Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3. lasillinen punkkua menossa

Vierailija
22.04.2011 |

mies kotiutuu töistä vasta tunnin päästä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä juon mielelläni yksin siis pari lasia. mikä ihme siinä on kummallista?! seurassa tai ilman, yhtä hyvää!:)

lain mukaan viinaa saa ottaa vain siten, että vedetään hirveät perseet. Tämä tapahtuu tietenkin seurassa. Lasten täytyy olla alkoholia otettaessa vähintään 200 km päässä, koska kaikki alkoholin ottaminen päätyy tolkuttomaan humalaan.

Kännit olis paras ottaa light-siiderillä, koska muuten losoperse leviää entisestään, vitun LÄSKIT!

Vierailija
22/30 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä juon mielelläni yksin siis pari lasia. mikä ihme siinä on kummallista?! seurassa tai ilman, yhtä hyvää!:)

lain mukaan viinaa saa ottaa vain siten, että vedetään hirveät perseet. Tämä tapahtuu tietenkin seurassa. Lasten täytyy olla alkoholia otettaessa vähintään 200 km päässä, koska kaikki alkoholin ottaminen päätyy tolkuttomaan humalaan.

Kännit olis paras ottaa light-siiderillä, koska muuten losoperse leviää entisestään, vitun LÄSKIT!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammoista on siemailevia akkoja, jotka kotona juovat salaa miehiltään, huoh.

Aamulla ois voinut melkein luulla että av-mammat ovat huippu-urheilijoita, joilla 10 km juoksuvauhti on alle 40 minsaa.

Vierailija
24/30 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan av-lain takia tuleva alkoholisti, kun musta yksin on juuri parasta, olettehan te siinä "seurana"... Mutta mulla se nyt on kaikkein nautinnollisinta siten. Mies aina jotenkin tarkkailee hassusti mun humaltumista, jos otetaan yhdessä.Ihana hiljaisuus, ketään ei vedä hernettä nenään mistään. Ja juon vain lasillisen.

Vierailija
25/30 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lain mukaan viinaa saa ottaa vain siten, että vedetään hirveät perseet. Tämä tapahtuu tietenkin seurassa. Lasten täytyy olla alkoholia otettaessa vähintään 200 km päässä, koska kaikki alkoholin ottaminen päätyy tolkuttomaan humalaan. Kännit olis paras ottaa light-siiderillä, koska muuten losoperse leviää entisestään, vitun LÄSKIT!

kyllä, juuri noin :D

Vierailija
26/30 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä aloituksista huomaa että suurin osa mammoista on siemailevia akkoja, jotka kotona juovat salaa miehiltään, huoh.

Aamulla ois voinut melkein luulla että av-mammat ovat huippu-urheilijoita, joilla 10 km juoksuvauhti on alle 40 minsaa.

Mä en ole mitään tämmöistä huomannut. Etköhän nyt vähän ylitulkitse.

Vierailija
27/30 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammoista on siemailevia akkoja, jotka kotona juovat salaa miehiltään, huoh. Aamulla ois voinut melkein luulla että av-mammat ovat huippu-urheilijoita, joilla 10 km juoksuvauhti on alle 40 minsaa.

eipä tarvi salassa siemailla, ukkokin juuri kotiutui :) toki juoksen ja muutenkin urheilen, en kyllä yllä tuohon aikaan,mutta kuitenkin treenailen. ENkä kyllä ihan tarkkaan tiedä miten tää nyt liittyi avaukseeni :D

Vierailija
28/30 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla taitaa olla itselläsi ongelma suhteessa päihteisiin...

Vierailija
29/30 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mies tietää. Just puhuin sen kaa puhelimessa ja sanoin että meen hakemaa kuudennen oluen. Juonko mie salaa? Juon juon minä tyttö juon, minä tykkään olla kännissä :D

Vierailija
30/30 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin 30 (minä tykkään olla kännissä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän