Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtiköhän mun hampaasta paikka, mistä sen voi tietää?!

Vierailija
24.04.2011 |

hampaani paikattiin viime viikolla, eka reikä joka mulla on koskaan ollut.

Äsken huomasin, kun kieli osui tähän paikattuun hampaaseen, että siinä on kauhean terävä reuna/kolo?

En ole huomannut sitä paikkaamisen jälkeen, enkä koitellut hammasta kielellä, tai en ainakaan ole huomannut moista terävää koloa siinä aiempina päivinä? Liekö sitä siis ollut siinä ennen kuin nyt?

Mistä mä tiedän, onko siitä paikka lähtenyt? Yritin peilillä kurkkia miltä hammas näyttää, mutta en osaa sanoa mitään, kun en sitä peilillä katsonut heti paikkauksen jälkeen, ei ole siis mihin verrata.

Mitä haittaa voi olla, jos siitä paikka irtosi (joko osittain tai kokonaan?) Kannattaako varata uusi aika jotta tarkistavat, onko siitä paikka lähtenyt, vai annanko vaan olla ja otan yhteyttä sitten, jos jotenkin alkaa vaivata?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siitä on saattanut lohjeta pieni osa hampaan ja paikan välistä ja siksi tuntuu terävä reuna.Kyllä se ainakin pitäisi hioa sileäksi joten yhteys lekuriin/suuhygienistiin vaan

Vierailija
2/2 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos suutuntuma on muuttunut noin paljon, paikka on todennäköisesti irronnut, uuden laittaminen on helpompaa kun sen tekee mahd pian, pohjan putsaus on siis helpompaa eikä reikä ehdi kasvaa

joka tapauksessa terävä kolo kannattaa täyttää/hioa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla