Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko veljesi ilmi poliisille jos

Vierailija
26.04.2011 |

saisit tietää, että hänen kasvattavaa marihuanaa kotonaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisi.

Vierailija
2/9 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mari ole paha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaisin jos veljeni tappaisi jonkun (tosin en todistaisi vastaan oikeudessa). Veri on vettä sakeampaa.

Vierailija
4/9 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilmiantaisi moisesta asiasta ketään, koska marin kasvattaminen on yksinomaan positiivinen asia. Ei sen pitäisi olla kiellettyä ensinkään, eikä varmaan kauaa tule olemaankaan, jos yhteiskunnan päättäjillä on vähänkin järkeä päässä..? Valoisaa kevättä veljelle!

Vierailija
5/9 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilmoittaisin, jos ei poistuis.

Vierailija
6/9 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos myyntiin, niin ilmottaisin. Tai esittäisin ukaasin "ilmoitan, jollei lopu".

Vierailija
7/9 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti en usko tuohon miedot huumeet ja vahvat huumeet erikseen jaotteluun, koska miedoista huumeista siirrytään helposti vahvempiin. Joten vedän näissä asioissa rajan ihan samaan mihin Suomalainen lainsäädäntökin.

Vierailija
8/9 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muutaman sanan vaihtaisin kyllä

Vierailija
9/9 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti en usko tuohon miedot huumeet ja vahvat huumeet erikseen jaotteluun, koska miedoista huumeista siirrytään helposti vahvempiin.

että muutenkin on taipuvainen riippuvuuteen tai päihteilyyn. Itse olen polttanut pilveä ensimmäisen kerran 16-vuotiaana, enkä ole koskaan kokeillut mitään muuta huumetta. Poltan ehkä pari kertaa vuodessa. Olen nyt 30, tuttavapiirissäni on hyvin paljon samanlaista meininkiä. Itse asiassa tuttavapiirissäni ei taida olla kuin 1 ihminen, joka olisi kokeillut niitä kovempia huumeita (ekstaasia tässä tapauksessa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi