Kun kaunista naista halutaan näpäyttää, niin
hänelle sanotaan, että "ai luulin, että olisit vanhempi" Aika jännää, ettei rumalle naiselle tällaista sanota. Kukaan muu huomannut samaa? =)
Kommentit (23)
ja olen aika kaunis. Päinvastoin, minua luullaan usein nuoremmaksi kuin olen. Olen 48 v.
mulle on sanottu noin useasti, mutta olen sitten vissiin tyhmäkin, kun en ole älynnyt, että se onkin vittuilua! :D
Menin ystävieni kanssa baariin ja illan mittaan tuli juttusille pari naista, jotka kysyivät ikääni. Sanoin olevani 47 v, kun oikeasti olen 34 v.
Naisten kateelliset naamat venähtivät, suut loksahtivat auki, kunnes hymyilivät väkinäisesti ja joutuivat sanomaan "Et kyllä yhtään näytä sen ikäiseltä". Olen varma, että tarkoitus oli tulla sanomaan "Ai me ollaan sitten samanikäisiä, mutta sinä olet hoikempi ja siksi näytät kasvoista vanhemmalta. Kiinnosti vain tietää ikäsi...".
T. Kaunis nainen, jolle on käynyt näin monta kertaa.
Menin ystävieni kanssa baariin ja illan mittaan tuli juttusille pari naista, jotka kysyivät ikääni. Sanoin olevani 47 v, kun oikeasti olen 34 v. Naisten kateelliset naamat venähtivät, suut loksahtivat auki, kunnes hymyilivät väkinäisesti ja joutuivat sanomaan "Et kyllä yhtään näytä sen ikäiseltä". Olen varma, että tarkoitus oli tulla sanomaan "Ai me ollaan sitten samanikäisiä, mutta sinä olet hoikempi ja siksi näytät kasvoista vanhemmalta. Kiinnosti vain tietää ikäsi...". T. Kaunis nainen, jolle on käynyt näin monta kertaa.
TÄH??? Ihan OIKEASTIKO kuvittelet niiden tulleen tuollaisella asialla ;) Reps ja kops, on sulla kovat luulot itsestäsi!!
"Ai me ollaan sitten samanikäisiä, mutta sinä olet hoikempi ja siksi näytät kasvoista vanhemmalta. Kiinnosti vain tietää ikäsi...".
TÄH??? Ihan OIKEASTIKO kuvittelet niiden tulleen tuollaisella asialla ;) Reps ja kops, on sulla kovat luulot itsestäsi!!
"Ai me ollaan sitten samanikäisiä, mutta sinä olet hoikempi ja siksi näytät kasvoista vanhemmalta. Kiinnosti vain tietää ikäsi...".
Jollain lailla se kateus pitää päästä purkautumaan ulos, sääli, että niin harvalla naisella on itsetuntoa kestää itseään kauniimpi nainen yrittämättä painaa tätä alas. Sillä miksi joku haluaisi sanoa jotain ylipäätänsä toisen iästä ja yleensä sit juuri kauniile naiselle...ap
Ehkä noin sanotaan vaan ihmiselle, joka luulee itsestään liikoja, haluaisi saada kehuja ja on itserakas :D
Kävelin rauhassa mannekiinimaisen liukuvasti ja lanteet kevyesti notkahdellen pitkin katua. Hiukseni hulmahtelivat kevättuulessa. Siitä provoisoituneena vastaantullut ikäiseni nainen katsoi minuun päin ja avasi jo suunsa sanoakseen: "Vaikka oletkin kaunis, olet silti varmasti tyhmä eikä mieheni haluaisi panna sinua ikinä." Siis kuvitelkaa. Siristin silmiäni seksikkäästi ja laitoin aurinkolasit päähäni. Naisella meni selvästi pupu pöksyyn. Hän tajusi oman rumuutensa ja naamioi suun aukeamisen haukotukseksi. Eikö ollutkin törkeä nainen? Ja kaikki siksi, että minä olen ikäistäni puoli vuotta nuoremman näköinen ja hirveän kaunis.
Jollain lailla se kateus pitää päästä purkautumaan ulos, sääli, että niin harvalla naisella on itsetuntoa kestää itseään kauniimpi nainen yrittämättä painaa tätä alas. Sillä miksi joku haluaisi sanoa jotain ylipäätänsä toisen iästä ja yleensä sit juuri kauniile naiselle...ap
että sinulta kysytään ikääsi ja sitten kun kerrot sen, sanotaan että hah, näytät vanhemmalta?
