Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietämätön kysyy neuvoa

05.04.2006 |

Hei!

Vähän taustaa... Äiti vm-80 ja isä vm-76, tyttö vm-00. Ensimmäinen tuli luomuna, josta lääkäri totesi, että ihme. Nyt epäillään pcos.

Vaihteeksi taas terolutit menossa ja gynelle odotellaan aikaa...

Tässä kierrossa kp 15 oli vihlontaa alavatsalla ja kunnon valk.vuotoa, nyt ollut huomattavasti vähemmän.. Olisikohan kenties peräti ollut ovis?

Nyt menossa kp 22/27 ja pahoinvointia tänä aamuna (ei kuitenkaan ihan oksennusta) Nyt olisi se hetki, jos olis hedelmöittynyt, niin kiinnittyisi. Kysymys olisikin, voiko tässä vaiheessa olla jo pahoinvointia tai onko kellään tälläista ollut?

Ensimmäisestä voin tosi pahoin ensimmäiset kuusi kuukautta...:)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista että olisi tärpännytkin.Joillakin on alkanut oireet samantien kun kiinnittyminen on tapahtunu paljon++++ säteitä!

Vierailija
2/3 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kommentista ja +++++säteistä. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me (äiti-80, isi-76 ja Wili-06).itse voin pahoin heti,enkä meinannut uskoa sen olevan mahdollista,mutta jopa minun äitini-63 väitti sen olevan mahdollista (sekä minun että veljeni-93 kohdalla) ja pahoinvointisuus kesti lähes koko raskauden :P Mottoni olikin: " Jos en ole sängyssä, löydät minut vessasta" .Olen vain vaivaiset 160cm pitkä ja mahastani tuli niin valtava etten kyennyt oikein liikkumaan(vk39 oli mahan ymp.127cm ja kohdunpohjanmitta 47cm!!!) Nestettä ja painoa tuli siihen sitten kylkiäisix 40kg ja vihasin ruumistani.Poika sitten syntyi 26.1 leikkaamalla perätilan vuoksi..SUORASTAAN KAMMOTTAVA KOKEMUS!mulla loppui puudutus kesken operaation ja kotiutuessa ihmettelin viikonverran kuumetta,ennenkuin tajusin hakea antibiootit KOHTUTULEHDUKSEEN ja nyt mieheni sanoi haluavansa Wilille pikkusiskon..vielä tänä vuonna!!