Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juon alkoholia vain humalahakuisesti

Vierailija
22.04.2011 |

Ja tätä tapahtuu n. 4-6 kertaa vuodessa. Silloin asiantuntijoiden ja tilastojen mukaan olen suurkuluttaja, juon useamman tuopin siideriä ja joitakin väkeviä shotteja tai drinkkejä.

Yhden käden sormilla voi laskea ne kerrat jolloin olen ottanut ns. saunaoluen. Toki häissä tms. olen ottanut tervetulomaljan useasti. Mutta siihen jää ellen meinaa vetää kännejä. Ikää 33v.

Onko teidän mielestä tämmönen alkoholin käyttö joku ongelma?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pystyt olla halutessasi ottamatta alkoholia, etkä esimerkiksi tavan takia vedä niitä kännejä tai ajatuksesi ei pyöri menetettyä ryyppykertaa miettiessä.

Eli silloin ei ole ongelmaa, kun alkoholi ei hallitse elämääsi.

Vierailija
2/6 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää sellasesta 1-2 annoksen tuomasta olosta, mutta tykkään juoda kerralla sitten vähän enemmän.

itse juon myös omasta mielestäni aika harvoin, noin kerran parissa kuukaudessa, mieheni vielä harvemmin; kotona emme juo alkoholia, kuin harvoin ja senkin lasten nukkumaan mentyä, ehkä lasin, pari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tämä joku vitsi ethän kuulu mihinkää suurkäyttäjiin et etes mihinkää ongelma käyttäjiin Sanoisin normaalia reilusti vähemmän käytät

Vierailija
4/6 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

= joka toinen kuukausi

Vierailija
5/6 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää tissutella, tosin en ole missään housuunpissauskunnossakaan ikinä

Vierailija
6/6 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet juovat vain humalahakuisesti.

Itse tykkään juoda esim. viikolla ti ja to YHDEN annoksen jotain - viiniä, olutta tms. Ja se jää siiheen. Perjaina ja lauantaina juon sitten puolisen ploa. Pysyy silti aisoissa jne.

Mutta jos joisit humalahakuisesti joka vknlpu, juttu olisi ihan toinen. Mieheni juo humalahakuisesti, eikä voi juoda vain yhtä. Kaikki tai ei mitään ja aika usein. Se on jo ongelmallista - vai pitäisikö sanoa konsulttikielellä, että haasteellista ( ;

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän