Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle loma ja vapaa merkitsee enemmän kuin raha.

Vierailija
21.04.2011 |

Kesälomarahatkin otan aina vapaina

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälomarahatkin otan aina vapaina

Vierailija
2/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisät kuitenkin nostavat kuukausipalkkaa parhaimmillaan 1000€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisät kuitenkin nostavat kuukausipalkkaa parhaimmillaan 1000€.

t. toinen ahne

Vierailija
4/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edes yritän kustantaa lasten tarpeita.

Vierailija
5/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun töitä pitää tehdä, teen mielummin pyhisin ja olen viikolla vapaa.

Vierailija
6/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tunnen arvostavani lomaa ihan hirveästi, tuntuu esim. että puolet talvesta ajatukset pyörivät talviloman ympärillä. Mutta sitten kun lasten ollessa pieniä sitä (äitiys)lomaa on vaikka kuinka paljon, sekin alkoi pitkän päälle ahdistaa. Se lepääminen ei enää ollutkaan niin antoisaa kun elämä oli pelkkää sitä, ja sitten toisaalta joku (ilmeisesti ihan järjetön) ääni mun päässäni hoki että nyt pitää "nauttia lomasta kun kerran voi" eikä ruveta pilaamaan sitä liialla hosumisella. Niin että mä en sitten tehnyt oikeastaan mitään, hoidin lapsia vain ja lepäsin. Lopulta olin ihan mökkihöperö ja kaipasin töihin.

Vierailija
7/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan oman vapaa-aikani tosi korkealle. Teen pienipalkkaista osa-aikatyötä (80%) ja olen tyytyväinen.

Vierailija
8/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ajatellaan myös meidän perheessä. Toisaalta joskus ei ole valintoja eli työt on sitä mitä on ja toinen vaihtoehto on olla sitten työttömänä. Tai sitten voi olla niinkin, että työaika on lyhyt ja silti tienaa hyvin.

Parasta olisi kyllä saada raha tekemään töitä itselle.

Vierailija
9/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan yli keskitason ja tulemme toimeen. Lisä ei tekisi pahaa mutta aika perheen kesken ei ole ostettavissa.

Pidin saldovapaita tämän päivän, joten tulee mukava "loma".

Vierailija
10/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole enää niin pienet tulot. Ennen sitä iloitsi jokaisesta ylityötunnistakin, kun oli pienet tulot ja piti kaupassakin miettiä mitä raaskii ostaa.

Mutta nykyään, kun toimeentulomme on kohtalainen, arvostan sitä vapaa-aikaakin enemmän. Vaihdoin pienempipalkkaiseen työhön vuorotyöstä, ja nykyisessä työssäni suositaan lomarahojen pitämistä vapaana ja muitakin palkattomia vapaita, ja olen iloinen, että minulla on niihin nykyään taloudellinen mahdollisuus.

Eikä mun palkkani iso ole, vaan pari tonnia kuussa, mutta miehelläni on 5000 €/kk ja kun vuosia totuttiin kituuttelemaan tuhansia euroja vähemmällä, niin nykyinen rahatilanteemme on ihan luksusta.

Vierailija
11/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin puolustaudun sillä, että saan sen vapaan sitten viikolla.

Vierailija
12/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosikausia ottanut lomarahat vapaana ja niin teen tänäkin vuonna. Lomat on muutenkin pitkät eli lomaoikeus 38 päivää ja siihen lomarahat päälle 16 päivää. Kesällä olen 6 vk lomalla ja loppuvuodeksi sitten loput päivät, tehnee viitisen viikkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan