Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä kiteytän aidon uskoni näin:

Vierailija
23.04.2011 |

Aito usko Jeesukseen on sitä, että tyhjää päänsä kaikesta turhasta ja uskoo vain ja ainoastaan aidon pyyteettömän rakkauden voimaan!

Siksi moni vanki, narkkari, rikollinenkin on muuttunut täysin, kun on sen oivaltanut ja saanut uskosta voimaa, saanut Jumalalta vastauksen.

Eikö se oli suuri todistus Jumalasta, jos narkkari tai alkoholisti paranee!?

Tai sitten joku paranee syövästä lukemalla Raamatulla ja polvistumalla Jumalan eteen?

Miten te ateistit selitätte tällaiset?

www.kotisatama.net -sivustolta voi itse kukin katsoa näitä ja todeta omin silmin.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin näinä lopun aikoina.

Emme me siitä murru, emmekä uskoamme tuputa heille, jotka sen aina torjuvat.

Mutta se teidän mielestä "tuputtaminen" on oikeasti sitä, mikä parantaisi teidän kaikesta turhasta, mutta te ette vaan halua ymmärtää sitä.

Ja Raamatussa on sekin sanottu, että ne ,jotka tämän ymmärtävät, ovat ennalta valittuja,

Ei me uskossa olevat siitä loukkaannuta, että te sanotte raamattua vaikka aku ankaksi...ei se meiltä ole pois, vaan teiltä.

Vierailija
22/40 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei usko ketään turruta!Näen ystäväni niin paljon addiktoituneita ihmisiä.ettet ymr...voi sitä päivää,kun joku tulee uskoon!!!KYLLÄ LASKEE TURRUTUS!!!Alkaa henkilö miettiä itse aivoillaan elämää,miettiä,miten hienoa elämä on!!että näin!

esim.a-klinikan työntekijät näkevät aikamoisia muutoksia sarallaan...siinä elämä muuttuu,vapautuu ihminen,kun vapautuu ADDIKTIOISTAAN(päihteet,seksi,pelaaminen..)

Sen takia olenkin tätä mieltä.

mutta sinä et tunne JEESUSTA!

mutta teen työtäni päihderiippuvaisten parissa. Se riittää mulle kattavaksi tiedoksi riippuvuuksista. Edelleen, me tullaan tähän samaan: mun mielestä asia on näin, sun mielestä toisin. Voidaan jatkaa tätä väittelyä kunnes toinen menee nukkumaan, mutta kumpikaan ei käänny toisen kannalle.

sitten sun pitää kyllä tietää,että addiktio ei ole koskaan vapaaehtoista.Usko on.sen voi näinollen jättää pois tosta noin vain,kamaa esim ei.Jos olet ammattilainen,älä kinaa.Muista myös kunnioittaa työkavereittesi uskoa sekä asiakkaittesi vakaumusta.Sitä kutsutaan ammattitaidoksi!Tsemppiä työhösi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se ihan tosiasia, että riippuvaisilla on tarve vaihtaa riippuvuudesta toiseen. Sen takia alkoholistit hurahtaakin uskoon. Se antaa niitä rituaaleja mitä riippuvainen kaipaa. Ei se mitään pelastusta ole vaan toinen riippuuvuuden kohde.

Vierailija
24/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no Raamatussahan lukeekin se ,että uskovia pilkataan ja halveksutaan. varsinkin näinä lopun aikoina.

että uskovien on ok pilkata ei-uskovia saatanan lapsiksi ja mammonan palvojiksi? Nuo nimittäin kuulostavat ainakin minusta henk.koht. pilkalta.

Vierailija
25/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se ihan tosiasia, että riippuvaisilla on tarve vaihtaa riippuvuudesta toiseen. Sen takia alkoholistit hurahtaakin uskoon. Se antaa niitä rituaaleja mitä riippuvainen kaipaa. Ei se mitään pelastusta ole vaan toinen riippuuvuuden kohde.

uskoontulo ei ole mikään riippuvuus.Pyytäisin että sinä,joka et ole uskossa,et kommentoisi mutu-tidolla uskoa ja raamattua.Minäkään en kommentoi koirankasvatusta enkä autonkorjailua,vaikka katselen sitä hyvinkin läheltä...

