Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
onko muita, jotka eivät pidä munamiehestä?
Kommentit (5)
Inhoan koko miestä ilmankin munamiehen asua ja varsinkin sen kanssa. Oikea miehen irvikuva. Minusta tuntuu, että Riku itse vihaa rooliaan kaikkein eniten kun joutuu olemaan pellenä. Etenkin kun hän yrittää joka haastattelussa kertoa tästä uudesta ideologiastaan. Kai on itselleen selitellyt, että on ok nöyryyttää itseään tuolla lailla kun kerran ohessa on sanomaa..
Siis ei yhtään söpö, hauska tai mitään, ällö!!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Riku saa esiintymisistä ja haastatteluista rahaa. Että sikäli.
saa verenpaineen nousemaan kuin Applen osake konsanaan. Itse näyttelijähän on mukava.
Alue: Aihe vapaa
Sen sijaan se rakennusmies oli hauska. Ja Marja Tyrnikin, no, jonkun aikaa.