Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Laitan muut itseni edelle, siksi olen lihava/en meikkaa/en huolehdi itsestäni"

Vierailija
26.04.2011 |

Kuulostaako tutulta? Oletko sellainen äiti, joka huolehtii aina vain muista eikä ehdi miettiä lainkaan omaa hyvinvointiaan ja terveyttä? Kiloja kertyy, kampaajalla on käyty viimeksi neljä vuotta sitten, meikit on vanhentuneita, rappusissa hengästyy...?

Tiedätkö mitä? Tuo muiden edelle laittaminen on puhtaasti vain tekosyy sille, ettei itsestä huolehtiminen ja liikunta maistu.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuen. kuumetta on 38 astetta. istuminen on tässä tilanteessa helpompaa makaaminen olisi vielä kivempaa, mutta kun valmistan samalla ruokaa.

Et kai sinä aina ole kuumeessa?

Vierailija
22/26 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja avioliitto on alunperinkin perustunut muulle kuin pelkästään sille ulkoiselle olemukselle.

Ja olen ehkä sen verran feministi tai sitten vaikka a-seksuaali, että se avioliitto ja seksi ole koskaan mulle ollut ykkösasia.

Jos miehelle kelpaa omana itsenäni niinkuin olen nämä viimeiset kymmenen vuotta kelvannut, niin mieluummin olen sitten yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käy kampaajalla enkä meikkaa kuin noin kerran kuukaudessa. Kosmetologilla en ole ikinä käynyt.

Olen varmaankin aivan kauhea homssu jonka mies lähtee kohta vieraisiin. Eihän hän voi kestää katsoa tätä päivittäisellä liikunnalla aikaan saatua bmi 19 kroppaa eikä pitkiä vaaleita hiuksiani ja luonnonkauniita kasvojani sekä kuulasta ihoani jonka olen saanut syömällä pääasiassa luomua raakaravintoa.

Täytyypä tästä painua ostamaan ripsaria ja varaamaan kampaaja-aikaa kun kerran siten sitä itsestä huolehditaan. Nyt loppui tekosyyt! Olen ripsivärin arvoinen!

Vierailija
24/26 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sinä aina ole kuumeessa?

en tiedä. jotenkin en osaa ajatella, että hetki netin ääressä olisi pois keneltäkään, kun viettää nelisen tuntia autossa pelkästään omien ajatusten parissa ja kaiken liikenevän ajan lasten kanssa, joko kehitysvammaisen tai näitten terveitten.

näin yksinhuoltajana sitä ei joudu ällöttämään edes puolisoa.

Vierailija
25/26 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut tuommoinen.

Oli hiukkasen raskaampi elämänvaihe, eikä voimat riittäneet kaikkeen.

Vierailija
26/26 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tarvitse mitään tekosyytä sille, että en meikkaa. Itsestään voi huolehtia niin monella muullakin tavalla kuin meikkaamalla. Sen huomaa viimeistään siinä vaiheessa, kun löytää itsensä sairaalasta.

Hyvinvoinnista ja terveydestä edes yritän huolehtia, ulkonäkö kelpaa ilman meikkejä ja muotivaatteitakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän