Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ajatellut perustaa nettikaupan käytetyille lastenvaatteille

Vierailija
24.04.2011 |

Mitä ajattelette asiasta? Ostelisin esim. kirpputoreilta siistejä vaatteita ja myisin kalliimmalla.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä tosin aika rumia rytkyjä. Luultavasti kaikki kivat menee heti.

Vierailija
2/23 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelette asiasta? Ostelisin esim. kirpputoreilta siistejä vaatteita ja myisin kalliimmalla.

Edellyttäen, että tekisit tosi hienoja löytöjä eivätkä hinnat kohoaisi pilviin. Nettikaupassa kun pitää ajatella aina postikulut sen tuotteen varsinaisen hinnan päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan veroja maksamalla lyö leiville...

Vierailija
4/23 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehelliseksi yrittäjäksi. Eihän siitä nyt varmaan kauheasti käteen jää mutta kun minusta on ihan hauskaa puuhaa niin eipä ainakaan tarvisi potea sitten tunnontuskia pimeästä kaupasta :)

Vierailija
5/23 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudat kotoa vanhat lasten vaatteet, urheiluvälineet ja lelut ja maksat jotain, jos maksat. Välttämättä ei tarvitsisi maksaakaan mitään.

Myyt parhaat, lahjoitat hyväntekeväisyyteen ehjät ja roskikseen sellaiset, joista ei ole mihinkään. Eli samalla ottaisit kaikki vanhat lasten vaatteet ja tavarat etkä noutohetkellä valkkaa. Eli kummatkin osapuolet voittaisivat.

Itse antaisin mielelläni ilmaiseksi tällä tavalla vaatteita ja tavaraa. Itse myin juuri tavaraa kirppiksellä sadoilla euroilla huomattavasti edullisemmin kuin niistä olisi huuto.netistä saanut.

Vierailija
6/23 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudat kotoa vanhat lasten vaatteet, urheiluvälineet ja lelut ja maksat jotain, jos maksat. Välttämättä ei tarvitsisi maksaakaan mitään.

Myyt parhaat, lahjoitat hyväntekeväisyyteen ehjät ja roskikseen sellaiset, joista ei ole mihinkään. Eli samalla ottaisit kaikki vanhat lasten vaatteet ja tavarat etkä noutohetkellä valkkaa. Eli kummatkin osapuolet voittaisivat.

Itse antaisin mielelläni ilmaiseksi tällä tavalla vaatteita ja tavaraa. Itse myin juuri tavaraa kirppiksellä sadoilla euroilla huomattavasti edullisemmin kuin niistä olisi huuto.netistä saanut.

jos tosiaan saa vaatteita ja tavaraa ilmaiseksi tai hyvin halvalla. Valitettavasti tällaisten tavaroiden joukossa voi olla suuri osa lähes käyttökelvotonta lumppua eli hyöty saattaa jäädä vaivaa pienemmäksi. Sen verran ihmiset kuitenkin ovat pihejä, että tuskin haluavat noin vain antaa ilmaiseksi, että voisi rahallisesti hyötyä niistä.

Vierailija
7/23 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukroko esimerkiksi, ja lukuisat nettikirpputorit.

Ei niillä varmaan tienaa juuri mitään.

Perusta sellainen nettikauppa joka myy IdaT:tä, Moloa, Katvigia, yms. Niillä tienaa.

Vierailija
8/23 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ei huvita laittaa hirveitä summia siihen nyt, ihan pienellä ajattelin aloitella... ehkä sitten jossain vaiheessa uusiakin vaatteita.

Täällä on jo liike joka noutaa kotoa käytettyä vaatetta (hyvä idea sinänsä) mutta itsekin haluan myydä vain "helmiä", ei mulla ole kiinnostusta käydä mitään lumppukasoja läpi kotonani. Kirpparilta on minusta kiva etsiä kaikenlaista. Mutta mitenköhän noiden ostojen kanssa, harva kirjoittaa kuitteja kirpparilla?

ap

Pikkukroko esimerkiksi, ja lukuisat nettikirpputorit.

Ei niillä varmaan tienaa juuri mitään.

Perusta sellainen nettikauppa joka myy IdaT:tä, Moloa, Katvigia, yms. Niillä tienaa.

Vierailija
9/23 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kun on sellainen käsitys, että kirppareilla on kaikki merkkivaatteet pikkuvikaista tai tosi kulahtanutta.

