Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** SUURPERHEKUUMEILIJOIDEN viikko 29 **

18.07.2007 |

Ei löytynyt pinoa vielä tälle viikolle vaikka on jo keskiviikko.

Missä olette kaikki kuumeilijat? Itse istun töissä ja odottelen että aika kuluisi. Meillä on nyt ensimmäinen yrityskerta menossa ja ovulaation aika pitäisi olla nyt. Mitään ei kuitenkaan tunnu! Yleensä tunnistan siis helposti kivuista ja rintojen turpoamisesta... Toisaalta kyllä pelottaa raskautuminen. Olen kai tullut vanhaksi kun murehdin asioita :)

Mutta kirjoitelkaa kuuluumisia! Minä jatkan töitä.

-soffala-

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumeilijoille. Itse ehdin koneelle tämän viikon aikana vasta nyt ensimmäisen kerran. Mies aloitti lomansa viime viikon lopulla, joten nyt ollaan mökkeilty ja veneilty. Korkeasaaressakin käytiin.

Kierukan poistoon sain ajan ensi maanantaille, joten taas pitkitty hieman. Ärsyttävää!! Kun tässä vaiheessa joku järjen hippunen yrittää vielä jossakin sisimmässä esittää, että mietittäiskö kuitenkin vielä...

No. Asia on kuitenkin päätetty ja aika saatu varattua.

Me lähdetään taas huomenna mökille, joten koneelle ehdin varmaankin seuraavan kerran vasta sunnuntaina tai alkuviikosta. Toivottavasti saan silloin lukea mahdollisimman monen kuulumisia.

Sofur

Vierailija
2/11 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin justiinsa lukemassa viime viikon pinon ja ilahduin uutisistasi. ONNEA ONNEA. Sofur

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kipaisepas pian mukaani!!! Plussatuulia!!! :)))

Toivottelee Omppis :)))

PS:Päivittäin toivon, että joku teistä liittyy odottajiin! Soffalallakin eka yrityskierto.. jännää!!! :))

Vierailija
4/11 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin halaus ja pahoitteluni keskenmenon kokeneille.

Omppuäipälle suuret onnittelut plussasta. Ihana lukea tollaisista yllätyslahjoista :-)

Olen ollut nettipimennossa mökillä viikon ja oli kyllä taas mukava palata seuraanne. Omppuäippäkin on ollut niin aktiivinen kirjoittaja, että tuntuu haikealta kun siirryt odotuspuolelle... mutta toivotan kuitenkin kaikkea hyvää sille puolelle. Eikö sinulla ollut mitään muita raskausoireita kuin poisjääneet kuukautiset vai etkö vaan uskaltanut myöntää niitä itsellesi pettymyksen pelossa?

Kukapa se valitteli anopistaan. Minulla on myös appivanhemmat, jotka pelkäävät että meille tulisi vielä viides lapsi. Neljäskin oli heille järkytys ja kaikessa puheessaan he muistavat kertoa kuinka kaikki olisi helpompaa ja ennenkaikkea halvempaa jos lapsia olisi vähemmän. Sanoivat myös miehelleni suoraan että älkää nyt missään tapauksessa viidettä hankkiko. Että silleen.. Jättäkäämme siis kaikki asennevammaiset appivanhemmat omaan alhaiseen arvoonsa ja nauttikaamme lapsistamme jo olemassaolevista ja tulevista!

Toivottavasti viikko jatkuu aurinkoisena ja moni kuumeilija innostuu kirjoittelemaan.

Ihania haaveita ja plussatuulia kaikille. Ihmeitä tapahtuu, eikö niin Omppuäippä:-)

Hymytuuli

Vierailija
5/11 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi omppuäippä, ota minut mukaan sinne odotuspuolelle -jooko, jooko, jooko??? TAHTOO MUKAAN ODOTTAJIIN!!!!

Ens viikolla voin vasta soittaa aikaa kierukan poistoon, kun pitää odottaa yks tietty lääkäri lomalta. Hän kuulema ainut, joka osaa tk`ssa käyttää ultraa?!? Keväällä jouduin käymään yksityisellä, joka ultratessaan totesi, että mulla saattaa olla jotain ylimääräistä tuolla alapäässä. Sanoi kyllä mitä, mutten enää muista, kun ajattelen vaan, että saisin pois tämän härvelin, joka estää mahdollisen raskauden. Niinpä mahdollisesti pitäis ultrata, että onko tuolla alapäässä jotain ylimääräistä vai ei.

Kierukan olen nyt valmis ottattamaan pois ja käytetään sitten vaikka kumiukkoja, jos käytetään......

Mies ei todellakaan ole lämmennyt neljännelle, mutta minun vauvakuumeeni ei ole loppunut, vaikka olen puolisen vuotta pohtinut asiaa usealta eri kantilta. Eihän siinä mitään järkeä ole, mutta te tiedätte, minkä rikkauden uusi nyytti tuo elämään!

Mahdottomasta haaveillen......

