Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mietit, jos kuulet jonkun 30 v. menevän amikseen opiskelemaan, teinien kanssa?

Vierailija
30.03.2011 |

ei millekään aikuiskoulutuspuolelle, vaan ihan siis juuri peruskoulusta päässeiden kanssa amikseen.

Mitä ajatuksia herättää, kummeksuttaako? Rehellisiä vastauksia kiitos.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätätkö menemättä sinne, jos joku ajatuksiltaan luutunut kääpä ajattelee, että voinykauheeta?

Vierailija
2/6 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kummeksuta. Kävin itse amiksen 90-luvulla reilut parikymppisenä ja silloinkin siellä oli paljon eri ikäisiä, ei pelkkiä peruskoulusta tulleita. Oli 30+ ikäisiä jo silloin, voisin kuvitella että nykyään vielä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin opinnot aikuispuolella. Olin vajaan vuoden poissa jonka jälkeen siirryin normaaliin nuorisoryhmään josta löytyi myös minua vanhempia opiskelijoita. Suurinosa kuitenkin juuri 20 ikäisiä. Täytyy sanoa että hieman helpommalla pääsin tuossa nuorisoryhmässä kun aikaisemmin aikuisryhmässä. Toki ei ihan voi 20:ä ja 16-vuotiaita rinnastaa, mutta kuitenkin.

Minulla ikää 31

Vierailija
4/6 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 30v ja takana on monta vuotta yliopistossa sekä muutama vuosi kotiäitinä. Olen tässä kypsytellyt ajatusta ammattitutkinnosta. Jos työkkärin avustuksella pääsisin jonkun ammatin opiskelemaan... enkä kyllä välitä siitä mitä joku muu sattuu asiasta ajattelemaan. :) Älä sinäkään välitä!

Vierailija
5/6 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olin silloin vasta 20v mutta kuitenkin kolmekymppisen elämäntilanteessa, eli perheenäiti, asuntolainat yms... Olihan se vähän erikoinen tilanne, mutta ihan kiva porukka sattui sinänsä. Lopulta kuitenkin päädyin oppisopimukseen, ja en enää lähtisi uudestaan teinien kanssa amikseen, on se kuitenkin niin teinimeininkiä osalla siellä, kun ei niitä kaikkia se opiskelu kauheasti kiinnosta... Toki joukkoon mahtui fiksujakin, mutta kun itse oli siellä sillä mentaliteetilla että nyt opiskellaan niin jotenkin kyllästytti kuunnella sitä opettajan, "Noniin Late, otahan se kynä ja vihko nyt esiin, otappas nyt, ja lippis pois päästä...." Kun kaikki ei olleet ihan samalla mentaliteetilla.

Ja se mikä ärsytti eniten oli se hiiiiitaus millä asiat mentiin, olin siellä 8kk ja siinä ajassa oppimani asiat olisi voinut tiivistää noin viikon kurssiin. Joten en välttämättä suosittele kuitenkaan.

Vierailija
6/6 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut hänen haluamaansa alaa tai suuntausta. Ei siinä muuta.