Kun kaunista naista halutaan näpäyttää, niin
hänelle sanotaan, että "ai luulin, että olisit vanhempi" Aika jännää, ettei rumalle naiselle tällaista sanota. Kukaan muu huomannut samaa? =)
Kommentit (23)
Kuvitelkaa, mitä yksi nainen meinasi melkein sanoa minulle!
Kävelin rauhassa mannekiinimaisen liukuvasti ja lanteet kevyesti notkahdellen pitkin katua. Hiukseni hulmahtelivat kevättuulessa. Siitä provoisoituneena vastaantullut ikäiseni nainen katsoi minuun päin ja avasi jo suunsa sanoakseen: "Vaikka oletkin kaunis, olet silti varmasti tyhmä eikä mieheni haluaisi panna sinua ikinä." Siis kuvitelkaa. Siristin silmiäni seksikkäästi ja laitoin aurinkolasit päähäni. Naisella meni selvästi pupu pöksyyn. Hän tajusi oman rumuutensa ja naamioi suun aukeamisen haukotukseksi. Eikö ollutkin törkeä nainen? Ja kaikki siksi, että minä olen ikäistäni puoli vuotta nuoremman näköinen ja hirveän kaunis.
Päädyn baariin, kahvilaan, ravintolaan tai vastaavaan noin kerran kolmessa kuukaudessa. Yksi ystäväni haluaa mennä esim teatteri-illan jatkoksi ja me muut sitten hänen kanssaan. Otan yleensä kaksi annosta alkoholia. En iske miehiä. Otan kohteliaisuudet vastaan, mutta ilmoitan rajani hyvin nopeasti.
Minulla on ollut oma rakas jo 13 vuotta. Lapset ovat ala-aste ikäisiä. Ihan ok jos saan huomiota miehiltä. Omanikin on komea eikä katso pahalla, jos joku muukin katsoo minuun päin. Miesten tuoma huomio ei nosta itsetuntoanikaan, mutta tekee silti iloisen mielen aina! Ei ole keneltäkään pois. Nauttikaa vain miehistänne olivat he komeita tai ihan ok!
7.
Nuorena ihailin itseäni peileistä ja näyteikkunoista, interraileileillä yritin piilotella kauneuttaini, nykysin on toki kiva näyttää hyvältä, mutta elämässäni on paljon, paljon tärkempiä asioita kuin ulkonäkö: esim. ihana työ, ihana perhe, hyvät ystävät jne. PS: Ja baareissa en viihdy.