Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pienten lasten vanhempien seksielämä

Vierailija
24.04.2011 |

kuinka usein harrastatte seksiä? siis te joilla on pieniä lapsia!

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin miettiä tuota lukkoa makkarin ovessa, että en nyt tiedä olisiko kivaa jos 3 veen täytyisi oven takana hakata ja vanhemmat siellä vällyjen välissä vaan sekstailee, hmm.

Eihän se ole tarkoitus että 3v hakkaa ovea vimmatusti. Normaalisti lapset vaikka kutsuu vanhempaa ensin, sitten koitetaan oven kahvaa, kun se ei aukea, niin sitten alkaa vasta oven hakkaaminen.

Tarkoitus on että se estä sen että lapset näkee jotain mitä ei olisi niin kiva nähdä. Eli jos lapsi on siinä ovella, ehtii lopettaa hommat niin että voi sitten avata oven lapselle ja kysyä mikä on hätänä.

Vierailija
22/92 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastamme seksiä noin 3 kertaa viikossa. Mies haluaisi joka päivä, mutta minä en jaksa :)

Meillä seksiä noin kolme kertaa viikossa. Minä haluaisin joka päivä, mutta mies ei jaksa. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa nainen ei halua seksiä koskaan ja suostuu siihen miehen mieliksi ehkä kerran vuodessa. Tässä suhteessa halut eivät todellakaan kohtaa, mies haluaisi paljon useammin, mutta naisen ehdoilla mennään.

Onko sellainen todella tasa-arvoinen parisuhde, mietipä. Mies kärsii todella seksittömyydestä ja luulenpa, että ero on heillä edessä ennemmin tai myöhemmin. Siinä ei auta selitykset, että on muuta läheisyyttä ja blaablaa, seksi voi oikeasti olla jollekin iso asia vaikka se ei sitä esim. sinulle olisi.

Tiedätkö sinä, haluaisiko sinun miehesi kenties useammin vai kohtaako teidän halut(tomuus)? Miten olitte ajatelleet hankkia lapsia, siinähän pitää sekstailla useaan kertaan kuukauden aikana?

Kiinnostaisi tietää mikä on se liima, joka pitää teidät yhdessä? Läheisriippuvuus? Turvattomuuden tunteet? Pelko, ettei kelpaa muille? Seksuaalitraumat, jolloin kaksi seksiin kykenemätöntä eivät joudu selittelemään toisilleen mitään?

Mun pieni mielikuvitus ei käsitä, että aseksuaalisessa "parisuhteessa" saattaisi olla rakkautta, ystävyyttä, läheisyyttä. Onko? Jos on, miten osoitatte sen?

Ensinnäkin, tämä ei ole mikään "aseksuaalinen suhde". Kumpikin meistä on hetero.

Toisekseen, otaksuisin että meidät pitää yhdessä se, että halutaan olla yhdessä. Meillä on yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia ja unelmia, nauretaan samoille asioille ja viihdytään kaksin. Mikä nyt yleensäkin pitää pariskunnan yhdessä.

Erikoinen tuo kysymys, että onko rakkautta, läheisyyttä ja ystävyyttä. Kyllä on, päivittäin. Näitä asioita osoitetaan teoin, sanoin, halauksin ja kosketuksin.

Surkeaa tuo tuollainen kapeakatseisuus.

Vierailija
24/92 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kuitenkin oikaista sen verran, että seksuaalisesti aktiivinen ja rakasteleva pari ei ole surkea pari. Luulen, että menetät paljon, kun kuvittelet niin.

En missään kohtaa sanonut, että seksuaalisesti aktiivinen pariskunta olisi surkea. En ajattele niin. Mistä tuon repäisit?

Surkeaa on sellainen kapeakatseisuus, ettei kykene ymmärtämään että rakkautta ja läheisyyttä voi olla vaikka seksi jäisi vähemmällä. Että rakkaus ja seksi eivät ole toisistaan riippuvaisia asioita. Että se, mikä ei sovi itselle, saattaa sopia jollekin toiselle.

Vierailija
25/92 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka toinen pvä keskimäärin. Lapset 1,5,6.

Vierailija
26/92 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me kun mieheni kanssa olimme tosi aktiivisia kun lapset olivat pieniä, ja nykyisin kärsimme siitä, että ei ole mahdollisuuksia oikein koskaan kun on teinejä talossa. Ei vain yksinkertaisesti itse pääse tunnelmaan, kun tietää, että monet korvat kuuntelevat tai jos haluaisi olla rauhassa, pitäisi valvoa koko yö odottaen että teinitkin nukkuu.