Vierailija
26/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoontulo ei ole mikään riippuvuus.Pyytäisin että sinä,joka et ole uskossa,et kommentoisi mutu-tidolla uskoa ja raamattua.Minäkään en kommentoi koirankasvatusta enkä autonkorjailua,vaikka katselen sitä hyvinkin läheltä...

halusi keskustelua tästä aiheesta, joten uskon kommentointi lienee näin ollen sallittua myös ei-uskoville?

Vierailija
27/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin että sinä,joka et ole uskossa,et kommentoisi mutu-tidolla uskoa ja raamattua.

hyvä tietää, niin en turhaan sit edes yritä

Vierailija
28/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin että sinä,joka et ole uskossa,et kommentoisi mutu-tidolla uskoa ja raamattua.

valitettavasti ei-uskovat puhuvat asioista joista eivät tiedä.Ei voi tietää uskonasioista,jos ei ole ITSE UUDESTISYNTYNYT KRISTITTY.Läheltä voi moni seurata,mutta Kristuksen sisäinen tuntemus puuttuu.

Vierailija
29/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti ei-uskovat puhuvat asioista joista eivät tiedä.Ei voi tietää uskonasioista,jos ei ole ITSE UUDESTISYNTYNYT KRISTITTY.Läheltä voi moni seurata,mutta Kristuksen sisäinen tuntemus puuttuu.

Aloituksessa ei mainittu, että vain uudestisyntyneet kristityt saavat osallistua.

Vierailija
30/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ei-uskovan mielipide. Jos vaihtaa päihteet täydelliseen rakkauteen ja muuttaa koko elämänsä, ei se ole mitään riippuvuutta, vaan sitä, että Jumala on hänet parantanut!

www.kotisatama.net -sivustolta esim. saa tästäkin ihan muunlaista tukea.

Ja rippuvuudet ylipäätään= Mitä on riippuvuus? Onko se sitä, että elämässä on joku tietty asia, mikä menee ylitse muiden?

Jos se on näin uskoon tullessa, niin ei ole yhtään huono asia.

Te, joilla ei ole kokemusta uskosta, ette kai te perusta käsitystänne uskosta siihen, mitä lööpeissä lukee jostain sekopää-lahkojen toiminnoista? Vai miten te käsityksenne perustatte?

Taitaa suurin osa tulla kopsattuna toisten palstammammojen aiemmista Raamattu on satukirja kommenteista?

Ihan sama kuitenkin, ei me voida maailmaa parantaa, kun suurin osaa palvoo saatanaa eli materiaa!

Mutta jokainen, joka niin ei tee ja uskoo, on valittu.

Vierailija
31/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ei-uskovan mielipide. Jos vaihtaa päihteet täydelliseen rakkauteen ja muuttaa koko elämänsä, ei se ole mitään riippuvuutta, vaan sitä, että Jumala on hänet parantanut!

www.kotisatama.net -sivustolta esim. saa tästäkin ihan muunlaista tukea.

Ja rippuvuudet ylipäätään= Mitä on riippuvuus? Onko se sitä, että elämässä on joku tietty asia, mikä menee ylitse muiden?

Jos se on näin uskoon tullessa, niin ei ole yhtään huono asia.

Te, joilla ei ole kokemusta uskosta, ette kai te perusta käsitystänne uskosta siihen, mitä lööpeissä lukee jostain sekopää-lahkojen toiminnoista? Vai miten te käsityksenne perustatte?

Taitaa suurin osa tulla kopsattuna toisten palstammammojen aiemmista Raamattu on satukirja kommenteista?

Ihan sama kuitenkin, ei me voida maailmaa parantaa, kun suurin osaa palvoo saatanaa eli materiaa!

Mutta jokainen, joka niin ei tee ja uskoo, on valittu.

jos haluaa vain semmoisia vastauksia, joissa ollaan samaa mieltä. Tai sitten kannattaa aloittaa se keskustelu semmoisella foorumilla, joilla kaikki muutkin on uskovaisia.

Voisitko nyt kertoa, mihin perustat tuon väitteesi, että ei-uskovat palvovat materiaa? Mua loukkaa todella paljon tuo väite, jonka olen kuullut monenkin uskovan täällä heittävän ilmaan vailla mitään perusteluja.