Vierailija
6/11 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ONNEA sulle omppuäippä! Toivottavasti perässä tullaan odotus puolelle. Ensi viikolla pitäs menkkojen tulla jos tulevat. Mulla vahvat PMS oireet 2 viikkoa ennen menkkoja, ja ne ovat pysyneet poissa! olisko se jotain positiivista?? :)

M@m@ kp 29/39, yk 1.

Vierailija
7/11 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tässä oottelen menkkoja että alkaako....Ne on kyllä epäsäännölliset et voivat alkaa millon vaan.Meillä on ollut vipinää tuolla peittojen välissä ja ilman ehkäisyä:D Tarkotus ois vasta tosiaan alottaa elo-syyskuussa ja ootan et aika menis nopeampaa.Mieskin varmaan jo hermostuu mun vauva höpinöihin.Pitäis saada muuta ajateltavaa....

Kurjat kelit on meillä kun sataa vettä ja ei pääse ulos ja lapset hyppii seinille.Nyt mun täytyy mennä laittamaan noi pyykit kaappiin ja järjestellä lasten kaapit:)

Vierailija
8/11 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tässä onneksi olla yksin tässä näiden " ollako vai eikö olla, tehdäkö vai eikö tehdä" ajatusten kanssa. Taas kolahti takaraivossa että pitäisikö sittenkin perua koko vauvahanke. Ei hyvänen aika että välillä pelottaa! Mies on ihan samoilla linjoilla. Haluaa kyllä siis vielä yhden mutta kaikki asiat vaan tuntuu niin vaikeilta. Raha ja sairauksien pelot tässä on päällimäisenä. Ehkäsyä emme ole käyttäneet ja jos nyt tulisin raskaaksi niin olisi kyllä helpotus! Pääsisi näistä pähkäilyistä koska sittenhän se olisi tehty.

Miten muuten teillä monen lapsen saaminen on vaikuttanut kroppaan? Onko jokaisen lapsen myötä tullut enemmän ja enemmän esim. raskausarpia? Minulla ei mitään muutosta tapahtunut kahden ekan lapsen jälkeen. Ei arpia, ei kiloja. Kolmas lapsi sitten taas pilasi mahani aivan täysin. Tuli raskausarpia mahaan ja hätäsektion ansiosta pitkä pystysuunnassa oleva arpi. Nyt jännittää mitä uusi raskaus tekee tuolle arpimahalle. Arvethan ei ilmeisesti veny? Joskus harmittaa kun bikineitä vetää päälle. Mutta en ole valmis kyllä tekemään mitään asialle. Arvet olkoot todistus siitä että olen saanut jotain aikaan! Kiitos kropalleni kai pitäisi antaa että monta raskautta on jo jaksanut kiitettävästi hoitaa :) Mutta luuletteko että neljäs raskaus tuo tullessaan entistä enemmän raskausarpia? Vai onko tässä jo venymiset venytty :)

Vierailija
9/11 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä ettei aivan jää unholaan.

Vierailija
10/11 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vielä minuakin muistatte!! :) Tottakai käyn vähän väliä tälläkin puolella kurkkimassa ja odottelen teitä odotuspuolelle! Tulkaakin PIAN! Ei mulla tosissaan ollut ennen plussaamista mitään raskausoireita. Aika oireeton olen edelleen. Pienet nippailut masussa kertoo kuitenkin, että jokin siellä tekee tilaa itselleen. :) Meidän kirppu... ;)

Onko teistä moni nyt jännäämässä? Ollako vai eikö olla... piinaavaahan se on kun jotain asiaa niin kovasti toivoo ja odottaa. Mutta Omppis on peukut korkealla!

Tytöistä ja pojista voisin kysyä teiltäkin. Oletteko jostain aavistaneet kumpi vauva on tulossa? Sydänäänet tms? Entä uskotteko siihen, että tytöt tehdään ennen ovispäivää ja pojat ovispäivänä? Tällaisia mietin kun itselläni on kaksi poikaa ja kaksi tyttöä... että kumpikos nyt... viides ja viimeinen.. niin kait! :)

Kirjoitellaanpa! Ja tositositosi paljon toivoa teille! Yllätyksiä ilmenee, ihmeitä sattuu ja kauanodotettuja haaveita toteutuu! Uskotaan niihin!

Love, Omppis (nyt kai kuudennella viikolla raskaana...)

Vierailija
11/11 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meriutu täällä pitkästä aikaa!

Oltiin reissun päällä viime viikko; laivalla, kavereiden mökillä, mummolassa jne....(kesäloma)

Mahtavia uutisia täältä saa lukea. Tuhannet onnitteliut Omppuäippä! Hienoa ja onnea matkaan....Kertoile kuulumisia kuitenkin :)

Oma vauvakuume on edelleen pakkasella. Kukkautiset eivät edelleenkään ole alkaneet. kp. lähes 50. Raskaana en ole. Kierukan poisto sotki näköjään kierron. Ei auta kuin odotella, tai sitten soitella aikaa lekuriin...

*väsynyt Meriutu*