Vierailija
10/23 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ticketin pukuja, Me&i-vaatetta, Reimatecejä yms. pilvin pimein. Siistikuntoisiakin. Kerran löysin pöydällisen Baby Diorin vauvanvaatteita pari euroa / kpl. Me käydään varmaan aika lailla eri kirppiksillä sitten :) ap

Mulla kun on sellainen käsitys, että kirppareilla on kaikki merkkivaatteet pikkuvikaista tai tosi kulahtanutta.

Vierailija
11/23 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että älä helvetissä tuommoiseen lähde.

Vierailija
12/23 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elantoani en siis ajatellut tällä tienata, vaan teen päivätyöni ohessa. ap

että älä helvetissä tuommoiseen lähde.

Vierailija
13/23 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä me sit syynätään eri tavalla ja meillä on eri käsitys "helmestä". Mutta aina niissä joku vika on, mitä ei välttämättä heti ostaessa edes huomaa. Tai ovat minun silmiini turhan käytetyn näköistä.

Mitä sä muuten teet päivätöiksesi, jos ehdit intensiivisesti kirppareita kiertämään ja ehdit vielä myymään löytöjäsi systemaattisesti?

Ticketin pukuja, Me&i-vaatetta, Reimatecejä yms. pilvin pimein. Siistikuntoisiakin. Kerran löysin pöydällisen Baby Diorin vauvanvaatteita pari euroa / kpl. Me käydään varmaan aika lailla eri kirppiksillä sitten :) ap

Vierailija
14/23 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatka ihan samaa mallia. Ei verottaja ole noin pienestä "busineksestä" kiinnostunut.

Mäkin olen käynyt varmaan yli 10 v kerran, 2 kirpparilla ja myyn ne huutiksessa voitolla. Olen tehnyt tätä niin kauan, tiedän kyllä milloin jään voitolle. Poikkeus on nuorilta en osta halvalla, n 10 vuotiailta vaan sanon nyt myyt liian halvalla, pyydä niin ja niin paljon, mutta varsinkin kun kirppis on menossa kiinni voin ostaa tosi halvalla.

Sen verran voittoa tulee että ostan silloin tällöin itselleni jotain täysin turhaa ja mitä haluan, esim kalliin mutta kauniin teepannun, nyt ostin Kastellin keittiötikkaat jne jne.

Vierailija
15/23 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa käyn, ihan hyvin ehdin sen työni ohella tehdä. Ja huutikseen näpyttelen iltaisin ja viikonloppuisin, ihan samalla tavoin jatkaisin nytkin. :)

Ehkä me sit syynätään eri tavalla ja meillä on eri käsitys "helmestä". Mutta aina niissä joku vika on, mitä ei välttämättä heti ostaessa edes huomaa. Tai ovat minun silmiini turhan käytetyn näköistä.

Mitä sä muuten teet päivätöiksesi, jos ehdit intensiivisesti kirppareita kiertämään ja ehdit vielä myymään löytöjäsi systemaattisesti?

Vierailija
16/23 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla konseptilla ei ole vielä täällä onnistuttu saamaan toimivaa konseptia, pitäis vissiin tuoda jostain ulkomailta ne vaatteet niin olis enemmän myytävää ja jotain vähän erilaista kuin peruslindexiä.

Vierailija
17/23 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos siellä myydään muuta kuin itsellä käytettyä tavaraa?

Ja eikö kenenkään muun mielestä Suomen verotuksessa ja pienyritysten tukemisessa ole mitään vialla, jos kaikki kannustavat tekemään mieluummin pimeää kauppaa kuin ilmoittamaan siitä verottajalle? Ihan vaan näin ajatuksena. ap

tuolla konseptilla ei ole vielä täällä onnistuttu saamaan toimivaa konseptia, pitäis vissiin tuoda jostain ulkomailta ne vaatteet niin olis enemmän myytävää ja jotain vähän erilaista kuin peruslindexiä.

Vierailija
18/23 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et todellakaan löydä ostajia samalla lailla pieneen nettikauppaan, kun huutiksessa niitä on paljon. ihmiset haluaa paljon tarjontaa. voithan ilmoittaa verottajalle myös huutiksessa myymistäsi, saa sielläkin yritykset myydä!

Vierailija
19/23 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa paljon enemmän kuin tavallisen nettikaupan pitäminen.

et todellakaan löydä ostajia samalla lailla pieneen nettikauppaan, kun huutiksessa niitä on paljon. ihmiset haluaa paljon tarjontaa. voithan ilmoittaa verottajalle myös huutiksessa myymistäsi, saa sielläkin yritykset myydä!

Vierailija
20/23 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan