Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oletko tilannut vaatteita nextiltä?

Vierailija
25.04.2011 |

Maksetaanko ne tilatessa aina luottokortilla vai miten se menee? Ja kuinka nopeasti ne tulee? Oletko ollut tyytyväinen hinta/laatusuhteeseen jne.

Sitten kattelin noita lasten kenkiä.. Miten nuo koot menee? Kun ne ei ihan samalla tavalla kengän kokoa mielstäni ilmoita..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sieltä vielä tilannut, mutta mieli tekisi... Kokemukset kengän koosta kiinnostaisi myös minua.

Vierailija
2/7 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sieltä vielä tilannut, mutta mieli tekisi... Kokemukset kengän koosta kiinnostaisi myös minua.

haluaisin laittaa tilauksen menemään, mutta olis kiva kuulla ensin toisten kokemuksia...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksu hoidetaan luottokortilla tilauksen yhteydessä.

Kenkiäkin tilasin joskus. Jotenkin muistelisin, että jossain siellä sivuilla on sellainen tulostettava kokotaulukko kengille... katson vielä jos löytäisin linkin siihen...

Vierailija
4/7 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä olen tilannut lasten vaatteita, mutta myös itselle. Lasten vaatteissa laatu on ollut todella hyvä, ei mitään valittamista, ja vaatteet tosi kivoja. Lasten kengän numerothan saa sillä "size guide" ohjeella katsottua myös Eurooppalaisin numeron, jotka ovat aika identtiset suomalaisten numeroiden kanssa. Joku numero kyllä puuttuu välistä, kuten ehkä olette jo huomanneet, ehkä 25 tai 26, ja sen johdosta olen huomannut, että lasten kengissä koot ovat usein noin puoli numeroa isompia kuin täältä ostetuissa kengissä.

Naisten vaatteissa laatu ei ole minusta aivan yhtä hyvää joskus. Kootkin ovat olleet pikkuisen sinne tänne välillä, mitä ei koskaan ole tapahtunut kun Lontoossä olen ostanut Nextin kaupasta suoraan. Kenkiä olen tilannut muutamat ja eurooppalaista koko-ohjetta katsoen ostanut saman koon mitä käytän Suomessa.

Toivottavasti sait selvää ja oli jotain apua:)

Vierailija
5/7 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolta löytyy se taulukko minkä mukaan olen tilannut kenkiä.

Vierailija
6/7 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on melko hidas (noin 2 viikkoa). Lisäksi he eivät pidä tilauksesta "ajan tasalla" samalla tavalla kuin monet muut nettikaupat. Tämä häiritsee mua, koska monien muiden nettikauppojen palvelu on niin paljon parempaa. Eikä Next edes ole mikään edullinen.

Vierailija
7/7 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni noin 5 päivää ja sain sähköpostiin koko ajan tilannepäivityksen "your order has been dispatched" jne..

Englannissa asuessani en hirveesti piitannut Nextin vaatteista, mutta nyt verkkokauppa oli täynnä ihanuuksia ja pistin tilaten. Aivan ihania juttuja tuli kyllä, mutta kannattaa huomioida, että esim. Britti lapset ovat suomalaisia pienempiä ja tilasin omalle 4v tytölleni 5v vaatteita. kenkiäkin tilasin ja tosi hyvät ovat, ja halvat!