Vierailija
27/92 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa nainen ei halua seksiä koskaan ja suostuu siihen miehen mieliksi ehkä kerran vuodessa. Tässä suhteessa halut eivät todellakaan kohtaa, mies haluaisi paljon useammin, mutta naisen ehdoilla mennään.

Onko sellainen todella tasa-arvoinen parisuhde, mietipä. Mies kärsii todella seksittömyydestä ja luulenpa, että ero on heillä edessä ennemmin tai myöhemmin. Siinä ei auta selitykset, että on muuta läheisyyttä ja blaablaa, seksi voi oikeasti olla jollekin iso asia vaikka se ei sitä esim. sinulle olisi.

Tietenkään ei ole oikein, että toinen osapuoli kärsii tilanteesta. Tuollainen ristiriita aiheuttaa varmasti ongelmia.

Tiedätkö sinä, haluaisiko sinun miehesi kenties useammin vai kohtaako teidän halut(tomuus)? Miten olitte ajatelleet hankkia lapsia, siinähän pitää sekstailla useaan kertaan kuukauden aikana?

Halut kohtaavat aika hyvin; kumpikaan ei ole kovin aktiivinen tai ns. seksuaalinen tyyppi. Jos jotain, niin MINÄ haluaisin useammmin.

Lastenhankinta ei ole vielä millään lailla ajankohtaista, joten emme ole yhdessä miettineet asiaa.

Vierailija
28/92 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me kun mieheni kanssa olimme tosi aktiivisia kun lapset olivat pieniä, ja nykyisin kärsimme siitä, että ei ole mahdollisuuksia oikein koskaan kun on teinejä talossa. Ei vain yksinkertaisesti itse pääse tunnelmaan, kun tietää, että monet korvat kuuntelevat tai jos haluaisi olla rauhassa, pitäisi valvoa koko yö odottaen että teinitkin nukkuu.

Ei vaan jaksa innostua kun tietää että monet korvat on siinä vieressä ja kuuntelevat.

Vierailija
29/92 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun todella huonosti, kun vauva 5kk herättelee 1-2h välein. Lisäksi on tyttö 1v7kk. Mieskin on väsynyt, meillä vallitsee yhteisymmärrys seksin määrän suhteen.

Minä olen kyllä sitä mieltä, että jos mies ei kestä odottaa yli vauvavuodesta niin olkoot keskenään. Yhdessä on lapset hankittu, ja jos minun pitäisi vielä yöheräilyjen, vaippashown, siivouksen, ruoanlaittojen, ulkoilutusten, pesujen ja puunausten lisäksi kant vielä huolta miehen täyttyvistä kasseista niin olisin mieluummin ilman miestä.

Itsekin ajatuksen tasolla haluaisin enemmän, mutta käytäntö on toisenlainen.

Vierailija
30/92 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/92 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrostaloasunnoissa on harvemmin varmaan pohjapiirustuksilla kovin suurta merkitystä

Vierailija
32/92 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä meidän perheessä se olen minä, joka haluais useammin, kerran viikossa ois aika jees. Mutta olen silti sitä mieltä, että mieluummin laadukasta ja vähemmän kuin pikaista räpellystä usein.

Vierailija
33/92 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva 10kk

Vierailija
34/92 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus voi olla parinkin viikon tauko. Väsymys on ennen kaikkea se, miksi ei niin usein harrasteta. Hankaluuksia tuottaa tietysti se, että taapero nukkuu samassa huoneessa kanssamme, ja on herkkäuninen. Eli omassa sängyssä ei sekstailu oikein onnistu...ollaan sit siirrytty sohvalle :/ Ja silloin vain kun lapsi on nukkumassa, eli illalla onnistuu hommat. Välillä kyl ahdistaa et seksi on tylsempää kuin ennen...mut näillä mennään!

Vierailija
35/92 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yhtä paljon kuin ennen lapsia. Eli pari kertaa viikossa. Se on järjestelykysymys.

Vierailija
36/92 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. kerran kuussa, kaksi pientä lasta...

Vierailija
37/92 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kuussa, ei ainakaan useammin. Lapset 3 ja 5.

Vierailija
38/92 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumastuka, ne ei nuku ikinä ja kavereita on talo täynnä - harrasta siinä sit =)

Vierailija
39/92 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi vaippaikäistä lasta ja joka ilta ollaan niin uupuneita ettei vaan jaksa, mut toivottavasti tilanne kohta helpottuu!

Vierailija
40/92 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä nimittäin ainakin yksi ylimääräinen pikku jalkapari yöpyy meidän sängyssä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme