Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis ekkös sitä lammasta ole tarkoitus syödä vasta sunnuntaina ...? ev

Vierailija
22.04.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vähän poikkeaa. ;) Moni ei varmaan syö lammasta koko pääsiäisenä ja tuskin koskaan.

Vierailija
2/8 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Ankan pääsiäisnumeroon! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIKÖS...:) -ap

Vierailija
4/8 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei olla huomisesta lähtien enää kotona. Ja en usko, että kylissä sitä herkkua saamme, ainakaan niin hyvää kuin kotona:-)

Vierailija
5/8 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei olla huomisesta lähtien enää kotona. Ja en usko, että kylissä sitä herkkua saamme, ainakaan niin hyvää kuin kotona:-)

Vierailija
6/8 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuluu nimenomaan pääsiäisaterialle eli sunnuntain juhla-aterialle. Kuten myös munat pääsiäisaamuun, joka on juhla-ateria "ylösnousemuksen jälkeen". Ei tänään ole vielä pääsiäinen eikä huomenna.

Ei joulukinkkuakaan syödä aatonaattona!

Vierailija
7/8 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsiäisen päivistä on mikin. Me syödään lammasta suurin piirtein pari kertaa kuussa ympäri vuoden.

Tänään syötiin lammasta, huomenna syödään lohta, ylihuomenna uskoisin saavani taas lammasta (ollaan menossa kylään).

Vierailija
8/8 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa nyt kun mietin niin meillä syödään myös joulukinkkua nimenomaan aatonaattona, aattona on sitten kalkkunaa.

No, mä en ole uskonnollinen, mutta jos olisinin niin en uskoisi Jumalan välittävän minä kalenterin päivänä isken hampaani sikaan ja minä lampaaseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi