Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei i-ki-nä kehu :(

Vierailija
23.04.2011 |

Vaikka olisin laittanut itteni oikein nätiksi niin ei silloinkaan. Vaikka olen sanonut mon-ta ker-taa että olis kiva kuulla joskus kehuja.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mies on muuten kyllä hellä ja mukava. Oon yrittänyt sanoa siitä. Miehen lapsuudenperhe on semmoinen, että koskaan ei ole oikein kehuttu, varmaan juontaa juurensa siitä.

Vierailija
2/11 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle, niin se totesi, että tuostahan on hyvä aloittaa sitten se kunnon dieetti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavutat sanoja?

Vierailija
4/11 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tavutat sanoja?

ainakin ensimmäinen tulkinta on se, että ap haluaa painottaa noita sanoja. Kun tavuttaa, silloin jokaiselle tavulle tulee pääpaino.

Vierailija
5/11 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestä ajatusta loppuelämästä ja perheestä miehen kanssa joka ei pysty yhtään kehumaan. Pitäähän lapsiakin kehua ja kannustaa joka päivä.

vaikka mies on muuten kyllä hellä ja mukava. Oon yrittänyt sanoa siitä. Miehen lapsuudenperhe on semmoinen, että koskaan ei ole oikein kehuttu, varmaan juontaa juurensa siitä.

Vierailija
6/11 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihana ja mukava ja omalla kömpelöllä tavallaan osoittaa hellyyttä.

Ei myöskään tee juuri koskaan aloitetta seksiin.

On varmana vähän epävarma itsestään, ei seurustelukokemuksia kauheasti ennen minua niin ei myöskään tiedä milloin pitäisi mitäkin sanoa.

Ei myöskään sano "rakastan sinua".

Ei vaan oikein osaa. Oishan se mukava kuulla kaikkea, mutta ilmankin pystyn elämään kun pyrkii sitten muuten, esim arjessa osoittamaan rakastavansa.

Vierailija
7/11 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavutat sanoja?

Ap tarkoittaa että mies ei ikinä evernever vahingossakaan kehu!Ymr???

Vierailija
8/11 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestä ajatusta loppuelämästä ja perheestä miehen kanssa joka ei pysty yhtään kehumaan. Pitäähän lapsiakin kehua ja kannustaa joka päivä.

Meillä on vasta ensimmäinen lapsi tulossa, joten lasten kehumisesta ei ole kokemusta. Luulen, että mun täytyy ottaa asia puheeksi miehen kanssa.

Olen kyllä monta kertaa sanonut siitä, että olis kiva kuulla jotain kehuja tai positiivista palautetta, ja itse yritän kehua miestä paljon, mutta ilmeisesti se on niin vaikeaa.

Olen yrittänyt myös sitä kautta, että jos miehen mielestä hänen lapsuudenperheessään tämä asia oli huonosti, niin miksi hän ei sitten halua muuttaa sitä omassa elämässään. Mies on (minusta) erityisen katkera siitä, että hän menestyi todella hyvin koulussa, esim. kirjoitti lukionsa parhaan YO-tuloksen, mutta vanhempia ei se vaan koskaan kiinnostanut.

Mä en varmaan ihan ymmärrettävästi jaksaisi kuitenkaan nalkuttaa tämmöisestä asiasta.

Vierailija
9/11 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei kehu koskaan, eikä missään asiassa vaikka olisin kuinka hyvin onnistunut.

Hän on sisäistänyt täydellisesti muinaisten metsäsuomalaisten periaatteen: koiraansa ja akkaansa ei saa kehua. Pelkäsivät kai, että joku muu vie.

Vierailija
10/11 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaa kehuja joskus, mutta jos se vain on toiselle jostain syystä niin vaikeaa, niin minkäs teet?

Ihminen voi yrittää oppia uusia suhtautumistapoja jos on tapeeksi motivaatiota, eli mies voisi varmaan opetalla muiden kehumista omien lasten avulla...olikos teillä ap lapsia? Sinä et voi miestä muuttaa, mutta jos saat hänet tajuamaan että asia on sinulle tärkeä ja että tulevat lapsenne ainakin tarvitsevat kehuja ja kannustusta... Ehkä hän sitten haluaisi itsekin kehittyä asian suhteen?

Joo, itsellä hieman samanlainen mies, ei juurikaan kehu, mutta koska on muuten ihanan hellä ja kunnollinen ja parisuhteemme on kunnossa, niin ei asia vaivaa. lasta hän osaa kehua kuitenkin.

Vierailija
11/11 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten on kyllä hyvin huomioiva ja pussaava mies:)

Mutta, olisi kyllä joskus, edes joskus kiva kuulla jotain kaunista, tai kehuja.

Ruokaa kyllä kehuu, jos se on oikeesti tosi hyvää. Mutta muita tekosia ei.

Itse kehun useesti, niin ulkonäköä kuin hänen tekojaankin.

Hääyönä sanoin miehelle, että on se kumma kun kaikki muut kehuu kaunista morsianta, niin sulhanen ei sano mitään... KAtto mua vähän aikaa hiljaa ja sano "ööö, sulla on tosi kauniin kukat tukassa"... Just, aivan, no antaa olla :D

Vaikka en todellakaan ole mikään kaunotar, olis kiva kuulla jotain positiivistä joskus, varsinkin jos oon oikein yrittänyt. Mutta ei... Täytyy vaan tyytyä kohtaloon.

Onneksi tosiaan muuten näyttää tunteensa ja rakkautensa, että olen jo siihen tyytyväinen:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän