Kuinka kauan olet ollut juomatta alkoholia putkeen esim vuoden,kaksi kolme vuotta?
Kommentit (48)
tämän hetken saldo ja kasvaa koko ajan. imetys vielä meneillään
+7kk, sen jälkeen join muutaman viinilasin ruoan kanssa juhlatilaisuuksissa. Muuten en juo. En edes saunajuomaa. Ei oikeastaan tee mielikään. Mutta suurin syy juomattomuuteeni on se, että lapsella pitää olla vesiselvä hoitaja aina ja imetin pitkään, sekä se, että hyvin pieni määrä alkoholia muuttaa vanhemman käytöstä niin, että lapsi sen huomaa ja myös reagoi siihen. Haluan lapselleni mahdollisimman raittiin lapsuuden. Mieheni kyllä juo saunaoluen yleensä ja molemmilla on mahdollisuus juoda kodin ulkopuolella, jos on jotain menoa, mutta ei vaan ole tullut käytettyä tätä mahdollisuutta juurikaan. Kotiin sitä kuitenkin pitäisi yöksi tulla ja en halua kohdata lastani krapulassa tai viinalta haisevana.
Sen jälkeen olen ottanut 1-2 annosta viikossa lukuunottamatta raskaus- ja imetysaikoja, jolloin en ole ottanut ollenkaan.
Olisinko koko tuona aikana ottanut pari lasia viiniä!!
Ei vaan maistu vaikka en absolutisti olekaan. pari kesää sitten join puolikkaan siiderin ja tuli niin paha olo etten sitä toista kertaa halua.
kolme kertaa kun lapsia odottanut ka olleet ihan pieniä ..
tammikuusta 07 toukokuuhun 10. Imetin kyllä tollon vielä mutta vähän sorruin ottamaan vaikka tarkotus oli olla absolutisti koko imetysaika.
keskimmäisen raskausaika plus puolisen vuotta sen jälkeen, ei vaan maistunut.
Ja tietysti kahden muunkin raskausajat! :D
Ei vaan maistu vaikka en absolutisti olekaan. pari kesää sitten join puolikkaan siiderin ja tuli niin paha olo etten sitä toista kertaa halua.
jos pari kertaa sitten joit puolikkaan sidukan, lasku alkoi alusta ;)
lasketaan täysi-ikäisyydestä alkaen, niin 25 vuotta
En osaa tarkkaan sanoa, useita kuukausia kyllä.
Nyt olen raskaana, joten tämä varmaan on pisin aika. Tosin olen muutaman kerran ottanut hörpyn olutta.
Nyt olen raskaana, joten tämä varmaan on pisin aika. Tosin olen muutaman kerran ottanut hörpyn olutta.
kysymys on, että mikä on pisin aika kun olet ollut juomatta alkoholia, niin oluen juomista ei lasketa?
Silloin tällöin vain. Eilen esim kuoharia...
Silloin tällöin vain. Eilen esim kuoharia...
aloituksessa kysyttykään, että miten usein olet vetänyt kännit vaan mikä on pisin aika kun olet ollut juomatta alkoholia. Jos juo esim. kuoharia kerran kuussa puoli lasillista, niin pisin aika ilman alkoholia on kuukausi.
kysymys on, että mikä on pisin aika kun olet ollut juomatta alkoholia, niin oluen juomista ei lasketa?
juonut olutta, vaan maistanut, mutta ihan miten vaan. Sitten olen ollut joitain kuukausia juomatta, esim. 3 - 4. Ei voi muistaa.
Kuinka kauan olet ollut juomatta alkoholia putkeen. En ole koskaan juonut jatkuvasti. Toki een juonut lakoholai ollenkaan ennekuin olin 17 v.
Kuinka kauan olet ollut juomatta alkoholia putkeen. En ole koskaan juonut jatkuvasti. Toki een juonut lakoholai ollenkaan ennekuin olin 17 v.
eiköhän ap tarkoittanut, että kuinka kauan olet YHTÄJAKSOISESTI ollut juomatta alkoholia, eikä suinkaan että sitä alkoholia olisi putkeen juotu (eihän kukaan käytä tuollaista termiä kännien vetämisestä).
Jos joku sanoo, että juhlin 4 päivää putkeen, niin eikös se tarkoita, että juhlinta on jatkunut keskeytyksittä. Eikä sitä että juhlin vaikkapa 4 päivää sitten.
ja tiukkaa teki. vauva 10kk.
siis toki raskauden ajan olin juomatta! mutta sen jälkeen pisin on toi 2viikkoa