*LUMISTA TORSTAITA HELMISIMPUKAT*
Kommentit (22)
Nyt olen tässä parina iltana koittanut kahlata noin viikon palstat läpi, kun tuli taas taukoa tähän hommaan. On vaan jotenkin ollut niin kiire, että ei muka ole kerennyt.
Ekaksi vastailen gallupeihin.
Kirppiksistä: Ennen kävin ahkeraan, mutta nykyään en enää oikeen jaksa tai edes ehdi niissä kierrellä löytöjä tekemässä. Aikaa ja vaivaahan se homma kuitenkin vähän vaatisi. Meillä ostetaan siis aivan kaikki (lähestulkoon ainakin) uutena ja sit ne säästetään mahdollisia seuraavia lapsia varten. Kunhan nyt vaan edes saisi ensin tämän yhden kunnialla " pihalle" .
Kummit: Meillä esikoisen sylikummi on ollut jo vuosia selvillä. Se on mieheni sisko. Muut kummit on sitten vielä mietinnässä. Meillä tavoitteena on vanhan kaavan mukainen pariskunta-kummi (eli pariskunnasta molemmat kummeja), tyttökummi ja poikakummi eli yhteensä 4 kummia.
Testamentti: Ei olla ajateltu tehdä, mutta nyt kun asia tuli täällä puheeksi, niin meilläkin varmaan tullaan tässä lähikuukausina miettimään, että millaista ratkaisua lapsemme osalle toivoisimme, jos meille tapahtuisi jotain.
Sit tänään oli puhuttu myös potkuista. Minulla myös tällä hetkellä tiitti tuntuu potkivan enimmäkseen alaspäin. Joku aika sitten tilanne oli toinen. Ja välillä taitaa muksu olla poikittain tai sitten se on tosi notkea, kun joskus tuntuu potkuja yhtä aikaa molemmissa kyljissä. ;)
Täällä on voitu edelleen hämmästyttävän hyvin. Nyt on vaan alkaneet nuo liitoskivut vähän vaivata ja tänään oli vaikeuksia päästä sohvalta ylös, kun menin siihen makaamaan vessan pesun jälkeen. Pitäis malttaa ottaa vähän rauhallisemmin varmaan, mutta kun olo on ollut tähän mennessä niin hyvä. Huomenna tarttis taas siivota koko kämppä ja viikonloppuna ajattelin taas jatkaa vaippojen ompelemista... Eli en meinaa ainakaan ihan heti pelkäksi lepäilyksi tätä hommaa kipeästä ristiselästä huolimatta heittää.
Joo, mutta nyt nukkumaan, että jaksaa vielä huomisen töissä ja sit vielä olis se siivouskin. Antoisia masunkasvatushetkiä kaikille!
Kirppu ja Torsti 25+5
Miten voikin olla näin samaan aikaan kaikilla kaikki jutut?! Eli mullakin vaavi potkii lähinnä alas, joskus " erehtyy" ylös ja se tuntuu tosi oudolta. Ja neuvolakäynnillä oli hemo pudonnu 135:stä 118:aan, et Obsidanin napsiminen käynnisty mullakin heti. Maistuvat muuten tosi pahalle vaik luulin ettei maistu miltään... Sf-mitta oli hirveä, 23cm! Toivottavasti se ei oikeesti tarkoita jättiläisvauvaa. Ja paino oli noussu 830g/viikko. Jos on seuraavankin kerran samaa luokkaa, niin sokerirasitus väistämättä edessä. Ja tietty joku ravintotarkkailu, ei kyllä yhtään huvittais semmonen... Työkaverit kehu tänään, et nyt se maha on oikein pullahtanut kuulemma, itse ei sitä silleen huomaa kun se on kumminkin koko ajan siinä=) Ainii ja supistelu on onneksi vähentynyt ja oon pystynyt paiskimaan töitä suht normaalisti. Eli kyllä sitä voi päästä takaisin hommin, vaik on ollu saikulla supistelujen takia(olin 4 päivää viime viikolla).
Mulla ei oo kyl mitään karvoja kasvanu enempää masun alueelle, ei edes sitä viivaa. Mutta kaipa sekin on kuitenkin ihan normaalia...
h.h. rv 23+