Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys naisille miesten seksileluista ja tasa-arvosta

Vierailija
21.04.2011 |

Seksileluja on monenlaisia ja erilaiset sauvat ovat aika yleisiä pariskuntien yhteisissä seksileikeissä. Saivat soveltuvat kuitenkin paremmin naisen kuin miehen tyydyttämiseen. Toki sauvalla voi helliä myös miehen sukuelimiä, mutta samanlaista tyydytystä sauvalla ei saa aikaiseksi niin kuin erityisesti penetraation suunnitelluilla välineillä.

Kuinka tasa-arvoisesti teille on hankittu seksileluja? Onko teillä sekä sauvoja, että tekompimpsoja? Yksi myydyimmistä sellaisista on taskulampun muotoiseksi naamioitu tekovagina.

Onko siis flesulamppu teillä autotallin hyllyssä miehen salarunkkausta varten vai yhteisiä leikkejä varten yöpöydän laatikossa vai onko se jäänyt kokonaan hankkimatta?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole dildoa, mutta miehelle ostin fleshlightin :) Käyttää sitä sitten, kun olen poissa tai haluaa runkata. Tosin meillä on normaalisti seksiä joka päivä, joten normaalioloissa fleshlightille ei ole juurikaan käyttöä kun ei mies ehdi runkkailemaan.

Mies on ajatellut ostaa mulle lahjaksi dildon, sitä odotellessa sitten. Tosin yhtä vähäiseen käyttöön sekin jää, täytyy pakata työreissuille mukaan jos niitä tulee :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla