Pakko avautua täällä!
en voi kertoa tätä kenellekään IRL, mutta kerron nyt teille arvon av-mammat. Petin eilen miestäni aivan taivaallisen seksikkään miehen kanssa. Kauheinta (ja ihaninta) tässä on se, etten tunne ainakaan vielä mitään katumusta vaan haluan LISÄÄ. Siis voisin suudella sitä miestä vaikka lopun ikäni, hän on niiiiiiin hyvä!
Tunnen itseni ihan sellaiseksi eliittiluokan kotirouvaksi, joka pitää kivaa nuoremman miehen kanssa:D Tosin tämä mies on saman ikäinen kuin minä, mutta ns. alemmasta luokasta (jos näin voi sanoa)
Huh huh. Pahoittelen sekavaa kirjoitusta mutta olen edelleen ihan sekaisin!
Kommentit (57)
jos ihminen kuvittelee että pettaminen on hauskan pitoa ja merkki nuorekkuudesta, sekä elämisestä. Mieti edes hetki että miltä miehestäsi mahtaa tuntua sinun touhusi. Ja miltä sinusta tuntuisi jos mies touhuaisi samankaltaisia asioita sinulta salassa.
Suosittelisin muuten sullekin, hauskan pitoa ja kunnon panoa:) ap
En ole provo:D Jos haluaisin provoilla niin keksisin kyllä paremman jutun. No, mulle on ihan sama mitä te musta ajattelette. Kerroin tän asian täällä, koska oli PAKKO kertoa jollekin ja en tiedä kenelle kertoisin:D Täällä nimettömänä tää on turvallista.
ja kyllähän nyt tommosta vaan hauskanpitoa kannattaa julistaa koko kylälle. kivahan se on, kun ihmisellä on hauskaa! muutkin ovat varmasti innoissaan sun puolesta.
Siis oikeasti? Miksi sä olet noin aggressiivinen täysin tuntemattomien ihmisten touhuista?
taisit avautua jo eilen. Toivottavasti ukko putsasi paikat hämähäkinseitistä.
melkoisen naiivi ja tyhmä tyllerö. Luepa vaikka Gustave Flaubertin Rouva Bovary niitten chick flick- kirjojen sijaan niin saatat oppia jotakin itsestäsi.
Suosittelisin muuten sullekin, hauskan pitoa ja kunnon panoa:) ap
En ole provo:D Jos haluaisin provoilla niin keksisin kyllä paremman jutun. No, mulle on ihan sama mitä te musta ajattelette. Kerroin tän asian täällä, koska oli PAKKO kertoa jollekin ja en tiedä kenelle kertoisin:D Täällä nimettömänä tää on turvallista.
ja kyllähän nyt tommosta vaan hauskanpitoa kannattaa julistaa koko kylälle. kivahan se on, kun ihmisellä on hauskaa! muutkin ovat varmasti innoissaan sun puolesta.
Siis oikeasti? Miksi sä olet noin aggressiivinen täysin tuntemattomien ihmisten touhuista?
Sä tulit tänne vuodattamaan tekemisesi täysin tuntemattomille ihmisille.
Turha vinkua, jos ei kommentit miellytä! :D
tuntemattomille on ihan sama miten elämäsi hoidat mutta jossain vaiheessa elämääsi tod näk tajuat itsekin mistä nämä päätäpudistelevat kommentit kumpuavat ja tajuat hävetä käytöstäsi. Sitä odotellessa käy lähinnä sääliksi miestäsi joka ansaitsee takuulla parempaa.
En ymmärtänyt ennen kuin tuli samanlaisia tuntemuksia omalle kohdalle. En olisi voinut ikinä kuvitella ajattelevani näin.
En ymmärtänyt ennen kuin tuli samanlaisia tuntemuksia omalle kohdalle. En olisi voinut ikinä kuvitella ajattelevani näin.
varmaan aika moni avioitunut AJATTELEE muita ihmisiä, mutta siinä onkin ero että kenellä on jonkinlainen kontrolli tekemisissään ja kenellä ei. Ne joilla ei ole, toki osaavat selittää itselleen mustan valkoiseksi vaikka miten päin. Jostain kumman syystä sille puolisolle ei kuitenkaan voi selittää, miten nyt olin niin näivettynyt ja greyn anatomiakin jäi tauolle niin oli ihan pakko paneskella naapurin erkkiä.
melkoisen naiivi ja tyhmä tyllerö. Luepa vaikka Gustave Flaubertin Rouva Bovary niitten chick flick- kirjojen sijaan niin saatat oppia jotakin itsestäsi.
Chick flick on muuten elokuva, ei kirja:)
Ja en odottanut mitään kateutta ja kehuja, ihmettelen vain että miten aggressiivisia te olette.
Luulisi, että tekin aikuisina ihmisinä ja äiteinä ymmärtäisitte, että maailma ei ole mustavalkoinen.
[/quote]
Siis kyllä mua varmaan alkaa kaduttamaan jossain vaiheessa mutta tällä hetkellä kyttään facebookissa, että milloin tämä rakastajani tulee onlinetilaan, jotta voin ehdottaa uusintaa. Se oli NIIIIIIIIIIN ihanaa.
Siis rakastan miestäni ihan hulluna ja haluan olla vain hänen kanssaan mutta juuri nyt kaipaan vähän seikkailuja ja tunnetta, että olen vielä nuori ja villi!
[/quote]
En siis tietenkään hyväksy pettämistä mutta kirjoituksesi kuvaa vrsin osuvasti myös minun tilannettani. En tosin ole tehnyt muuta kuin haaveillut.
Toivottavasti tilanne ei johda mihinkään ikävään.
piti sanomani chick lit. No kuitenkin, ehkäpä olemme aggressiivisia ihan vain miehesi puolesta. Vaikka nyt yhtäkkiä olisitkin itse valmis siihen, että hän pettäisi, niin hän tuskin ajattelee samalla tavalla. Et varmaan tajua, mitä kaikkea paskaa pettäminen saa aikaan.
Todella oikeasti. Jos hänkin saisi kerrankin tuulettua. Enkä ole ap. Enkä provo.
Todella oikeasti. Jos hänkin saisi kerrankin tuulettua. Enkä ole ap. Enkä provo.
mutta ehkä hänen pitäisi ihan itse päättää, tarvitseeko hän tuulettumista? Tai pitääkö hän ap:n touhuja vain viattomana hauskanpitona? Mikä ap:lle on hauskanpitoa, voi miehelle olla maailmanloppu.
Siis kyllä mua varmaan alkaa kaduttamaan jossain vaiheessa mutta tällä hetkellä kyttään facebookissa, että milloin tämä rakastajani tulee onlinetilaan, jotta voin ehdottaa uusintaa. Se oli NIIIIIIIIIIN ihanaa.
Siis rakastan miestäni ihan hulluna ja haluan olla vain hänen kanssaan mutta juuri nyt kaipaan vähän seikkailuja ja tunnetta, että olen vielä nuori ja villi!
En siis tietenkään hyväksy pettämistä mutta kirjoituksesi kuvaa vrsin osuvasti myös minun tilannettani. En tosin ole tehnyt muuta kuin haaveillut.
Toivottavasti tilanne ei johda mihinkään ikävään.
Ja aion kertoa miehelleni. Hän ei ikinä saisi tietää, sillä tämä juttu ei varmasti leviä mutta kerron silti.
Hän kielsi minua tapaamasta tätä toista miestä enää koskaan. Enkä tietenkään aio tavata. Pakko tosin myöntää, että mieli tekisi ja kovasti, eli miten tästä pääsee yli? Siis en halua tavata häntä (tai siis haluan TOSI kovasti mutta en voi), miten pääsen yli tästä ihastumisesta? Haluan että hän koskettaa minua uudelleen, sillä se tuntui niin hyvältä! ARGH!
Olen kyllä suurin idiootti koskaan:(
kun jäi vaivaamaan mieltä. Että miten tuollainen tilanne on päässyt syntymään? Että jokin alaluokan rakastaja ap:lla kaksi kertaa ja muuten chips click -elokuvia ja venäläisiä klassikoita? Hyvin outo tilanne minusta. Onko joitakin selvittämättömiä asioita? Uskon, että jos tilannetta ei selvitetä pikaisesti, niin se voi todella olla vaarallinen. Miten rakastaja parkasi kokee asian? Etkö ole yhtään pahoillasi hänen puolestaan?
Millä tavalla venäläiset klassikot estävät seksuaaliset fantasiat? Tunnen tyypin siis työn kautta ja hän ei varmasti ole kiinnostunut minusta kuin seksin merkeissä. Hän on siis tosi kiva tyyppi, tosi erilainen kuin muut ystäväni joten pidän siitä. Lisäksi hän on TODELLA seksikäs.
ap
kun jäi vaivaamaan mieltä. Että miten tuollainen tilanne on päässyt syntymään? Että jokin alaluokan rakastaja ap:lla kaksi kertaa ja muuten chips click -elokuvia ja venäläisiä klassikoita? Hyvin outo tilanne minusta. Onko joitakin selvittämättömiä asioita? Uskon, että jos tilannetta ei selvitetä pikaisesti, niin se voi todella olla vaarallinen. Miten rakastaja parkasi kokee asian? Etkö ole yhtään pahoillasi hänen puolestaan?
Ap rienaa miehensä kustannuksella minulle tärkeitä arvoja. Ihan näin lyhyesti perusteltuna.
Ap rienaa miehensä kustannuksella minulle tärkeitä arvoja. Ihan näin lyhyesti perusteltuna.
Miten itsekäs oikein olet? Oletko koskaan kuullut siitä, että kaikki eivät välttämättä jaa sinun arvojasi? Ja niinkuin sanoin, rakastan ja kunnioitan miestäni suuresti.
Mistä se muuten johtuu, että kun nainen pettää, se on ihan kauheaa. Sitten jos joku kertoo täällä, että mies kävi vieraissa niin kilvan huudetaan suu vaahdossa, että perhettä ei kannata sellaisen takia rikkoa jne? Kunnon kaksinaismoralismia.
jospa se mieskin sitten osaisi keksiä samanlaisen hauskanpidon, jos on raukka tähän saakka ollut näivettynyt tylsimys ja uskollinen.