pienten lasten vanhempien seksielämä
kuinka usein harrastatte seksiä? siis te joilla on pieniä lapsia!
Kommentit (92)
muksu täytti helmikuussa vuoden, synnytyksen jälkeen ollan sekstailtu koknaiset 2 kertaa, ihan tosi, ei vaan kiinnosta=(
Harrastamme seksiä noin 3 kertaa viikossa. Mies haluaisi joka päivä, mutta minä en jaksa :)
viikossa tai kahdessa. Meillä siis 1-vuotias plus teinejä talossa.
Ei ihme että miehet pettää kun vaimot pihtaa.
Oma vastaukseni: väh. 3x viikossa
Lapset: 1v, 2v, 5v ja 7v
tän takia mies pettää, niin suksikoon kuuseen. ;-)
meilläkin nukkuu taapero usein välissämme.. mutta lasten ollessa yökylähoidossa saatamme panna monta kertaa yhden vuorokauden aikana ;)
ei mieskään jaksa!!!
Meillä kerran-pari viikossa. Mulle sopisi useamminkin, mutta tämäkin riittää.
joskus viikon parin taukokin saattaa olla välissä. Eli silloin kun huvittaa.
Kolme lasta, joista kaksi pieniä.
enempää ei huvita tai miestä huvittaisi vaikka joka päivä, mua ei. Lapset alle kouluiän.
meillä riippuu.. on välil viikko millon ei tehä mitään, mutta sitten saattaa olla et seuraaval viikol joka päivä..meilä siis 10kk ikäinen, joka nukkuu omassa huoneessa. Ja seuraava on tulossa. Välillä molemmilla on kausia kun ei kiinnosta niinku tippaakaan.
joillakin on 3-4 lasta ja 3-4kertaa viikossa on seksiä!
Meillä on 1v. ja seksiä on 1-2kertaa viikossa... Pitää ryhdistäytyä ja alkaa harrastaa enemmän :)))
Miehellä on haluja vaikka joka illaksi, mutta minä olen laiska nykyään.
Heti ajattelen sitä että on aikainen herätys, ja oon väsynyt, ja tv:stä tulee jotain roskaa mitä pitää kattoa
jos seksiä on vain 1 kerta kk? Meillä kaksi alle 3 v ja meno sen mukainen. Seksiä siis ehkä 1krt/kk.
millainen elämäntilanne sulla muuten on. Teidän työajat, urien kuormittavuus, työmatkojen pituus, harrastukset jne. Esim. me ei edes päästä samaan sänkyyn kolmena iltana viikossa. Lapset vaihdetaan usein lennossa työreissujen ym mukaan, kuskataan muksuja harrastuksiin jne. Kun lapset nukkuvat, tehdään röstihommia. Ei paljon jaksa sekstailla :(
Ai niin, nyt kun oikein alkaa muistelemaan, niin ihan kuin viime vuonna olis ollut jotain se tapaista...
viikossa, joskus useammin, joskus harvemmin.
lapset 4kk, 2v, 6v