Miksi edes kerrot ikäsi? Sanoisit vaan, että ikää on ihan tarpeeksi ja se onkin tuonut mulle järkeä ja viisautta olla kertomatta kaikenmailman kyselijöille, kuinka vanha mä oikeasti olenkaan :)
oikeaa ikäänsä.
Ensiksi naiset kyräilevät kauempaa ja vilkuilevat pitkin iltaa pöytäämme päin. Mietin vaihtoehtoja, että miksi? Sitten kun kysyvät lähes suoraan ikääni ja olen nähnyt heidän ilmeensä, niin onhan tämä selvääkin selvempää.
7.
Jollain lailla se kateus pitää päästä purkautumaan ulos, sääli, että niin harvalla naisella on itsetuntoa kestää itseään kauniimpi nainen yrittämättä painaa tätä alas. Sillä miksi joku haluaisi sanoa jotain ylipäätänsä toisen iästä ja yleensä sit juuri kauniile naiselle...apettä sinulta kysytään ikääsi ja sitten kun kerrot sen, sanotaan että hah, näytät vanhemmalta?
Miksi edes kerrot ikäsi? Sanoisit vaan, että ikää on ihan tarpeeksi ja se onkin tuonut mulle järkeä ja viisautta olla kertomatta kaikenmailman kyselijöille, kuinka vanha mä oikeasti olenkaan :)
ja tätä ihmettelenkin, että miksi ihmeessä ketään kiinnostaa? En itse kysele keltään ikää. Valehtelen sen tästä lähtien yläkanttiin, kuten tuola yksi teki.
Joskus pyydän arvaamaan ikäni.
7.
Normaaleihin käytöstapoihin ei kuulu kysyä toisen, vieläpä tuntemattoman ikää. Ehkä sinä pukeudut teinivaatteisiin, mutta ulkonäkösi kertoo oikean ikäsi.
Joskus pyydän arvaamaan ikäni.
7.
Kävelin rauhassa mannekiinimaisen liukuvasti ja lanteet kevyesti notkahdellen pitkin katua. Hiukseni hulmahtelivat kevättuulessa. Siitä provoisoituneena vastaantullut ikäiseni nainen katsoi minuun päin ja avasi jo suunsa sanoakseen: "Vaikka oletkin kaunis, olet silti varmasti tyhmä eikä mieheni haluaisi panna sinua ikinä." Siis kuvitelkaa. Siristin silmiäni seksikkäästi ja laitoin aurinkolasit päähäni. Naisella meni selvästi pupu pöksyyn. Hän tajusi oman rumuutensa ja naamioi suun aukeamisen haukotukseksi. Eikö ollutkin törkeä nainen? Ja kaikki siksi, että minä olen ikäistäni puoli vuotta nuoremman näköinen ja hirveän kaunis.
:) LOL
Haluat saada nuorempaan ikäluokkaan osuvia arvauksia iästäsi, jos joku arvailee yläkanttiin ajattelet että ollaan kateellisia ja sua vihataan.
Kuule, ei ihmisen ikää ole kovin helppoa arvioida.
Äläkä kysele, jos et halua saada ikäviä, ehkä rehellisiäkin, vastauksia.
Mut heitettiin kerran baarista pihalle, kun yksi ainakin arviolta kaksi viikkoa mua vanhemman näköinen haaska alkoi soittamaan mulle suutaan, ja vedin sitä pataan.
Se typerä kambrikauden muinaisjäännös, se oli kyllä sen vika.
Riippuu ihan, että millä tuulella olen ja kuinka agressiiviseksi arvioin kyselevän tantan. Voin hyvin sanoa olevani 29 v, vaikka olenkin 34 v ja ihmetellä itsekin, että taidan sitten olla rupsahtanut, kun luulivat minun iäksi 34 v!
Sitten kun annan samalla mitalla takaisin tai haluan suut suppuun niin sanon, että 60 v tulee pian täyteen, mutta onhan tämä maksanut 70 000 euroa näyttää noin 34 vuotiaalta! Ja epäaito hymy siihen päälle!
On tosi typerää kysyä ikää. Vain kerran olen itse erehtynyt kysymään toisen ikää, kun oli töykeästi ensiksi kysynyt omaani. Ystäväni ihmettelikin silloin, että miksi minun ikääni aina kysellään... ja totesi itse, että varmaan, koska näytän hyvinvoivalta ja kauniilta.
7.
ap