Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiina Jylhä ei voi rumempaa kuminaamaa olla !

Vierailija
23.04.2011 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ Tiinalla on rahaa, mies, hyvä kunto....hui hui nuo ovat todella kateellisille kamalaa katsottavaa.

Enkä heidän yhteistä harrastustaan ruoanlaittoa, joka on sitä, että laitetaan 24 maustamatonta broilerin rintafilettä kiehumaan veteen ja pilkotaan salaatti. Todellista harrastamista :-D

Ja Tepi-Tepa-Teppana-apina ei väräytä minkäänlaista viisaria. En koskis kepilläkään. Mulla on George Clooneyn pikkuveljen näköinen mies itselläni ja olen todella onnellinen hänen kanssaan. On vielä ihana luoneeltaankin, eikä aseta mulle rajoituksia, että yli 2 kg lihomisesta tulee ero... Voi luoja - mistä näitä urpoja oikein sikiää?

Vierailija
22/25 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ Tiinalla on rahaa, mies, hyvä kunto....hui hui nuo ovat todella kateellisille kamalaa katsottavaa.

Enkä heidän yhteistä harrastustaan ruoanlaittoa, joka on sitä, että laitetaan 24 maustamatonta broilerin rintafilettä kiehumaan veteen ja pilkotaan salaatti. Todellista harrastamista :-D Ja Tepi-Tepa-Teppana-apina ei väräytä minkäänlaista viisaria. En koskis kepilläkään. Mulla on George Clooneyn pikkuveljen näköinen mies itselläni ja olen todella onnellinen hänen kanssaan. On vielä ihana luoneeltaankin, eikä aseta mulle rajoituksia, että yli 2 kg lihomisesta tulee ero... Voi luoja - mistä näitä urpoja oikein sikiää?

Eihän TIINAN miehen pidä sua kiinnostaakaan.

Mites se raha ja hyvä kunto.....jätit nuo pois. Ja nyt varmaan vastaat, että juokset maratoonia ja tuohta on jolla ostat jaguaarin mennen tullen..

Jätit nuo pois =) eli sä oot niille kateellinen. Näin se menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä Tiinsn jo 4. avioliitto eli ihan positiivista kun uskaltaa yhä luvata olevansa ikuisesti yhdessä?

Vierailija
24/25 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tökerön näköinen tatuointi.

Miksi se tatuoija ja tytärpuoli koko ajan väitti,että on hieno?

Missä on tatuoijan etiikka?

Asiakas selvästi oli vastentahtoinen!

Selvästi Tiina ei tykännyt ja oli tälläisen taviksenkin mielestä tosi tyylitön.

Tiina vaikuttaa tosi mukavalta ja empaatiselta naiselta ja tykkään myös Tapesta ja tytärpuolista.

Katson ohjelmaa ihan mielenkiinnosta,että kaikkeen sitä ihmiset suostuukin.

Minulle ei ole tehty mitään operaatioita,enkä tunne tarvettakaan,vaikka en ole mikään kaunotar,pelkkä tavis.

Mutta olen sinut itseni kanssa ja todella tyytyväinen elämääni.

Vierailija
25/25 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jylhän miehellä. Missä on jylhän oma lapsi. Onkohan piiloutunut? häpeää koko touhua. Nainen ollut nuoruus iästään asti onneton wanna be.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä