Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voikohan menkat tehdä vielä paluun?

Vierailija
07.04.2011 |

Olen 56v.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla pilailumielessä tehty. Pystytin siis tuon "Voikohan markat tehdä vielä paluun" -ketjun, ja tämä ilmestyi pian sen jälkeen. Nauroin kyllä. :D

Vierailija
2/2 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska just tossa iässä tää on aiheellinen kysymys. Voivat olla puoli vuottakin pois ja sit taas alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi