Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreiden pahaolo saa pelottavia muotoja

Vierailija
25.04.2011 |

http://turuka.puheenvuoro.uusisuomi.fi/70906-vihreiden-pahaolo-saa-pelo…

Kannattaa lukea, vihreiltä on karannut mopo ihan totaalisesti. Haukkumalla kaikki suomalaiset ja järjestämällä demokraattisten valien tuloksesta mielenosoituksia, siinä vihreiden uusia hankkeita. Nyt on pakko sanoa, vihreät ovat suomen juntein paskasakki!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On parempi paiskata sovinnon kättä. Minä tarjoan sitä."

Et kai vaan itse linkitä omia jorinoitasi tänne? Säälittävää.

Vierailija
2/3 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa lukea kun facebookissa on pari (etäisempää) kaveria, jotka vaalipäivästä lähtien ovat toitottaneet taukoamatta kuinka maailmanloppu tulee nyt, pukeudutaan mustiin vaalien jälkeen, liittykää vihreisiin, mitä vihreät ovat saaneet aikaan, mitä persut ovat ehdottaneet... Itse en kannata sen enempää persuja kuin vihreitäkään, mutta tuo vaahtoaminen siitä, että valitulos ei miellytä, on todella rasittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät tuntuvat pitävänsä itseään muita parempina.Kohtelevat toisellatavalla ajatteleia hyvin pilkallisesti ja alentavasti(sekin on kiusaamista, mutta odotas jos joku tekis vihreille samoin) Jos ei tehdä niin kuin haluavat, niin leikit loppuu...

Vihreitten kannatajissa paljon mielenterveys, alkoholi ja huume ongelmaisia.

Aika ihmeellistä porukkaa muutenkin. Suomi on demokraattinen maa ja vaalitulos on sen muikainen kuin on. Siihen on kaikkien tyydyttävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi