Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirpputoriblogi

Vierailija
23.04.2011 |

http://talonpoikais.blogspot.com/

Onkohan muilla netissä kirpputoreja?

Mitä hyviä kirpputoreja tiedätte?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogikirjoittajia joilla on tavaraa halvalla.

Vierailija
2/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on sisustustavaroiden myyjiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastentavaroiden kirpparista netissä?

Tarvetta olisi: vaunuista, pinnasängystä, leluista.

Vierailija
4/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti miettinyt et tuollainen olis kätevä.

Molemmilta lapsilta tulee valtavasti pieniä vaatteita ja niiden myyminen huutonetissä on työlästä ja nyt vielä perivät sitä provisiota.

Paljon jää lähes käyttämättömiä vaatteita, eikä niitä voi yksitellen naputella huutonettiin. Paketeista on vaikea saada sellaisia et kaikki miellyttäis.

ONko tuo blogin tekeminen vaikeaa? Missä se mahtais onnistua-nettisivu, vai miten?

Vierailija
5/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti miettinyt et tuollainen olis kätevä. Molemmilta lapsilta tulee valtavasti pieniä vaatteita ja niiden myyminen huutonetissä on työlästä ja nyt vielä perivät sitä provisiota. Paljon jää lähes käyttämättömiä vaatteita, eikä niitä voi yksitellen naputella huutonettiin. Paketeista on vaikea saada sellaisia et kaikki miellyttäis. ONko tuo blogin tekeminen vaikeaa? Missä se mahtais onnistua-nettisivu, vai miten?

Googlella on blogilista ja ohjeet kuinka perustetaan blogi.

Minua poikani neuvoi, mutta kyllä tuollaisen blogin on helppo perustaa. Olen seurannut noita blogeja ja näyttää siltä, että moni myy siellä tavaraa nopeasti ja ei mene törkeitä palkkioita kuten huutonetissä.

Vierailija
6/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpputoriblogilista.

Vierailija
8/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavaraa on kaupan.

Vierailija
9/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti miettinyt et tuollainen olis kätevä. Molemmilta lapsilta tulee valtavasti pieniä vaatteita ja niiden myyminen huutonetissä on työlästä ja nyt vielä perivät sitä provisiota. Paljon jää lähes käyttämättömiä vaatteita, eikä niitä voi yksitellen naputella huutonettiin. Paketeista on vaikea saada sellaisia et kaikki miellyttäis. ONko tuo blogin tekeminen vaikeaa? Missä se mahtais onnistua-nettisivu, vai miten?

Googlella on blogilista ja ohjeet kuinka perustetaan blogi.

Minua poikani neuvoi, mutta kyllä tuollaisen blogin on helppo perustaa. Olen seurannut noita blogeja ja näyttää siltä, että moni myy siellä tavaraa nopeasti ja ei mene törkeitä palkkioita kuten huutonetissä.

ellet ole tyyliin Kate Moss et voi saada millään enempää kävijöitä sivuillesi kuin huutikseen.

Ja huutiksen törkeät palkkiot ??? 3 %.

joopa joo, av-mamma taas ei tiedä mistään mitään

Vierailija
10/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlella on blogilista ja ohjeet kuinka perustetaan blogi. Minua poikani neuvoi, mutta kyllä tuollaisen blogin on helppo perustaa. Olen seurannut noita blogeja ja näyttää siltä, että moni myy siellä tavaraa nopeasti ja ei mene törkeitä palkkioita kuten huutonetissä.

ellet ole tyyliin Kate Moss et voi saada millään enempää kävijöitä sivuillesi kuin huutikseen. Ja huutiksen törkeät palkkiot ??? 3 %. joopa joo, av-mamma taas ei tiedä mistään mitään

siis tajuatko siis, että huutiksessa menee tehomyyjiltä jokaisesta myynnistä ylimääräinen veloitus. niiltä ei mene, jotka ovat myneet 10 tai 20 tai 50 kertaa, mutta jos sadan myynnin raja tulee täyteen niin kaikista seuraavista ryöstetään huutikselle palkkio. tehomyyjä joutuu myös maksamaan samoin kuin toisetkin etusivun ilmoituksista.

tontut huutiksen ylläpitäjät luulevat, että jos myyjä voi pitää kohteen auki 200 päivää nin tämä on jokin etu myyjälle. ja paskat ja katin kontit. huutoja tulee vain ja ainoastaan jos aukioloaika on 1, 2 tai 3 vuorokautta. törkypitkiin aukioloaikoihin ei tule huutoja, koska huutis on opettanut tontut suomalaiset sellaisiksi, että viimeisellä minuutilla tulee huutoja. en ymmärrä noita tonttuja kun huutaa voi heti kun kohde aukeaa ja voi laittaa korotusautomaatin siihen asti minkä on korkeimmillaan valmis maksamaan kohteesta.

blogisivuilla sitävastoin voi myydä kelle tahansa halukkaalle kuten kirpparilla. huutiksessa on kiellettyä myydä ohi huutokaupan. blogisivuilla voi päästä tavaroista eroon nopeammin kuin huutiksessa.

eli kysymys on, mitä taukki iniset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme