Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lupaatteko, että meidän perhe saa iankaikkisen elämän, jos alamme uskoa?

Vierailija
23.04.2011 |

Olisihan se ihanaa, jos tietäisi, ettei koskaan tarvitsisi luopua omista rakkaistaan. Voisin vaikka yrittää saada koko porukan uskomaan, jos minut vakuutettaisiin siitä, että uskolla saa iankaikkisen elämän (ja vieläpä paratiisissa!).

Kertokaa, miten voisin alkaa uskoa? Mikä takaa sen, että en kuluta aikaani turhaan rukoiluun? Jos uskosta huolimatta vain kuolen (eli lakkaan elämästä) enkä enää koskaan näe rakkaitani?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(mutta se ei sitten tarkoita tästä maailmasta kuolemista)

Ryhdy lukemaan Raamattua. Ota selvää Jumalasta ja Jeesuksesta. Tee parannus synneistäsi, rukoile Herralta tähän voimaa ja apua.

Usko pelastaa, yksin armosta pelastumme, mutta usko ilman tekoja on kuollutta. Kun ihminen saa uskon, hän haluaa elää Herran tahdon mukaan.

Vierailija
2/24 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottaisin vanhoillislestadiolaisiin tässä asiassa. heillä tuntuu olevan kaikista selkein tämä iankaikkisen elämän käsitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 Hän vei heidät ulos ja kysyi: "Herrat! Mitä minun on tehtävä, että pelastuisin?"

31 He vastasivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin pelastut, sinä ja sinun perhekuntasi."

Tähän Raamatun sanaan me voimme luottaa ja uskoa perhekuntammekin Jumalan käsiin.

Vierailija
4/24 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Raamatussa luvataan, että etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan.

Syyt etsimiseen voi olla vähän "hölmöt" aluksi, mutta ne voivat siitä ajan myötä hioutua :)

t. 2

Vierailija
5/24 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se ihanaa, jos tietäisi, ettei koskaan tarvitsisi luopua omista rakkaistaan. Voisin vaikka yrittää saada koko porukan uskomaan, jos minut vakuutettaisiin siitä, että uskolla saa iankaikkisen elämän (ja vieläpä paratiisissa!).

Kertokaa, miten voisin alkaa uskoa? Mikä takaa sen, että en kuluta aikaani turhaan rukoiluun? Jos uskosta huolimatta vain kuolen (eli lakkaan elämästä) enkä enää koskaan näe rakkaitani?

hohhoh mitä jauhopää -tekstiä.

Vierailija
6/24 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottaisin vanhoillislestadiolaisiin tässä asiassa. heillä tuntuu olevan kaikista selkein tämä iankaikkisen elämän käsitys.

RUKOILE JEESUSTA!JEESUS ON IHANA!!

Vierailija
7/24 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oikein tiedä, miten tuo Raamatun kohta tulisi tulkita? eihän toisen uskolla kukaan toinen pelastu, usko pitää olla henkilökohtainen. Mutta ehkä uskossa olevan rukousten kautta Herra antaa uskon myös hänen lähimmilleen, ja uskovan lähimmäiset näkevät uskovan lähimmäisensä elämäntyylistä, että se kannattaa, ja kiinnostuvat?

Vierailija
8/24 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iankaikkista elämää. Nauti tästä elämästä!

Vierailija
9/24 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sihen että Elvis elää.

Vierailija
10/24 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uskoisin Raamattuun sen enempää kuin mihinkään muuhunkaan uskonnolliseen teokseen?

Vierailija
11/24 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaileehan moni muukin vaikka mitä?

30 Hän vei heidät ulos ja kysyi: "Herrat! Mitä minun on tehtävä, että pelastuisin?"

31 He vastasivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin pelastut, sinä ja sinun perhekuntasi."

Tähän Raamatun sanaan me voimme luottaa ja uskoa perhekuntammekin Jumalan käsiin.

Vierailija
12/24 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole synnyttämään kaikkia lapsia, jotka olisivat halukkaita tulemaan maailmaan.

Vierailija
13/24 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa kertoa vastauksen tähän kysymykseen.. Me emme voi sitä sinulle luvata :D Minä ja perheeni haluaisimme toki myös kaikki yhdessä taivaaseen mutta minä en oikein tiedä miten alkaa uskoa ja mistä juuri tietää että oikeasti uskoo.. Koskettaako jumala siinä vaiheessa jotenkin? varmaankin... Mieheni uskoo vahvasti jumalaan ja siihen että ketä Jumalaan ja Jeesuskseen uskoo saavat taivas paikan..

Vierailija
14/24 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten on helpompi uskoa kuin toisten, koska aivot ovat erilaisia.

Usko on uskoa. Voi uskoa iankaikkiseen elämään, mutta mikään ei sitä takaa.

Vierailija
15/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun haluat tietää iankaikkisista perheistä - kysy tästä mormoneilta www.mormonit.fi

Vierailija
16/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala lukemaan Raamattua ja anna Sanan puhua sydämellesi. Jokainen etsivä löytää ja jokaiselle kolkuttavalle avataan. Jumala on rukouksia kuuleva Jumala.

Vierailija
17/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo on järjetöntä.

Se on järjellisempää, miten vaikka buddhalaisuudessa uskotaan. Että jokainen olento elää tietyn ajan, syntyy uudelleen, elämän pyörä ei koskaan pysähdy.

Sitten kun on valmis, yhtyy johonkin suureen jumaluuteen, muttei ole enää yksilönä siinä.

Vierailija
18/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliiton päättyvän kuolemaan. Iankaikkisessa elämässä ei siis olla aviopareina/perheinä sen opetuksen mukaan.

Nuo aiemmin mainitut mormonit taitavat olla (lähes) ainoita, jotka opettaa että perheillä on mahdollisuus olla yhdessä myös kuoleman jälkeen.

Vierailija
19/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka siksi että lähes koko maailma elää vuotta 2012 jälkeen Kristuksen. Ja näin on laskettu jo aika pitkään - eikö vain? Ei kai tää nyt ihan huuhaata voi olla. Itse olen kyllä kokenut siunauksen elämässäni todella monta kertaa konkreettisesti ja toivoisin että myös te saisitte näin kokea. Jeesus elää, siunaa, parantaa. Kun uskoo.

Vierailija
20/24 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sillä synnin palkka on kuolema, Mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Jeesuksessa Kristuksessa, meidän Herrassamme."(Room.6:23). Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut,että antoi ainokaisen poikansa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.! (Joh. 3:16). Jeesus sanoo:Minä olen tie totuus ja elämä;ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin Minun kauttani." (Joh. 14:6). "Mutta kaikille, jotka ottivat Hänet vastaan, Hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille jotka uskovat Hänen nimeensä." (Joh. 1:12)