Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettaisinko suhteen..

Vierailija
21.04.2011 |

Olen tapaillut miestä, jonka kanssa viihdyn hyvin. On hauska , puhelias ja kiva seuraihminen.

En kuitenkaan pidä siitä, että mies käy kavereittensa kanssa baari-iltoja viettämässä. Jos olisi vain harvakseltaan, vaikkapa kerran kahdessa kuukaudessa työporukalla, niin ok.

Joku kaveri kuitenkin tulee viikollakin käymään ja sitten otetaan kaljaa.

Olen sanonut, etten pidä baarimenoista, mutta tuntuu niitä olevan.

Otanko etäisyyttä, kun toiveitani ei kunnioiteta, vaan mies tekee tahtonsa mukaan.

En siis todellakaan halua estää häntä toisinaan viettämästä iltaa muitten kuin minun kanssani (käymme yhdessäkin), mutta minun on kuunneltava itseänikin.

Kyse ei ole mustasukkaisuudesta, luotan tuohon mieheen. Alkaa vaan tuntua, että alkoholi merkkaa liian paljon ja jotenkin miesporukoissa viihtyminen myös.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies vasta 20v niin ymmärtää vielä jos haluaa irrotella, mutta jos ikää miehellä alkaa olla yli 30v niin sit alkaisin jo huolestua :(

Vierailija
2/7 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaaksi, ja sitten odotat että vanhemmuus kasvattaa sitä! Odotat ja odotat, kunnes lapsen ollessa vuoden ikäinen teet taas uuden aloituksen tänne, että perskules kun se mies ei vieläkään ymmärrä...!

Not.

Anna kenkää vaan, mitä pikemmin sen parempi. Mies joko on alkoholisoitumassa, tai sitten se on sitoutumiskammoinen hulttio, tai sitten se on ikiteini jolle "kundit" merkkaa nyt ja tulevaisuudessa paljon enemmän kuin tyttöystävä / avovaimo / aviovaimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei todellakaan tule, minulla jo on kiintiö täynnä.

Kiitos vastauksista, yksin on niin hankala miettiä asioita.

ap

Vierailija
4/7 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit menevät kai edelle, on kyllä kahdestaankin aikaa vietetty.

Muutaman kerran on sovittu joku iltameno ja mies kysyykin ohimennen jonkun kaverin siihen mukaan. En todellakaan ole tykännyt!

Useamman kerran olen mennyt miehen luo ja siellä onkin kavereita paikalla.

Olisipa ollut viisautta perääntyä.

Hyviä puoliakin on, tekee loistavaa ruokaa, on huolehtivainen, pitää lapsista.

Juuri nuo hyvät asiat tekevätkin vaikeaksi irrottautua, mutta ehkä olisi helpompi elää oikeasti yksin, kun olla tyhjä seurustelusuhteessa.

ap

Vierailija
5/7 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iästäkin, jos olette nuoria, niin se kuuluu ikään. Itse en tuollaisen kanssa seurustelisi, koska en käy baareissa enkä jaksais sitä että toinenkaan kävis kovin usein.

Vierailija
6/7 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vasta jälkeenpäin että olette yli 30v. Mutta joo, en itse kattelis tuollaista pidempään, jos se piirre jo alussa häiritsee, niin ei se siitä parane. Joku hyvä tyyppi voi mennä sivu suun jos jäät väärän kanssa hengailemaan.

Vierailija
7/7 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hyvä olisikin olla vähän aikaa tai vaikka loppuikä ilman miestä.

Olen varmaankin liian kiltti, kun olen niellyt tuota käytöstä. Tiedostan, etten voi muuttaa ketään ja jos hänelle tuo on oikeaa elämää, sellaista kuin tahtoo, niin mikäpä olen estämään.

Itse voin olla täysin ilman alkoholia tai baareja.

Ystäviä tapaan lähinnä ruokaillen tai vierailemme toistemme luona.

Niin, ehkä minun on alettava elää itseni näköistä elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan