masentaa töihin meno
eli olen ollut sairaslomalla 6kk masennuksen takia ja nyt pitäisi töihin palata ja masentaa jo nyt töihin paluu. Jännittää miten työkaverit suhtautuvat minuun. Ennen sairaslomaa minulla oli tunne että minua kiusataan ja nyt pelottaa että jos se jatkuukin se tunne. =( Ja lisäksi haluaisin tehdä töitä ja pelottaa että en pystykään. =(
Kommentit (5)
Työnantajalla on kuntoutusvelvollisuus jos masennus on työperäistä!
kun edellisessä työpaikassa oli sama tunne ja sitä edellisessä. Olen 2 vuoden välein vaihtanut työpaikkaa. Kait minua ei vaan hyväksytä työporukkaan. Missä vika? Aina tulee tunne etten ole tarpeeksi hyvä että halutaan jotain muuta. Itse olen normiperheestä itse ja toinen vanhemmista oli vielä yrittäjä ja olen saanut kasvatuksen työntekoon enkä lusmuiluun!
juuri tämäntapaiset harhaluulot, että muut eivät pidä häntä tarpeeksi hyvänä.
Mitä voin itse tehdä? En halua olla vuosia kotona kun nytkin jo aika käy pitkäksi enkä halua että tämä vaikuttaa lapsien tulevaisuuteen että äiti pois työelämästä. =(
ap
Kuvittelet päässäsi kaiken. Sinä paranet kun lakkaat ajattelemasta mitä muut sinusta ajattelevat.
Lakkaa myös mielyttämästä ja ole oma itsesi.
Normiperhe ei takaa tasapainoista kasvuympäristöä lapselle. Lapset ovat erilaisia ja toiset ovat herkkiä ja vaikuttaa että sinä olet sitä.
Itselläni on työkaveri joka syö masennuslääkkeitä, koska hän ei sopeudu työympäristöön. Hän miettii kokoajan mitä seuraavaksi ja miksi hän ei ole tarpeeksi hyvä. Pakko esittää hänelle tumpeloa ja mokailla että hän ymmärtäisi ettei virheiden tekeminen ole vakavaa. Kun ei tee asioista itseleen ongelmaa ei tarvitse välittää mitä toisten päässä liikkuu. Ethän sinä voi toisten ajatuksia ohjata vaikka yritätkin. Siinä käy huonosti itselle ja se on mahdoton tehtävä. Ole siis oma itsesi kaikkine virheineen. Täydellisiä ei ole olemassa.
Pääsi on täynnä sekavia ajatuksia luovu niistä :)et sinä niitä tarvitse.
kun edellisessä työpaikassa oli sama tunne ja sitä edellisessä. Olen 2 vuoden välein vaihtanut työpaikkaa. Kait minua ei vaan hyväksytä työporukkaan. Missä vika? Aina tulee tunne etten ole tarpeeksi hyvä että halutaan jotain muuta. Itse olen normiperheestä itse ja toinen vanhemmista oli vielä yrittäjä ja olen saanut kasvatuksen työntekoon enkä lusmuiluun!