Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus Linda Lampeniuksesta hämmentää.. Ihan uskomatonta itseasiassa koko touhu

Vierailija
22.04.2011 |

Sain äsken luettua Lindan elämäkertakirjan ja luin nyt vähän lisää hänestä enkä pysty ymmärtämään, miten hänestä voi Suomessa olla niin erilainen ja tarkemmin sanottuna niin huono ja aliarvioitu kuva!?

Tiedän kyllä kaikki Playboy- ja Baywatch -jutut, mutta kun nuokin jutut laittaa oikeisiin mittasuhteisiin Lindan koko uran ja elämän kanssa, niin eivät ne ole mikään perusta sille ihan älyttömälle ivailulle ja halveeraukselle, mitä hän sai täällä vuosia osakseen..

Muista, kun Linda muutti joskus 2000-luvun alussa takaisin Suomeen, kun oli kaikkia oikeustaisteluja ynnä muuta, ja puhuttiin, että tuli maitojunalla takaisin eikä ole menestynyt. Tosiasiassa oli tehnyt maailmalla asioita ja saavutuksia, joista suurin osa voi edelleen vain unelmoida! Laitoin tuohon alle vielä videon Lindan esiintymisestä Amerikan TV:ssä muutamien vuosien takaa - aika iso show ottaen huomioon, että Linda oli tullut "maitojunalla takaisin" eikä koskaan ole menestynyt.

Kommentit (68)

Vierailija
22/68 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aihe on sinulle näemmä hyvin tärkea ja varmaan tiedät sitten tällaisenkin faktan Lindasta ja muistat varmaan kuinka tämä "jymyuutinen" oli hömppälehtien palstoilla:

–Petin poikaystävääni, uimari Göran Porvalia Italiassa tapaamani

Philip Flaccomio Nardi Dein kanssa. Mies kutsui itseään kreiviksi, mutta

myöhemmin selvisi, että mies ollut lainkaan siniverinen. Palasin myöhemmin

yhteen Göranin kanssa.

Tienestitkään eivät ole maailmantähden luokkaa vaan ihan keskimääräisen suomalaisen ansiot, eli arvostus ei tilipussissa ainakaan näy.

"Lehden mukaan Lindan tienestit olivat viime vuonna noin 35 200 euroa. Ansiotulojen kertymistä on voinut hillitä esikoisen syntymä helmikuussa. Linda sai esikoistyttärensä Olivian 40-vuotissyntymäpäivänään.

Vuonna 2007 naisen ansiotulot eivät olleet kovin paljon suuremmat, vaan ansiot olivat noin 38 400 euroa."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot arvostelut suurista konserteista Porvoon tuomiokirkossa joulun alla, Schloss Schönbrunn Orchester Viennan solistina Suomen merkittävimmissä konserttitaloissa tammikuussa (Finlandia-talo, Tampere-talo ja Sibeliustalo), uusin levy sai hyvät arvostelut Rondo-Classicassa ja YLEn klassiselta radiolta, ja kevyenkin musiikin saralla saanut menestystä (valittiin Euroviisujen 50-vuotisjuhlalähetyksen ainoaksi vierailevaksi artistiksi juuri ennen tuloksia)..

tienaa sillä.

Vierailija
24/68 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuka oli, tämä Linda-viestien lähettäjä on pahasti sairas ihminen. Toivotaan, että hänestä ei tule väkivaltaista, jos hän ei ole Linda itse.

Vierailija
25/68 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellit-sivustolla, ja varmaan muuallakin. Mikä lie pakkomielteinen stalkkeri, vähän pelottava.

Vierailija
26/68 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha ja paha olo purkaantuu vastenmielisellä tavalla pitkin poikin nettimaailmaa, toivottavasti ei oikeasti kasvotusten lapsiin tai edes aikuisiin elämässäsi, jos olet se pelottava Linda vihaaja!!

Vierailija
27/68 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko puuttua keskusteluun sen verran, että varo sanojasi, sekopääksi haukkumisesta saattaa nopeasti seurata ikävyyksiä.

Mitä erikoista noissa Lindan konserteissa tietämisessä oli? Näkyvästi on medioissa ollut esillä, että Linda on ollut kiertueella täällä ja joulukonsrteista kirjoitettiin myös, ei mitään kummallista tietää noista asioista. Lindan omilla sivuillakin on keikat ja arvostelut esillä.

Vierailija
28/68 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytää samat tiedot tuosta vaan. Eikö täällä joku ole hiuksensa repinyt päästään, koska Linda on ollut niiiiin paljon esillä ja sitten ihmetellään, miten tiedetään Lindan elämästä ja urasta... Missä johdonmukaisuus?

Vierailija
29/68 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähänkin ketjuun?

Vierailija
30/68 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähänkin ketjuun?

Ensin hän aloittaa "hyi sinua, oletpa ilkeä, ei saa kiusata sävyyn" ja myöhemmin sävy muuttuu vihaiseksi. Hän kirjoittaa yleensä muutaman viestin peräkkäin. Yksinkertaisinta tekstinanalyysitapaa käyttäen tunnistaa viestit saman kirjoittajan tekstiksi.

Vierailija
31/68 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittanut Linda Lampenius itse eikä joku pölhökustaa avohoitopotilas...

Vierailija
32/68 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karsimaattinen esiintyjä, taitava viulisti ja tunteikas tulkitsija

Vierailija
33/68 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyyppi pääasiassa vastustaa ja haukkuu Lindaa ja Lindasta positiivisesti kirjoittavia eri palstoilla, ja todennäköisesti samanlaista harrastusta myös joidenkin muiden julkkisten kohdalla.

Vierailija
34/68 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän kevyn musiikin edustajilla kun ei ole mitään asiaa klassisen orkesterin solistiksi tai klassisen musiikin lehtiin

Vierailija
35/68 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kivasti siis :)

Vierailija
36/68 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jo selväksi

Vierailija
37/68 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla varma, että kateus ja viha velloo ympärillä. Fiksu ei anna sen vaikuttaa ja sekös kiehuttaa toisia vieläkin enemmän. Hyvä Linda ja kaikki muut, jotka jaksaa mennä eteepäin välittämättä ilkeistä ihmisistä!

Vierailija
38/68 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa jokainen iloinen/onnellinen/rikas/kaunis/lahjakas/itsevarma voi olla varma, että kateus ja viha velloo ympärillä. Fiksu ei anna sen vaikuttaa ja sekös kiehuttaa toisia vieläkin enemmän. Hyvä Linda ja kaikki muut, jotka jaksaa mennä eteepäin välittämättä ilkeistä ihmisistä!

Hyvää pääsiäistä sinulle :)

Vierailija
39/68 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Linda on lahjaks ja menestynyt muusikko ja sitä ei jotkut kestä

Vierailija
40/68 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin vanha, että muistan sen Playboyn kuvat. Kyllä niissä vilkkui ihan paljaana joku muukin paikka kuin tissin. Jos siihen aikaan se oli minun mielestäni pikemminkin rivoa kuin seksikästä, ja olin sentään itsekin silloin vielä noin 20 vuotta nuorempi kuin nyt.

Kyllä Linda silloin ihan itse päätti, mitä siinä lehdessä julkaistaan ja mitä ei.

en missään tapauksessa kyseenalaista hänen ansioitaan muusikkona. Hän on kuitenkin itse valinnut toisen tien, eli hankkinut mainetta ja julkisuutta aivan muilla ansiolla kuin musiikilla.

Sitä saa mitä tilaa, sillä tässä maassa ei tähän mennessä ole viihdealan ammattilaisia kovin suuresti arvostettu muutenkaan, saati sitten ns. aikuisviihteen. Vai mitä mieltä olette Henry Saaresta ja Raakel Liekistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi