Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Hassuinta mitä olet nähnyt kirpparilla myytävän

Vierailija
21.04.2011 |

Tuli mieleen tuosta yhdestä ketjusta. Mulla:

-WC-harjan pidike (vai mikä sen nimi on) oli sellainen sammakko juttu, ei sisältänyt onneksi harjaa. oli hyvin "pesty ja desinfioitu". lappu ja kaikkea

-tyhjä pringles tuubi, esim. sukkapuikoille

- KOLITSI paita

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikivahan leikkihevonen, 7e. likainen ja ruma

Vierailija
2/23 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksuutta koukulla oli varmaan 1,5-2 cm, kokonaisuudessaan pituutta melkein 20 cm.

Jäin vain miettimään kuka ja mihin noin julmetun kokoista ja ruostunutta koukkua tarvitsee. Ei ihan riipputuolin tms ripustamiseenkaan tarvi noin järeää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka antaisi LAPSILLEEN tuntemattomien ihmisten vanhat huulipunan ja luomivärin jämät, eihän sellaisia uskaltaisi itsekään käyttää. Ties mitä ihottumia ja ihotauteja niistä voisi saada.

Vierailija
4/23 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teipattuna yhteen. Hintaa 50 senttiä. Kaupasta saa 100 paketin eurolla.

Vierailija
5/23 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näen äippäpakkauksen toppapuvun, jossa hintalappussa merkintä 5 € (tai enemmmän).

Vierailija
6/23 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villainen poncho jossa oli kämmenenkokoinen reikä, hinta 25 euroa. Nää "ihanuudet" oli saman myyjän pöydässä.

Vierailija
7/23 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka antaisi LAPSILLEEN tuntemattomien ihmisten vanhat huulipunan ja luomivärin jämät, eihän sellaisia uskaltaisi itsekään käyttää. Ties mitä ihottumia ja ihotauteja niistä voisi saada.

vanhoja luomivärejä ja kaupaks meni!

myin myös hajuveden jossa oli vain tilkka pohjalla ja joku senkin osti 50sentillä.

Vierailija
8/23 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. "Punkaharjun kunnan esite" vuodelta -90 ja hintaa 5 euroa.

Samalla henkilöllä oli kaikkea muutakin vanhaa paperiroskaa myytävänä. Ilmeisesti hän on itse "kerännyt" sellaista ja kuvitteli jonkun toisenkin kiinnostuvan.

Digitaalivaaka, jossa lappu "ei toimi".

Aku Ankan taskareita, joista puuttui noin viidesosa sivuista.

Niin, ja tosiaan niitä Pringles-purkkeja, tyhjiä oluttölkkejä, tyhjiä kahvipaketteja... Ehkä joku niistä askartelee jotain.

Vierailija
9/23 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Ikean peltinen apupöytä/kukkateline 20€. Joo, ihan kiva, mutta kun ei maksa Ikeassakaan sen vertaa...

Vierailija
10/23 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vanupuikkoa (siis sellaista normi "korvapuikkoa" teipattuna yhteen. Hintaa 50 senttiä. Kaupasta saa 100 paketin eurolla.

Vierailija
11/23 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä kirppiksellä oikein asioinut mutta olen hiljan innostunut näistä nettikirppiksistä. Hyviä tuotteita olen saanut ja ollut tyytyväinen kauppoihin. Kuitenkin, nyt kun olen alkanut itsekin myymään, lasten vaatteita ja leluja, niin enhän mä saa mitään kaupaksi! Onko se niin että ei ne muutkaan saa (pyytävät paljon enemmän tuotteistaan kuin minä!) vai onko se tässäkin sama juttu kun asuntokaupoissa että ei mene kaupaksi jos hinta on liian halpa?

Just katoin kun torissa joku pyytää lapsen juhlamekosta 35 euroa! No onhan se mekko hieno mut hei 35 euroa! Ja mä yritän myydä kuudella tai kahdeksalla eurolla, niin ei mene kaupaksi, ei. Mitä opittavaa mulla on oppimatta?

Kertokaa koska olen alkanut harkitsemaan kirppispöydän varaamista kun en muuten meinaa päästä rojuistani eroon ja muutaman lantin ehkä tienatakin.

Vierailija
12/23 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Ikean peltinen apupöytä/kukkateline 20€. Joo, ihan kiva, mutta kun ei maksa Ikeassakaan sen vertaa...

myydään paljon käytettyä ikea kamaa samalla tai kalliimmalla hinnalla kuin ikeassa. menee kaupaksi, kun ikeaan on täältä matkaa.

Vierailija
13/23 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaat hajuvesipullot, meikit, ym. purnukat ällöttävät.

YvesRocherin ilmaisnäytteet.

Ylihinnoitelluimpia näyttävät olevan legot. Duplot 5kpl - 10e.

Vierailija
14/23 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et myy Huutiksessa, niin siirry sinne. Helpoin ja paras tapa myydä.

Jos Huutis on jo käytössä, niin annan mielelläni neuvoja, miten tulee toimia saadakseen onnistuneet kaupat!

Vierailija
15/23 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et myy Huutiksessa, niin siirry sinne. Helpoin ja paras tapa myydä. Jos Huutis on jo käytössä, niin annan mielelläni neuvoja, miten tulee toimia saadakseen onnistuneet kaupat!

en ole siellä, tota toria olen suosinut kun ei tarvitse rekisteröityä mihinkään. Ehkä mun sitten pitäis testata se Huutis. Mä kokeilen, kiitos. Jos sulla on vinkkejä niin mielelläni vastaanotan ;)

Vierailija
16/23 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-itkuhälytin, lapussa luki 'rikki'

-kulahtaneita alkkareita ja rintsikoita

-kasvovoidepurkki. (Oli mennyt voide kovaksi)

-smartballs-kuulat

Vierailija
17/23 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet sekä jalkineet, likaiset ruokailuvälineet,pullat, avatut meikit yäk, pitäisi olla myyjän nimi ja kuva näkösällä, kukaan ei kehtaisi myydä pas.kaa... yhelle kirpparille en mene enää koskaan kun jäi mielikuva likaisista vaatteista..eikö kirpparin pitäjä voisi sanoa myyjälle, että ei voi myydä likaisia ja risoja vaatteita kun kirpparin maine menee?

Vierailija
18/23 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaoin vaatteet UFFiin, kaatikselle ja yhdelle tutulle annettavaksi kirppismyyntiä varten. Arvaatte varmasti mitkä vaatteet siellä toritangolla killuivat.. (kiitos miehen, joka sekoitti kassit)

Vierailija
19/23 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieneen muoviruukkuun istutettu kolme saint paulian lehteä, ja kyljessä huteralla käsialalla kirjoitettu lappu "Orvokki 2 €"

Vierailija
20/23 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vielä meni kaupaksi, joku osti sen kuulemma akvaarioonsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi