Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hampaan juurihoito!!!

Vierailija
12.05.2011 |

Kuinka kauan juurihoidon jälkeen teillä on ollu suu kipeänä, tai siis se hoidettava hammas/juuri/ien??? mulle tehtiin tiistaina ja päivystys aikaa tänään soittaessa, kun on edelleen särkevä, eivät antaneet vaan sanoivat kuuluvan asiaan vieläkin???? :\\\\

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri kirjoittikin minulle Burana-reseptin.

Vierailija
2/7 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se eka päivä juurihoidon jälkeen oli tosi kipeä, hammaslääkäri sanoi, että voi olla useammankin päivän niin kipeänä että pitää syödä särkylääkettä. Eli ihan normaalilta toi sun vielä kuulostaa mun mielestä. Buranaa kannattaa syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta edellisen juurihoidon aloituksen jälkeen särki niin kauheasti, etten kyennyt mihinkään, edes ruokaa en pystynyt tekemään saati syömään. Makasin vain tuskissani. Söin 800 mg:n buranaa eikä siitä ollut mitään apua. Soitin hammaslääkärille ja hän määräsi antibiootit, jotka vei kivun nopeasti.

Vierailija
4/7 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun särkylääkettä peliin.

Vierailija
5/7 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kipee monta päivää ja pari viikkoa vielä sen verran arka, ettei sillä huvittanut näkkäriä syödä!

Vierailija
6/7 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pahenee ja pahenee, tulee turvotusta jne. niin sitten kannattaa mennä uudestaan ennen seuraavaa aikaa.

Kipu kuuluu asiaan, onhan sieltä hampaasta hermot poistettu. Toisilla ei ole kipua ollenkaan, toiset kipuilevat useita päiviä. Ota burabaa säännöllisesti, äläkä odota että se kipu tulee ennen kuin otat lääkkeen.

Vierailija
7/7 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompas lohduttavaa... ;\

mä en vain voi oikein buranaa syödä, kun olen rv 32.. no, panadolia peliin kai sitten vain. kiva kuitenki tietää että voi kuulua asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi