Kiittääkö miehesi ruoasta, kun poistuu pöydästä?
Meillä ei ja se mua ihmetyttää.
Mä oon saanu kotona kasvatuksen, että aina kiitetään kun pöydästä poistutaan.
Ja miehen ikä? Meillä 29v.
Kommentit (21)
kiittämätön paskiainen kun on... Ikää 34v
Mutta johtuu siitä, että meillä mies tekee ruuan, en minä.
Tosin muutenkaan en ymmärrä, miksi pitäisi ruuasta kiittää. Sehän on yksi (pakollisista) kotitöistä muiden joukossa.
Ja kyllä, minulle on kyllä tuo tapa opetettu.
Miksi pitäisi kiittää kun olen ensin tuonut ruoan pöytään ja sittenkö pitäisi vielä kiittää? Naisten hölömöyksiä.
ja sanoo kiitos, vaikka olisi itse tehnyt.
Kaikki meillä sanovat pöydästä noustessaan kiitos, vaikka kuka olisi ruokaa tehnyt. Ja sitten muut vaikka sanovat, että kiitos itsellesi.
yleensä minä kiitän häntä. Hän kiittää kyllä aina, kun olen kokkaillut, vaikka ruoan taso onkin paljon vaatimattomampi. Mies on 39- vuotias.
kaikki muut, paitsi mies. ikää 35v.
ei tuo leipää pöytään (työtön, tienaa vähemmän kuin minä) eikä tee koskaan ruokaa.
Sanoo vielä usein jotain että kiitos rakas, kyllä oli taas loihtinut hyvät eväät ja kyllä on jumala siunannut kun olen tuollaisen vaimon löytänyt.
32v.
mä kiitän jos mies tehnyt ruuan. lapset kiittää ja vieraat kiittää. Mies vielä kiittää kehuen, kiitos ruuasta, oli hyvää. Vaikkei välttämättä olisikaan ollut íhan sen mieleen.
enkä ymmärrä, miksi pitäisi kiittää?
nipistää tisseistä =)mies pian 41.aaaaaah!!
Kyllä mun mielestä kuuluu hyviin tapoihin antaa kiitos ruoan tekijälle.
Muilla jos käydään syömässä, siellä muistaa kiittää, mut kotona ei..
T:ap
Ja usein jopa kahdesti, kun ei muista jo sanoneensa kiitos. :)
Ikää 29
Ja kehuu ruoan, tietysti ja siivoaa jäljet. Mä kokkaan, hän siivoaa.
Mies 27v.
Pitää varmaan keskustella asiasta sitten, kun lapsi syntyy. Mulle on tärkeää opettaa lapselle käytöstapoja. Mulle ei niitä niin kotona opetettu, olen joutunut opettelemaan itse. Olen huomannut, että olo on itsevarmempi, kun on hyvät käytöstavat hallussa.
meillä mies kiittää vaikka tekisi ruoan itse. Kysyin että miksi kiität mua, ite teit niin hän vastaa tienaathan sinäkin ja tuot ruokaa pöytään :)
kiittää. 17v