Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa ostaa pilveä

Vierailija
26.04.2011 |

eihän se nyt mikää iso juttu ole. Mitäs sanoisitte jos miehes ilmoittais tuommosta?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykiatriselle osastolle..

Vierailija
2/25 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mies ei ole kiinnostunut pilvenpoltosta. Mä poltan toisinaan, mutta mies ei ole yhtään innostunut kokeilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ihan säännölliseksi tavaksi muodostu.

Vierailija
4/25 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan et ota sitä tavaksi. ja jso koukkuun jää niin ovi kolahtaa perässä kiinni.

Vierailija
5/25 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko sinun miehesi luuseri kun ei uskalla kyseenalaistaa lainsäädäntöä? Eivät ne päättäjätkään aina ole oikeassa. Mielummin polttaa hamppua kun juo alkoholia.

Vierailija
6/25 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan, että itekin haluan kokeilla sit. Kokemus sekin.

Vierailija
7/25 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt polttelee välillä..

juu mieluummin pilvi ku alkoholi mut en tiiä tarviiko olla kumpaakaan

-ap

Vierailija
8/25 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa. Meille ei laittomuuksia tule!

Vierailija
9/25 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt polttelee välillä.. juu mieluummin pilvi ku alkoholi mut en tiiä tarviiko olla kumpaakaan -ap

perusteleppa toi mieluumin pilvi kuin alkoholi!!!

Vierailija
10/25 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ENÄÄ huolisi pössyttelijää miehekseni, kun yhden kanssa jo olen elämääni tuhlannut, liian monta parasta nuoruusvuottani.

Vierailija
11/25 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.tohtori.fi/?page=4031888&id=5724989

Tupakkakin on pilveä haitallisempaa tuon tutkimuksen lisäksi samoja tuloksia tullut muistaki uudemmista tutkimuksi. Saa nähdä milloin asenteet muuttuu pilveä kohtaan, ei sillä että tahtoisin että siitä tulisi huume alkoholin ja tupaka tilalle.

Vierailija
12/25 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tässä yritä mitenkään ylistää tota pilveä mutta mieluummin se pilvi ku alkoholi..

ap

Vierailija
13/25 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten tuskin nyt enää on tarvetta. Mutta jos ilmottas tuollaista, niin en kyllä hyvällä katsoisi. Saisi mennä polttelemaan jonnekkin ihan muualle. Tietää, etten hyväksy röökaamistakaan kotona.

Vierailija
14/25 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turistitkin saa käydä coffee shopeissa; tähänhän on tulossa muutos).

Onhan tätä tullut nuoruudessa kokeiltua, enkä itse suhtaudu pilveen sen tuomitsevammin kuin alkoholiinkaan: päihde kuin päihde, ja jos sitä osaa viihdekäyttää kohtuullisesti ja vastuullisesti, muuttumatta persoonaltaan jotenkin toisia loukkaavaksi ja hävyttömäksi, niin mikäs siinä sitten.

Ainoa "mutta" nyt perheellisenä on vain tuo Suomen lainsäädäntö, joka nyt sattuu sanomaan, että kannabis on laiton päihde, vaikka alkoholi on laillinen. Itse en halua näin aikuisena ja perheellisenä rikkoa millään tavalla lakia, eikä minusta yksilö voi yhteiskunnassa määrittää, mitkä lait ovat järkeviä ja mitkä eivät. Jos ei sopeudu yhteisön sääntöihin, voi vaihtaa yhteisöä tai ajaa aktiivisesti muutosta!

Minun seurassani ja lapseni kodissa ei siis lakia rikota, mutta koska en pilvenpolttoa mitenkään tuomitse, voisin ihan hyvin lähteä miehen kanssa pössylomalle yhteiskuntaan, jossa lainsäädäntö sen sallii. Onneksi kuitenkin mieskin sai kokeilunsa kokeiltua nuorena, eikä meistä kumpikaan kai enää kaipaile sen sortin olotilaa...

Vierailija
15/25 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvellä tarkoitetaan yleensä hashista. En ostaisi sitä, koska se on yleensä rikollisliigojen kauppaamaa ja laatu on ihan mitä sattuu. Sekaan on saatettu laittaa vaikka minkälaisia jätteitä.

Jos haluaa kannabista, niin parempi on polttaa marihuanaa eli kukkaa. Jos miehelläsi on mahdollisuus kasvattaa itse niin hyvä hänelle, jos taas ei ole, kannattaa hankkia kukkaa jonkun tutun kautta. Sillä tavalla saa yleensä parhainta laatua.

Alkoholi kuuluu vaikutuksiltaan ja riskeiltään koviin huumeisiin, vaikka se onkin laillista. Kukan polttelu on psykofyysisesti paljon vaarattomampaa, mutta koska se on laitonta, jotkut vieroksuvat sitä. Molemmat ovat hauska tapa rentoutua, mutta alkoholiin liittyy enemmän lieveilmiöitä. Jos marihuanan pieni kotikasvatus sallittaisiin, alkoholin kulutus vähenisi ratkaisevasti ja kansanterveys paranisi. Samalla rikollisuus vähenisi.

Ja sitten on sekin optio, ettei käytä kumpaakaan. :)

Vierailija
16/25 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan. Taino onko kokeillut ? Kannattaa ainakin varoa vähän mistä ostaa jos ostaa, kun helposti voi joutua johonkin vähän laajempaakin juttuun ja sehän ei sitten ole aina hyvä..

Mutta no puhukaa nyt ensin että miks haluaa ja jos haluaa kokeilla niin saa kai sitä vähän kokeilla. En tietenkään kannusta, mutta aika tyhmä älähteä heti sellaiselle linjalle että minä tai pilvi, kuitenkin mies tekee mitä haluaa, tietenkin tollasissa asioissa saa vähän perään katsoa..

Vierailija
17/25 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies menisi ulkoruokintaan alta aikayksikön.

Vierailija
18/25 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi väittää, että alkoholi on kannabista haitallisempaa - ainakaan jos puhutaan pienistä määristä tyyliin pari kolme ravintola-annosta. Pilvestä voi tulla psykoosikin! Mutta huumepolitiikka on ongelmallista. Kanadassa on yhdessä kaupungissa huumeidenkäyttäjille eristetty alue, jossa saavat ihan laillisesti rauhassa pössyttää ja tykittää. Pitäistköhän joka maahan saada sellainen?

Vierailija
20/25 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en polttais vaikka mahdollisuus olisi. joskus nuorena kokeilin ja en tykännnyt.

mies on enneki poltellut mutta nyt ajatteli ostaa sitä vähän enemmän..

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme