Senkö takia ihmiset pitää kotona ovia, että voi harrastaa seksiä?
Olen pitkään ihmetellyt, miksi kukaan haluaisi enää 2011 asua kodissa, jossa on lähes joka huoneessa ovi, ne on tosi epäkäytännöllisiä. Meillä ei ole asennettu yhteenkään huoneeseen ovea, paitsi nyt ulko-ovi ja kylppärin ovi tietysti.
Toisesta ketjusta luin, että monet asennuttaa koteihin makuuhuoneisiin oven sen takia, että voi laittaa sen kiinni ja pääsee sinne harrastamaan seksiä. SIIS OIKEESTI???
Ostatte ovia kotiin sen takia, että pääsee paneskelemaan? Voiko ihmiset olla niin pinnallisia?
Kommentit (19)
ja siihen kategoriaan kuuluu seksikin.
Onko sulla ihan pienet lapset vielä?
on kovin pinnallista. Tai ainakin teennäistä sievistelyä.
on ne ovat kyllä aika pitkälle ihan pintamateriaalia.
sisustamista, koska jos se on auki, jotain jää sen taakse. Ei meillä lapsuudenkodissanikaan ollut ovia kuin pakolliset, eikä kenenkään yksityisyys siitä häiriintynyt. Onhan useimmilla sentään kaksi kerrosta okt:ssa, meillä ainakin. Voi mennä eri kerrokseen jos kaipaa yksityisyyttä.
ap
meillä istutaan aina ovi auki paskalla,siksi sen voiski ottaa pois kokonaan.Kerran kun landepöndellä asutaan niin paska saa haista!!tosi pinnallista porukkaa kun ei jaksa katella mua pöntöllä!
naapuri laittoi tuulensuojaksi muovipleksin ulko-oviaukon eteen, voit arvata millasta keskustelua herätti. vitsi mitä hienopieruja. inhoan sellaista pinnallisuutta, joten meillä nukutaan, kakataan, syödään ja paneskellaan niin että kaikki äänet, näyt ja hajut kantautuvat joka huoneeseen.
että yläkerros on heidän kokonaan, eivätkä ole vielä ovia vaatineet.
meillä istutaan aina ovi auki paskalla,siksi sen voiski ottaa pois kokonaan.Kerran kun landepöndellä asutaan niin paska saa haista!!tosi pinnallista porukkaa kun ei jaksa katella mua pöntöllä!
naapuri laittoi tuulensuojaksi muovipleksin ulko-oviaukon eteen, voit arvata millasta keskustelua herätti. vitsi mitä hienopieruja. inhoan sellaista pinnallisuutta, joten meillä nukutaan, kakataan, syödään ja paneskellaan niin että kaikki äänet, näyt ja hajut kantautuvat joka huoneeseen.
meillä sentään onneksi on vessassa ja kylppärissä ovet. Pitäiskö saunankin ovi mainita, kohta joku luulee, että saunotaan ovi auki.
ap
ap
harrastetaanko teillä seksiä ollenkaan. Ei mielläkään ole muita ovia koko talossa, kuin ulko-ovi, kylppärin, saunan ja vessojen ovet. JA makuuhuoneen! Kaikki muut ovet puuttuu, otettiin pois heti kun tämä talo osettiin ja remontoinnin myötä oviaukot on suurennettukin. Mutta ei kyllä todellakaan olis mukavaa sekstailla lasten kuullen/nähden!
Veikkaan ettei se lapsistakaan kovin mukavalta tuntuisi...
jos ilmoittaisin että heidän huoneistaan poistettaisiin ovet :D
Sekä näistä syistä:
- kun makkarissa on ovi, pystyy nukkumaan rauhassa kun kesällä ei muualta huoneistosta lentele sinne kärpäsiä eikä kissat hypi kiusaamassa mua
- jos lapset heräävät aikaisemmin kuin minä, saan nukkua pitempään kun möly ei kantaudu makkariin kun siinä välissä on ovi
- kun laitan huonosti käyttäytyneet kakarat arestiin huoneisiinsa, mun ei tarvitse kuunnella miten ne protestoivat ja kiroilevat siellä, kun on keksitty ne väliovet
- tarvittaessa erilliseen huoneeseen voi eristää myös vaikka ripuli- ja oksennustautisen kissan tai koiran, kun käyttää ovea. Eikä tarvitse pestä koko kämppää kahdesti tunnissa, todella käytännöllistä
Ap:lla ei ole taaperoikäisiä, koulu- tai murrosikäisiä lapsia eikä hän harrasta seksiä.
Kiva kun jaoit meille näin tärkeän asian elämästäsi.
Kyllä tuo seksikin on syynä mutta on muitakin syitä, kuten se että haluaa olla rauhassa omassa huoneessaan. Tai vaikkapa nukkua niin että kaikki äänet ei kuulu. Tai kodinhoitohuoneen oven voi vetää kiinni ettei pesukoneen melu kuulu sieltä mihinkään. Minusta nuo ovet on hyvinkin tarpeellisia ja mukavia.
Miten "pinnallisuus" tähän liittyy on jäänyt mulle vielä epäselväksi. Onko pinnallista myös olla haluamatta katsella itsensäpaljastajaa metrossa?
Siis asuin joskus kommuunissa, jossa just uskottiin tuohon, ei toimi edes aikuisten parissa ja oven tarkoitus on sulkea joku pois -kuka tahansa, jota ei haluta häiriköimään. Lukottomia ovia itse ihmettelen, mutta en halua asua akvaarion kaltaisessa tilassa, jossa kuka tahansa - vieras, oma lapsi, tunkeilija tms. pääsee seuraamaan minua kaikkialle. Ei siis seksistä vain kysymys. Tietty jos on joku aidattu ja vartioitu tontti ja päästää lähelleen ihmisiä, joilta koskaan ei halua rauhaa tai joihin luottaa 100%:sti
Jos ei, niin eikö teillä käy koskaan vieraita? Oman perheen kesken voi ihan hyvin esim. pukeutua ujostelematta, mutta entä sitten kun tulee vieraita? Entä jos lapset haluavat lukea kokeisiin omassa rauhassaan huoneissa? Etkö koskaan itse halua olla omassa rauhassa? Olen nähnyt yhden 130 neliön kaksion, mutta se ei todellakaan olisi sopinut meidän perheelle.
ihmetellä nyt minkä takia toiset haluaa ovet! on meillä lasten huoneessakin,eikä ne seksin takia sinne ole laitettu!