1½-vuotisneuvolassa tyttö oli 87cm ja 15 kg :)
Minkä kokoisia teidän muiden tytöt on/ovat olleet 1½-vuotiaana? On muutenkin aika raamikas, ei kovin siroluinen, joten voitte uskoa että hauikset on kasvaneet :D Tytöllä tuota energiaa kyllä riittää, paikoillaan on vain syödessään ja nukkuessaan.
Kommentit (124)
paljon kaikkea muuta on luun ympärillä. Ja tämä kaikki muuhan aina painaa eli mitä isommat luut ympärysmitaltaan sitä enemmän sitä lihaakin on luiden ympärillä.
Isot luut - buaahhaaa
ota selvää, googlaa vaikka (vinks vinks)
Luiden koon vaikutus ihmisen kokonaispainoon on toooodella marginaalinen. Käytännössä olematon.Siis vieläkä tänä päivänä sivistyksen yhteikunnassa
tälläsiä pöljiä piisaa?
Hoetaan mantraa: no ne isot luut, juupa juu
selittelyn mestari, wow
tästä saa jo pisteitä
jos lapseni tuossa iässä noin paljon painaisi!
aika isokokoinen lapsi. Meidän 3,5 v on 13,5 kg.
Nykyäänkin, 8v, siroluinen cheerleader (luojankiitos)
oli 1,5v. neuvolassa 86cm ja 11,8kg :)
Mun 3 v. poika painaa noin 13 kg. Ja on ihan normaalipituinen.
maaliskuussa neuvolassa 81 cm ja 9,2 kg. Siro tyttö. Syö kyllä aivan älyttömästi vaikkei uskoisi mut ei kyl oo paikallaan muuta ku sitte ku syö ja nukkuu :))
Toisaalta tuon ikäisethän monesti on :)
Mulla on neljä vuotias joka painaa 17kg ja on 112cm ja tyttö siis myöskin, eikä hänkään ole mitenkään erityisen hoikka vaan pikemminkin normaalin ja raskasrakenteisen väliltä.
myös n. 16 kg ja 92 cm. Eikä sekään mun mielestä kovin pieni ole. Tyttö on puolestaan painanut 1,5-vuotiaana 12,8 kg ja ollut 82,5 cm pitkä.
tammikuussa käytiin neuvolan mittauksissa ja pituutta oli sen verran kuin 92cm ja 15.5kg
2-vuotias on nyt 86cm ja 9kg. 5-vuotias taas 115cm ja 25kg.
5v on aika romuluinen ja ronski tyttö, 2v taas on ollut aina tosi hento ja sirorakenteinen. Ihania molemmat:)
78cm 10kg
ja
82 cm 9,7kg
energiaa riittää ja on riittänyt kyllä, kävelivät molemmat 3v jo useita kilometrejä. Aika mörssäri teillä.
tytto 83 cm ja 10,5 kg. 1,5 v mittoja en muista, mutta on siis edelleen reilusti pienempi, eli silloin oli varmaan alle 80 cm ja ihan varmasti alle 10 kg.
Siro, jäntevä ja erittäin liikunnallinen lapsi. Oliskohan 9 kg ollut tuossa iässä, syntyessään yli 4 kg silti
mutta pääasiahan on, että on terve ja että on olemassa.
Tytöllä on pituutta; joten painoakin kuuluu olla.
Itse olen ollut 2v neuvolassa 94 cm ja 16 kg.
Nyt 43 v olen 156cm ja 48 kg =) Meidän suvussa on tavattu kasvaa pienenä ja lopettaa kasvu ajoissa
eikös 2v oo keskim 92cm? Ainakin vaateet on mitoitettu niin, että 2v 92
78,6 cm ja 9.370 kg
nyt 5-vuotias touhukas tyttö 108 cm ja 16 kg
eikös 2v oo keskim 92cm? Ainakin vaateet on mitoitettu niin, että 2v 92
paljon kaikkea muuta on luun ympärillä. Ja tämä kaikki muuhan aina painaa eli mitä isommat luut ympärysmitaltaan sitä enemmän sitä lihaakin on luiden ympärillä.