Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Help! Miten saan 1v:n nukkumaan?

Vierailija
22.04.2011 |

Tuolla tuo huutaa sängyssään :( Olen tähän asti aina roikkunut siinä sängyn vieressä ja silitellyt ja nostanut tuttia lattialta jne, mutta kyllästyin siihen. Tänä iltana olen käynyt kippaamassa sänkyyn, antanut tutin suuhun ja toivottanut hyvää yötä. Siis aika monta kertaa. Nyt kuulostaa jo aika hermostuneelta tuo huuto, enää ei jää rauhassa sänkyynsä vaan huutaa vain jos en ota syliin. Miten tää unikoulu nyt oikein tapahtuu? Auttakaa, pliis!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siellä äsken, yritin rauhoitella mutta huutaa vain äitiii äitiii... :( Sylissä rauhoittuu mutta huuto alkaa heti kun laitan sänkyyn takaisin.

Pilaanko nyt koko jutun jos jään sinne taas silittelemään vai mitä? Eikö pitäisi olla johdonmukainen mutta miten voin kun toinen vain huutaa?

Kyseessä siis 1v 3kk ikäinen tyttö. :( Ja toinen lapsi jopa, mutta esikoisen kanssa ei koskaan ollut tällaista.

ap

Vierailija
2/3 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli sitten antaa periksi ja tuoda tyttö pois makuuhuoneesta kokonaan. Ei tästä tullut mitään. :(

Mikä tässä oli keksittyä? Teinkö mä jotain ihan väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti menee pian ohi ja tyttö alkaa nukahtaa paremmin. Meillä auttoi pinniksen vaihto lastensänkyyn. :)