Vierailija
32/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ei-uskovan mielipide. Jos vaihtaa päihteet täydelliseen rakkauteen ja muuttaa koko elämänsä, ei se ole mitään riippuvuutta, vaan sitä, että Jumala on hänet parantanut! www.kotisatama.net -sivustolta esim. saa tästäkin ihan muunlaista tukea. Ja rippuvuudet ylipäätään= Mitä on riippuvuus? Onko se sitä, että elämässä on joku tietty asia, mikä menee ylitse muiden? Jos se on näin uskoon tullessa, niin ei ole yhtään huono asia. Te, joilla ei ole kokemusta uskosta, ette kai te perusta käsitystänne uskosta siihen, mitä lööpeissä lukee jostain sekopää-lahkojen toiminnoista? Vai miten te käsityksenne perustatte? Taitaa suurin osa tulla kopsattuna toisten palstammammojen aiemmista Raamattu on satukirja kommenteista? Ihan sama kuitenkin, ei me voida maailmaa parantaa, kun suurin osaa palvoo saatanaa eli materiaa! Mutta jokainen, joka niin ei tee ja uskoo, on valittu.

ihmiset kommentoi,vaikkei ole uskossa.Siis kommentoida saa,mutta miksi kommentoida asiaa,josta ei itse ymmärrä.otetaanpa esim.henkilö,joka on ollut lapsuudesta asti vaikeasti lihava...hän päättää 3-kymppisenä laihduttaa ja onnistuu siin vuosi toisensa perään.Vastaava tilanne on ihmisellä,joka tullut aikuisena uskoon.Hän osaa ajatella asiat SEKÄ ei-uskovan ETTÄ uskovan näkökulmasta!mutta siunausta kaikille!Nyt minä painun nukkumaan=)

Vierailija
33/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ei-uskovan mielipide. Jos vaihtaa päihteet täydelliseen rakkauteen ja muuttaa koko elämänsä, ei se ole mitään riippuvuutta, vaan sitä, että Jumala on hänet parantanut! www.kotisatama.net -sivustolta esim. saa tästäkin ihan muunlaista tukea. Ja rippuvuudet ylipäätään= Mitä on riippuvuus? Onko se sitä, että elämässä on joku tietty asia, mikä menee ylitse muiden? Jos se on näin uskoon tullessa, niin ei ole yhtään huono asia. Te, joilla ei ole kokemusta uskosta, ette kai te perusta käsitystänne uskosta siihen, mitä lööpeissä lukee jostain sekopää-lahkojen toiminnoista? Vai miten te käsityksenne perustatte? Taitaa suurin osa tulla kopsattuna toisten palstammammojen aiemmista Raamattu on satukirja kommenteista? Ihan sama kuitenkin, ei me voida maailmaa parantaa, kun suurin osaa palvoo saatanaa eli materiaa! Mutta jokainen, joka niin ei tee ja uskoo, on valittu.

ihmiset kommentoi,vaikkei ole uskossa.Siis kommentoida saa,mutta miksi kommentoida asiaa,josta ei itse ymmärrä.otetaanpa esim.henkilö,joka on ollut lapsuudesta asti vaikeasti lihava...hän päättää 3-kymppisenä laihduttaa ja onnistuu siin vuosi toisensa perään.Vastaava tilanne on ihmisellä,joka tullut aikuisena uskoon.Hän osaa ajatella asiat SEKÄ ei-uskovan ETTÄ uskovan näkökulmasta!mutta siunausta kaikille!Nyt minä painun nukkumaan=)

ei kannata avata keskustelua, jossa pyydetään selityksiä ateisteilta, ja sitten sanoa, että ateistien selityksen ei kelpaa, kun ne eivät miellytäkään.

Todella lapsellista.

Vierailija
34/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa vain semmoisia vastauksia, joissa ollaan samaa mieltä. Tai sitten kannattaa aloittaa se keskustelu semmoisella foorumilla, joilla kaikki muutkin on uskovaisia. Voisitko nyt kertoa, mihin perustat tuon väitteesi, että ei-uskovat palvovat materiaa? Mua loukkaa todella paljon tuo väite, jonka olen kuullut monenkin uskovan täällä heittävän ilmaan vailla mitään perusteluja.

Ei siihen av-mamman perustelut auta sinun kohdallasi, jos se sinua loukkaa.

Raamatussa on todella selvästi sanottu se, että mikään mammona ei ihmistä onneen vie, eikä pelasta yms.

Jos sinua ei asia kiinnosta ja se sinua loukkaakin, niin en voi sanoa kuin, että

a) tutustu Raamattuun

tai

b) usko edelleen mammonaan ja ole uskomatta..

Vierailija
35/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa vain semmoisia vastauksia, joissa ollaan samaa mieltä. Tai sitten kannattaa aloittaa se keskustelu semmoisella foorumilla, joilla kaikki muutkin on uskovaisia. Voisitko nyt kertoa, mihin perustat tuon väitteesi, että ei-uskovat palvovat materiaa? Mua loukkaa todella paljon tuo väite, jonka olen kuullut monenkin uskovan täällä heittävän ilmaan vailla mitään perusteluja.

Ei siihen av-mamman perustelut auta sinun kohdallasi, jos se sinua loukkaa.

Raamatussa on todella selvästi sanottu se, että mikään mammona ei ihmistä onneen vie, eikä pelasta yms.

Jos sinua ei asia kiinnosta ja se sinua loukkaakin, niin en voi sanoa kuin, että

a) tutustu Raamattuun

tai

b) usko edelleen mammonaan ja ole uskomatta..

Mä en usko mammonaan! Miksi sun pitää tehdä musta sellainen, jota en ole? Sen takia, että se sopii sulle? Ihan yhtä hyvin mä voin sanoa, että sä palvot Ammonia.

Vierailija
36/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siunausta sinullekin.nyt meen nukkuun ja rukoilen sun puol!ja voimia sulle sisko =)HÄN ELÄÄ!!!=)

Vierailija
37/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudestaan kristityiski syntymisiin. Jumala on meidät jokaisen lunastanut omaksi lapsekseen, kun olemme syntyneet ja mahdollisesti kasteessa meidät on otettu osaksi seurakuntaa. Minusta ihmiset, jotka "tulevat uskoon" tai "löytävät Jeesuksen" ovat hieman pelottavia.

Minä olen kasvanut perheyhteisössä, jossa rakkaus on poikkeuksellisen pyyteetöntä. Eikä se rakkaus ole riippunut siitä, mihin kukakin uskoo tai ei usko. Me luotamme siihen, että taivaan isä pitää omistaan huolen. Ja omillaan tarkoitan kaikkia, jotka hän on luonut. Riippumata siitä, palvovatko he materiaa tai mitä tahansa.

Vierailija
38/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudestaan kristityiski syntymisiin. Jumala on meidät jokaisen lunastanut omaksi lapsekseen, kun olemme syntyneet ja mahdollisesti kasteessa meidät on otettu osaksi seurakuntaa. Minusta ihmiset, jotka "tulevat uskoon" tai "löytävät Jeesuksen" ovat hieman pelottavia. Minä olen kasvanut perheyhteisössä, jossa rakkaus on poikkeuksellisen pyyteetöntä. Eikä se rakkaus ole riippunut siitä, mihin kukakin uskoo tai ei usko. Me luotamme siihen, että taivaan isä pitää omistaan huolen. Ja omillaan tarkoitan kaikkia, jotka hän on luonut. Riippumata siitä, palvovatko he materiaa tai mitä tahansa.

raamatusta löydät nämä asiat.kyllä uudesti syntyminen on han Jumalan sanan mukaista,kannattaa ITSE LUKEA SITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
39/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylistettu olkoon Jeesus Kristus!

Vierailija
40/40 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudestaan kristityiski syntymisiin. Jumala on meidät jokaisen lunastanut omaksi lapsekseen, kun olemme syntyneet ja mahdollisesti kasteessa meidät on otettu osaksi seurakuntaa. Minusta ihmiset, jotka "tulevat uskoon" tai "löytävät Jeesuksen" ovat hieman pelottavia. Minä olen kasvanut perheyhteisössä, jossa rakkaus on poikkeuksellisen pyyteetöntä. Eikä se rakkaus ole riippunut siitä, mihin kukakin uskoo tai ei usko. Me luotamme siihen, että taivaan isä pitää omistaan huolen. Ja omillaan tarkoitan kaikkia, jotka hän on luonut. Riippumata siitä, palvovatko he materiaa tai mitä tahansa.

raamatusta löydät nämä asiat.kyllä uudesti syntyminen on han Jumalan sanan mukaista,kannattaa ITSE LUKEA SITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!