Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan olet ollut juomatta alkoholia putkeen esim vuoden,kaksi kolme vuotta?

Vierailija
23.04.2011 |

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkku saa elämänsä kyytiä.

Vierailija
42/48 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sanoo, että juhlin 4 päivää putkeen, niin eikös se tarkoita, että juhlinta on jatkunut keskeytyksittä. Eikä sitä että juhlin vaikkapa 4 päivää sitten.

mulla ei tuottanut ongelmia ymmärtää veistin tarkoitusta, vikka sanat nyt ovat vähän nurnkurisesti, ilmeisesti sun kohdalla on tullut otettua vähän liikaakin putkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kuinka kauan olet ollut juomatta alkoholia putkeen, esim. 3 tai 4 vuotta", et todellakaan voi käsittää tuota niin, että tarkoitettaisiin, että sitä ALKOHOLIA on juotu keskeytyksettä. Ja jos tarkoittaisi, niin silloinhan sitä alkoholia on pitänyt juoda esim. 25 vuotta ja siinä välissä on sitten 3 tai neljä vuotta kun sitä ei ole juotu. Ehkäpä ap tulee vääntämään asian rautalangasta.

Vierailija
44/48 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juonut yhtään alkoholia.

Muuten ehkä 1-2 kertaa vuodessa tulee otettua lasillinen, lähinnä skumppaa joissain juhlissa. Tai kerran kesässä yksi lonkero/siideri (mitä en ikinä saa juotua loppun asti).

En ole absolutisti, mutta en dokaa, koska en halua humaltua. En vaan tykkää siitä tunteesta ja vielä vähemmän siitä seuraavan päivän darrasta.

Ennen otin silloin tällöin yhden siiderin, mutta kun totesin, että itseasiassa maistuu ihan p**kalta niin vaihdoin nekin kerrat limuun. En siis pidä alkoholin mausta niin miksi juoda väkisin.

Muiden juominen ei ole minulle ongelma ja osaan itse pitää hauskaa selvänäkin. Enemmän tuntuu aina olevan muille ongelma se juomattomuus. Tai no ei enää kun kaverit tottuneet siihen, mutta nuorempana oli sitä jatkuvaa tuputusta, että "ota nyt sinäkin vähän"

Vierailija
45/48 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin alkoholinkäytön kokonan n. 6kk ennenkuin käännyin muslimiksi, samoin polttamisen :)

Vierailija
46/48 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein alkoholiriippuvuus testit. Olen juonut viisi vuotta sitten 7 annosta yhtenä iltana ja kompuroinut sen vuoksi. Harmittaa yhä että kaaduin silloin. Sitä ennen ja sen jälkeen en ole koskenut alkoholiin. Kaikkien testien mukaan olen alkoholiriippuvainen  (audit ym.). Miten mahdollista?

Vierailija
47/48 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan juonut putkeen, mitä se sitten tarkoittaakaan.

6 v aikuisiällä ja 18 v lapsuudessa ja nuoruudessa.

Vierailija
48/48 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2006-2016 , 10v

2018-2021 3v 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän