Olisiko nää hyvät ensikengät?
Olis mukava ostaa nätit ensikengät mutta onko kellään kokemusta tuosta merkistä että onko hyvä pienelle jalalle?
http://www.brandos.fi/kavat/no1-2101193-redmix/a24646
Kommentit (9)
Ehkäpä uskallan nuo tilata. Voihan sitä vielä sit ostaa jotkut "kohmelot" jos tuntuu että tartteis enempi tukea sitä jalkaa. Mut itse oon kans sillä linjalla ettei liian tukevia niin saa lihakset vähän treeniä.
Ap
harmi vaan meillä on poika niin en viitti ihan noin kukallisia, mut aivan ihanan näköiset! muuten en osaa tuosta merkistä sanoo mitään.
, ja maksvatkin paljon. Ja ovat siis ruots laatukengät, Stockalla myydään ym. Mutta omasta mielestäni ne ovat aina tuntuneet tosi jäykiltä ja raskailta verrattuna esim. Superfiteihin, Eccoihin tai Richtereihin. Siis erityisesti pohja tuntunut tosi jäykältä.
Superfit on oma lempparimerkkini, tosi kevyet, joustavat ja silti hyvin nilkkaa tukevat.
Kavatilla on tosin viime aikoina ollut ihanan näköisiä kenkiä! Isommalle lapselle varmaan ostankin jotkut nahkaihanuudet, mutta 1,5-vuotiaalle en ostaisi.
Mun lapsilleni aivan liian isot. kapeammalle jalalle esim Superfit hyvä.
Mutta taidan kokeilla miten nuo tytölle sopii. Täytyy myös tutustua noihin muihin merkkeihin mitä joku mainitsi. Pääasiahan se on että on hyvät jalassa ja se kävely mieluisaa. Olisikohan Sokoksella kun täällä Keski- Suomessa ei oo Stockaa..:(
Meidän lapsilla on leveä ja korkea lesti, joten Kavatin kengät ovat olleet erinomaisia (toisin kuin esim. Superfit on ollut ihan liian kapea). Toinen suosikki on suomalainen Tepsut.
Mun mieletä nuo ap:n linkittämät kengät on söpöt, itsekin niitä mietin. Otin kuitenkin lopulta kirsikan väriset.
Kannattaa tehdä niin, että yrittää käydä jossain kenkäkaupassa lapsen kanssa kokeilemassa ennen tilaamista. Asiantunteva myyjä etsii sopivan kenkämallin ja koon. Itse olin ainakin esikoisen kanssa ihan pihalla siitä, mikä olisi sopivanlainen kenkä ja sopiva koko (taisin olla menossa Superfittejä ostamaan, mutta myyjä opasti Kavatien puoleen). Stockaa käytän itse tässä tarkoituksessa, en valitettavasti tiedä, mistä Kavatin kenkiä löytyisi Keski-Suomesta.
Hyvät on kengät, mutta aina ekat kengät pitää sovittaa kunnolla...nuohan toki saa palauttaa.
Mutta juuri luin yhdestä artikkelista ettei ensikenkien tarvitsisi olla tukevat, koska silloin lapsen jalan lihakset vahvistuvat oikein kun kenkä ei ole liian tukeva