Lue keskustelun säännöt.
Voikohan menkat tehdä vielä paluun?
Kommentit (2)
koska just tossa iässä tää on aiheellinen kysymys. Voivat olla puoli vuottakin pois ja sit taas alkaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänkoska just tossa iässä tää on aiheellinen kysymys. Voivat olla puoli vuottakin pois ja sit taas alkaa.
Taitaa olla pilailumielessä tehty. Pystytin siis tuon "Voikohan markat tehdä vielä paluun" -ketjun, ja tämä ilmestyi pian sen jälkeen. Nauroin kyllä. :D