Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä kiteytän aidon uskoni näin:

Vierailija
23.04.2011 |

Aito usko Jeesukseen on sitä, että tyhjää päänsä kaikesta turhasta ja uskoo vain ja ainoastaan aidon pyyteettömän rakkauden voimaan!

Siksi moni vanki, narkkari, rikollinenkin on muuttunut täysin, kun on sen oivaltanut ja saanut uskosta voimaa, saanut Jumalalta vastauksen.

Eikö se oli suuri todistus Jumalasta, jos narkkari tai alkoholisti paranee!?

Tai sitten joku paranee syövästä lukemalla Raamatulla ja polvistumalla Jumalan eteen?

Miten te ateistit selitätte tällaiset?

www.kotisatama.net -sivustolta voi itse kukin katsoa näitä ja todeta omin silmin.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
2/40 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on kaikkeni,koko elämäni valtias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vanhan riippuvuuden tilalle tulee uusi riippuvuus. Uskolla pelastaudutaan usein addiktioista, usko on vain terveempi addiktio. Ei se mua sinällään haittaa, on se varmaan hedelmällisempää käydä hellarikokouksissa kuin keikkailla mummojen käsilaukkuja.

Vierailija
4/40 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

addiktio hallitsee ihmistä,uskon taas saa itse valita!Ota selvää ennenkuin selostat sivistyssanoja ,eiks ni=)

Vierailija
5/40 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

addiktio hallitsee ihmistä,uskon taas saa itse valita!Ota selvää ennenkuin selostat sivistyssanoja ,eiks ni=)

sen samanlaisena juttuna, joka antaa raamit elämälle. Sä varmaan et. Ei tämä ole kysymys josta "voi ottaa selvää", se on mielipidekysymys.

Vierailija
6/40 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä et ymr uskonasioista mitään,jos väität että addiktio=usko.Edelleenkään addiktio ei ole vapaaehtoista,usko on

Vierailija
7/40 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mielipidekysymys sinä et ymr uskonasioista mitään,jos väität että addiktio=usko.Edelleenkään addiktio ei ole vapaaehtoista,usko on

mä voin sanoa sulle, ettet vaan ymmärrä tätä asiaa. Voidaan väitellä juupas-eipäs vaikka maailman tappiin asti. Mun mielestä usko on riippuvuus huumeriippuvuuden tilalle, susta ei. Voi voi. Ihminen sairastuu riippuvuuteen, koska elämä on niin vaikea kestää. Huumeilla tai viinalla turrutetaan paha olo. Sitten Jeesus tulee tilalle turruttajaksi. Vaikka eihän sekään kaikilla toimi.

Vierailija
8/40 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoo vain ja ainoastaan aidon pyyteettömän rakkauden voimaan!

Pyyteetön rakkaus ei vaadi edes uskoa, jos lapseni hairahtuu sivutielle oveni pysyy auki hänelle silti. Kristinuskon jumalan ovet sulkeutuu siinä kohti, kun ei valitsekaan uskoa häneen.

Vierailija
9/40 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei usko ketään turruta!Näen ystäväni niin paljon addiktoituneita ihmisiä.ettet ymr...voi sitä päivää,kun joku tulee uskoon!!!KYLLÄ LASKEE TURRUTUS!!!Alkaa henkilö miettiä itse aivoillaan elämää,miettiä,miten hienoa elämä on!!että näin!

Vierailija
10/40 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei usko ketään turruta!Näen ystäväni niin paljon addiktoituneita ihmisiä.ettet ymr...voi sitä päivää,kun joku tulee uskoon!!!KYLLÄ LASKEE TURRUTUS!!!Alkaa henkilö miettiä itse aivoillaan elämää,miettiä,miten hienoa elämä on!!että näin!

Vierailija
11/40 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkyyden, omaan napaansa tuijottamisen esim.

Kaikki hyvät ihmiset, jotka olen tuntenut, ovat olleet uskovaisia, niin mummoni kuin muutama muu. Eivät he ole uskotelleet itselleen mitään satuja, vaan ovat eläneet niinkuin Raamattu on opettanut ja jokainen, joka on heidän kanssaan ollut tekemisissä on tullut jollakin tavalla ravituksi heidän rakkaudestaan Jumalaan/Jeesukseen.

Mutta onhan se totta, etteivät saatanan lapset näitä ymmärrä, kun mammona määrää elämää:(

Mutta aina joskus on hyvä vihjata:) Jos joku vaikka kääntäisi kelkkansa rakkauteenpäin:)

Siunattua Pääsiäistä kaikille..

Vierailija
12/40 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim.a-klinikan työntekijät näkevät aikamoisia muutoksia sarallaan...siinä elämä muuttuu,vapautuu ihminen,kun vapautuu ADDIKTIOISTAAN(päihteet,seksi,pelaaminen..)

Vierailija
13/40 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan se totta, etteivät saatanan lapset näitä ymmärrä, kun mammona määrää elämää:(

Mutta aina joskus on hyvä vihjata:) Jos joku vaikka kääntäisi kelkkansa rakkauteenpäin:)

jos pitää ei-uskovia saatanan lapsina ja luulee, että kaikkien ei-uskovien elämää pyörittää materia. Oon havainnut tämän hirveän yleiseksi uskovilla, tätä vaan toistellaan vailla mitään halua nähdä tyhjien fraasien ulkopuolelle.

Vierailija
14/40 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäköhän jeesus tostakin sanoisi

Vierailija
15/40 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim.a-klinikan työntekijät näkevät aikamoisia muutoksia sarallaan...siinä elämä muuttuu,vapautuu ihminen,kun vapautuu ADDIKTIOISTAAN(päihteet,seksi,pelaaminen..)

Sen takia olenkin tätä mieltä.

Vierailija
16/40 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivi lentää--- *vips*

Vierailija
17/40 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/40 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä kiteytän aidon uskoNI näin"

Eli sun uskosi on ainoa oikea usko. Te olette pelottavia ja mun mielestä hieman horjuvia, noin niinkuin mielenterveyden kannalta.

Mä uskon johonkin ylempään hyvään, joka auttaa maitä ihmisiä vaikeuksissa. Kutsun hyvää Jumalaksi. Joku muu kutsuu sitä Allahiksi tai joksikin muuksi. Me kaikki uskotaan kuitenkin samaan korkeampaan voimaan, eri kulttuurit kuitenkin ovat antaneet sille eri nimen. Mä vahvasti luulen, että asia on näin.

Vierailija
19/40 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä kiteytän aidon uskoNI näin" Eli sun uskosi on ainoa oikea usko. Te olette pelottavia ja mun mielestä hieman horjuvia, noin niinkuin mielenterveyden kannalta. Mä uskon johonkin ylempään hyvään, joka auttaa maitä ihmisiä vaikeuksissa. Kutsun hyvää Jumalaksi. Joku muu kutsuu sitä Allahiksi tai joksikin muuksi. Me kaikki uskotaan kuitenkin samaan korkeampaan voimaan, eri kulttuurit kuitenkin ovat antaneet sille eri nimen. Mä vahvasti luulen, että asia on näin.

Vierailija
20/40 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinä et tunne JEESUSTA!

mutta teen työtäni päihderiippuvaisten parissa. Se riittää mulle kattavaksi tiedoksi riippuvuuksista.

Edelleen, me tullaan tähän samaan: mun mielestä asia on näin, sun mielestä toisin. Voidaan jatkaa tätä väittelyä kunnes toinen menee nukkumaan, mutta kumpikaan ei käänny toisen kannalle.