Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa,voiko jännitysniska todella oireilla näin??

Vierailija
26.04.2011 |

4 vkoa kestänyt päänsärky!Särky on omituista,vihloo,pistää ja repii lähinnä vasemman korvan takana mutta myös molemmin puolin takaraivoa.Kuin kaistaleet menisivät aina ohimoille saalla,joissa kipuilua.Aamut ovat helpoimpia mutta tunnin-parin kuluttua heräämisestä kipuilu alkaa.Se ei ole jatkuvaa vaan vihlaiseen kymmeniä kertoja päivän mittaan.LÄhinnä epämielyttävää.

Nyt uusi oire on myös vasemman käden elohiiri hauiksessa.alkoi viikonloppuna nykimään.Ja siis samalla puolella kroppaa kuin pääkipu.

Olen käynyt lääkärissä,kerran fysioterapiassa ja hierojalla-ei auta.Fysioterapian antamia jumppaohjeita tehnyt nyt viikon tuloksetta.TUntuu että kipuilu vaan lisääntyy ahdistuksen myötä.KOhta en voi ajatella muuta kuin pääkipua ja mistä se johtuu.Tk-lääkäriä vaivasin uudelleen puhelimitse viime vkolla ja hän jo melkein hermostui,kun kyse "vain" niskavaivasta.

Vaiva on siis todettu,ja sijaitsee viimeisen nikamavälin ja kallonppohjan seudulla.Myös muuta kränää oli lavan seudulla jne.

Mutta pelko esim.aivokasvaimesta on kova,kun MIKÄÄN ei tunnu auttavan tähän!En ole koskaan kummemmin kärsinyt päänsäryistä ennen tätä.

Edeltävästi ennen oireiden alkua oli kauhea stressitilanne ja muuta kuormitusta.

Nyt en tiedä enää mitä tekisin,en kehtaa soittaa tk:hon kun lääkäri ei välitä,yksityisellä oloen joutunut muutenkin ravaamaan viime aikoina.Hierojalle menossa tänään.

Päivystykseen ei varmaan oteta pääkivusta kärsivää?Toisaalta eipä tee mieli raahautua sinne 3 lapsen kanssa.

Olen aivan hukassa enkä tiedä mistä enää hakea apua!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi kiropraktikko. Pitkäkestoinen stressi teki.

Mies

Vierailija
42/46 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui kipuna päässä/kallossa, kirvelyä ym. #44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jo vuosikymmeniä sitten jatkuvasti tension neck ja torticollis. Ei auttanut jumppa, lääkkeet, hieronta tai fysikaalinen hoito.

Sitten löysin reilut 10 vuotta sitten aivan loistavan osteopaatin, joka ensimmäisen kerran hoiti minua muutaman viikon ajan miltei päivittäin. Kivut ja tension neck katosivat. Sen jälkeen on riittänyt jumppa ja niskavaivojen yrittäessä ilmaantua yksi hoitokerta. Tätä on tapahtunut noin kerran vuodessa.

Joten, suosittelen sinullekin ap osteopatiaa.

Vierailija
44/46 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut hyvälaatuinen kasvain päässä sekä jännistysniska, joka vaivaa edelleen.

Tunnen aika paljon aivokasvainpotilaita, eikä kellään ole ollut kasvaimen takia kuvailemasi kaltaisia oireita. Hyvin harvalla on ollut mitään päänsärkyä kasvaimen takia.

Mutta ilman muuta sinun kannattaa jatkaa asian selvittämistä. Itselleni jännitysniskasta on ollut enemmän vaivaa kuin aivokasvaimesta! Kun sitä ei voida leikata poiskaan.

Vierailija
45/46 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
46/46 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nyt samallaiset oireet. Eli vihloo ja vetää /pistelee vasemman korvan takaa monta kertaa päivässä. Kun olen rentoutunut tätä ei tapahdu. Niskajumi on kyllä todettu. Onko muilla tällaisia oireita??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi