ruoka on.

t.8

Vierailija
12/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti äiti tietää paremmin mikä on kunnon ruokaa juuri hänen omille lapsilleen. Ja naapureiden äidit tietysti syöttävät parasta mahdollista ruokaa omilleen. Ei siitä tarvitse vetää hernettä nenuun.

Vierailija
13/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään selvä juttu mielestäni. Monissa perheissä ruokailu on päivässä se ainoa hetki, jolloin koko perhe on yhdessä. Tämä on oikeasti monelle tärkeä juttu, ja tutkitustikin lapsen kehitykselle äärimmäisen tärkeä asia. Ja muutenkaan ei toisen lasta saa mennä syöttämään ilman lupaa, perheissä on eri käytäntöjä ruokien/ruokailujen suhteen, on äärimmäisen epäkohteliasta mennä antamaan ruokaa ilman, että siitä on lapsen vanhempien lupa. En ymmärrä mikä hinku joillakin on ruokkia vieraita lapsia, mikä siinä on motiivi? Älä siis ap-ja muut- ruoki niitä vieraita lapsia ilman lupaa, vaikka se kuinka sinun mielestäsi olisi vaan kohteliasta, se ei ole sitä, päinvastoin.

Vierailija
14/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tiedät, onko hän syönyt kunnolla? Vai vähän vaan maistellut ja sanoo syöneensä? Minä ainakin haluan seurata lasteni syömistä pääsääntöisesti.

Mitä jos teille tuleva lapsi on ujo, eikä kehtaa vaikka sanoa, että on keliakia tms. ja sitten vanhemmat ovat hermona, kun joku on syöttänyt allergisoivaa ruokaa?

Ja vielä: minä ainakin laitan "kunnon ruokaa" yleensä lasten takia, ja harmittaisi odotella ruoka valmiina, kun tenavat tulevat kertomaan että söinkin jo naapurissa...

Vierailija
15/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lapsesi ei harrasta liikuntaa?

Koska oma lapsi ei kyllä söisi tuntia ennen painia ruokaa vaikka teillä silloin olisi ruoka.

Oma lapsi harkkapäivänä söisi aikasemmin!

Voi kamalaa jos joutuu hetkeksi syömään ja leikit odottaa, ihan saman ne leikit odottaa jos teillä syödään.

5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi