Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pienten lasten vanhempien seksielämä

Vierailija
24.04.2011 |

kuinka usein harrastatte seksiä? siis te joilla on pieniä lapsia!

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erosin miehestä vuosi sitten. Oli seksiä varmaan kerran puolessa vuodessa. Eipä tehnyt yhtään mieli. Löysin uuden miehen ja olen yltiörakastunut. Seksiä joka päivä 1-3 krt. Ja lapset on 2v ja 4v...

Vierailija
82/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taas villiintynyt;) olihan meillä kuiviakin kausia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oven lukkoon? Meillä on uusi okt, eikä tosiaan ole mitään ovia missään huoneissa, paitsi ulko-ovi, vessassa ja suihkussa. Eikä lapset katso koskaan lastenohjelmia.

Kyllä edes vanhempien makkarissa pitää olla ovi!

Meidänkin makkarin ovessa on jälkeenpäin lisätty salpa sisäpuolelle ;-))

Vierailija
84/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun talo on täynnä teinejä, niin eipä ole juurikaan mahdollisuuksia.

Vierailija
85/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 1 krt viikossa. Mies elää ainaisessa puutteessa, mutta vaikea vaikuttaa siihen, kun aikataulut ei vaan menee yksiin. Mies syyttääkin minua usein pihtaamisesta. Hän olisi valmis viemään lapset vaikka joka vapaapäivä mummolaan, että sais sitten itse seksiä. Tai heti jos meille tulee vieraita, mies voi olla niin röyhkeä, että tyrkyttää heidät lasten kanssa ulkoileen ja sitten juoksee minun perässä joka huoneeseen ja vaatii panemista. Ja kun en halua, koska innostusta ei riitä siihen jännitykseen, että joku tulee koska tahansa ovelle huhuilemaan. Uusin aluevaltaus miehellä on seksivempaimet. Minä en halua niitä, en sisälleni enkä mihinkään muuallekaan. Tästä nyt riidellään, kun mies ei suostu tajuamaan.

Sopii miettiä, miksi kerrat vaan harvenee...

Aloin miettiä tuota lukkoa makkarin ovessa, että en nyt tiedä olisiko kivaa jos 3 veen täytyisi oven takana hakata ja vanhemmat siellä vällyjen välissä vaan sekstailee, hmm.

Vierailija
86/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian vähän ja TODELLA harvoin.

Vierailija
87/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:o)

Vierailija
88/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi juuri noin. Lapsi nyt 6kk eikä vielä olla harrastettu seksiä, kun mies ei halua! Samoin raskausaikana ei sen jälkeen juuri harrastettu seksiä, kun raskausmaha näkyi.

En tiedä miten tästä enää saadaan suhdetta jatkumaan. Olen jo melkein luovuttanut.

Vierailija
89/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 1 krt viikossa. Mies elää ainaisessa puutteessa, mutta vaikea vaikuttaa siihen, kun aikataulut ei vaan menee yksiin. Mies syyttääkin minua usein pihtaamisesta. Hän olisi valmis viemään lapset vaikka joka vapaapäivä mummolaan, että sais sitten itse seksiä. Tai heti jos meille tulee vieraita, mies voi olla niin röyhkeä, että tyrkyttää heidät lasten kanssa ulkoileen ja sitten juoksee minun perässä joka huoneeseen ja vaatii panemista. Ja kun en halua, koska innostusta ei riitä siihen jännitykseen, että joku tulee koska tahansa ovelle huhuilemaan. Uusin aluevaltaus miehellä on seksivempaimet. Minä en halua niitä, en sisälleni enkä mihinkään muuallekaan. Tästä nyt riidellään, kun mies ei suostu tajuamaan.

Sopii miettiä, miksi kerrat vaan harvenee...

Aloin miettiä tuota lukkoa makkarin ovessa, että en nyt tiedä olisiko kivaa jos 3 veen täytyisi oven takana hakata ja vanhemmat siellä vällyjen välissä vaan sekstailee, hmm.

Jos laittaisit yli-innokkaan ukon lukkojen taakse? ;)

Vierailija
90/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oven lukkoon? Meillä on uusi okt, eikä tosiaan ole mitään ovia missään huoneissa, paitsi ulko-ovi, vessassa ja suihkussa. Eikä lapset katso koskaan lastenohjelmia.

Vierailija
91/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että miehet pettää kun vaimot pihtaa.

Oma vastaukseni: väh. 3x viikossa

Lapset: 1v, 2v, 5v ja 7v

joten mitä v*** sä urputat

Vierailija
92/92 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kerran viikossa, mutta nyt on kausi jolloin lähes päivittäin ;). Iltaisin harrastellaan ja joskus myös aamuisin nopeasti peiton alla, kun muksu on toisessa huoneessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme