Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sairastui psyykkisesti ja on nyt laitoshoidossa

Vierailija
22.04.2011 |

onko tulevaisuutta?

Voiko uskoa ?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te näitä miehiä löydätte

Vierailija
2/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. puoli vuotta tai yli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mulle! Olen kiinnostunut kaikista uusista tapauksista ja sairastuneista.

Missä alkoi mättää? Ehkä ei ole kuitenkaan oikeasti sairas vaan jotain on oikeasti tapahtunut ja se tuntee tulevansa tapahtuneista pähkähulluksi...

Kerro siis...

Vierailija
4/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan kuulla. Miten asiat pääsivät tuohon pisteeseen? Voimia!

Vierailija
5/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tulevaisuutta?

Voiko uskoa ?

Meillä on lähipiirissä ollut samanlaista. Mies on ollut pariin otteeseen laitoshoidossa itsetuhoisten ajatusten takia. Taustalla on kaikenlaista, ihan omasta kotitaustasta lähtien. Välillä on parempia aikoja, välillä huonompia. Mutta pakkohan siinä on uskoa tulevaisuuteen, ei kai siinä muuten jaksaisi. Päivä kerrallaan. Tsemppiä sinullekin, muista huolehtia myös itsestäsi.

Vierailija
6/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole itse osastolla tai viemässä sinne vaikkapa seinähulluksi tullutta äitiäsi, veljeäsi tai lastasi?

Vierailija
7/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten se pilaa lasten ja sun loppuelämän. Ja tämä on fakta, turha laskea rakkauden tms. varaan. Se mies ei enää edes tiedä mitä rakkaus on.

Vierailija
8/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten se pilaa lasten ja sun loppuelämän. Ja tämä on fakta, turha laskea rakkauden tms. varaan. Se mies ei enää edes tiedä mitä rakkaus on.

Eiköhän tuo nyt riipu aika paljon siitäkin mikä se diagnoosi on.

Vierailija
9/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa sinä aikana kotiinne lukot tai pakkaa tavarat ja kakarat ja muuttaa tuntemattomaan osoitteeseen. Hyvä niin, ei sua kukaan kestäisikään edes "terveenä".

Vierailija
10/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on varmasti toivoa paremmasta. Toisillaa sitten taas ei. Ei tälläiseen voi vastata kuin tapauskohtaisesti tietämällä taustat ja tuntemalla mies.

Tsemppiä!

Vierailija
11/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ja upein mies jonka tiedän on ollut mielisairaalassa...

Vierailija
12/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa sinä aikana kotiinne lukot tai pakkaa tavarat ja kakarat ja muuttaa tuntemattomaan osoitteeseen. Hyvä niin, ei sua kukaan kestäisikään edes "terveenä".

Vai veiko päälääkkeet potenssin?

Vierailija
13/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan niin täysillä!!!! Taitaa olla niin, että vakka kantensa valitsee.

Vierailija
14/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoshoidossa voi olla hyvin monesta eri syystä. Paha, invalidisoiva paranoidinen skitsofrenia ei todellakaan ole ainoa syy.

Olen itse ollut psykiatrisessa sairaalassa 20-vuotiaana. Mitä päättelet minusta sen perusteella? En tiedä mitä rakkaus on?

Vierailija
15/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ne ovat nyt varmaan tulleet valituiksikin!

Kohta ne ovat pressoina ja maastalähtö alkaa...

Vierailija
16/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan niin täysillä!!!! Taitaa olla niin, että vakka kantensa valitsee.

Vai onko kyse ymmärtämättömyydestä? Toivotaan, että ei tule esim. masennusta teidän lähipiiriin. Vaikka en kyllä ihmettelisi, jos teidän kanssanne joutuu elämään.

Vierailija
17/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en myöskään pistäisi päätäni pölkylle siitä, ettenkö itsekin jossain elämäni vaiheessa voisi hoitoon joutua.

Mitenkähän mahtaa teillä mielenterveys kestää jos menetätte vaikkapa kaikki lapsenne tulipalossa tai kolarissa? Älkää ihmeessä ainakaan hoitoon hakeutuko, tehän olette sitten hulluja.

Vierailija
18/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä. Mistä te näitä miehiä löydätte

kuka sairastuu? Psyykkisesti sairastua voi aivan yllättäen kuten vaikkapa syöpään.

Varmasti sinullekin tulee elämässä eteen vielä tilanteita, joita et ole voinut laskelmoida.

Vierailija
19/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palsta kun joku kysyy tälläisestä vakavemman puoleisesta asiasta niin hetihän täältä löytyy näitä paskan jauhajia tosi "järkevine" kommentteineen. toivotaan että he itse löytäisivät itsensä joskus samasta tilanteesta..... ei voi ymmärtää

Vierailija
20/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEKSI mulla on aivan mahtava mies joka ei todellakaan ole hylännyt vaan tukenut täysillä kun jouduin psykiatriselle osastolle hoitoon. Kertokaa te näsäviisaat mitä kamalaa se kertoo minusta ja meidän perheen tilanteesta?