Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähiömamma ei halua olla kanssani tekemisissä =(

Vierailija
20.04.2011 |

Eli lapsemme ovat koulukavereita: nyt äiti teki minulle selväksi ettei tahdo olla kaltaisteni ihmisten kanssa tekemisissä!

No, minkälaisia ovat minunlaiseni ihmiset.

Asun keskisuuressa kaupungissa, mieheni on kuollut eli olen yksinhuoltaja. Satumme asumaan ko. kaupungin keskustassa, asuntoni arvo on n. 300 000€ ja velkaa ~20 000 €.

Tämä kyseinen rouva omistaa omakotitalon naapurikunnasta; hänen lapsensa käy kuvaamataitoluokkaa, siksi ovat samassa koulussa. Rouvan "oma"kotitalo ostettu velkarahalla, kertoi tästä itsekin. Alueen talot ovat yleensä n. puolet oman asuntoni arvosta.

Tämä kerrostaloasuminen siis oli hänelle viimeinen tippa.=)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaisuutta, ehkä tämä toinen äiti arvottaa enemmän luonnetta, harrastuksia, huumonrintajua tai jotain muuta teitä erottavaa.

Vierailija
2/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä välii?miksi sun tarvii olla sen kans tek?hinkatkoon pihaansa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämä äiti ilmoitti epäsuorasti syyksi juuri tämän yksinhuoltajuuden ja kerrostaloasumisen. =)

v*tuttaa...

Vierailija
4/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja lapset on todella hyviä kavereita, inhottaa että niin mukavalla lapsella on tuollainen äiti.. äiti on kuulemma arvostellut minua lapseni kuullen, lapsi kertoi.

Vierailija
5/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan asian vierestä, mutta siltikin...

Vierailija
6/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin alkaisi oikeasti naurattaa...ja olen todellakin myös kerrostalossa, jopa vuokralla asuva yh.

Vierailija
7/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valitettavasti ole provo.

Meillä on 4 huonetta ja keittiö. 2 kph ja sauna. Vanha talo mutta rempattu 2007.

Vierailija
8/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin alkaisi oikeasti naurattaa...ja olen todellakin myös kerrostalossa, jopa vuokralla asuva yh.

Kyllähän se aluksi nauratti mutta lapselle varmasti todella kiva kun kaverin äiti puhuu minusta paskaa. Ko äiti ei ole koskaan käynyt meillä

Vierailija
9/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tehnyt jotain, mikä on vienyt heidän kuniotuksensa sinua kohtaan? En millään usko, että asumismuodolla tai yksinhuoltajuudella olisi mitään tekemistä sen OIKEAN syyn kanssa!

Mene itseesi, miten olet esim. kohdellut heidän tytärtään/poikaansa vierailuilla tms??

Vierailija
10/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä muu auta?

Vierailija
11/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tehnyt jotain, mikä on vienyt heidän kuniotuksensa sinua kohtaan? En millään usko, että asumismuodolla tai yksinhuoltajuudella olisi mitään tekemistä sen OIKEAN syyn kanssa!

Mene itseesi, miten olet esim. kohdellut heidän tytärtään/poikaansa vierailuilla tms??

Heidän lapsensa on ollut meillä monesti kylässä, olen ruokkinut aina samoin kuin omat lapseni, tykkäävät olla meillä. Tai ainakaan ei ole valitettu, ja tulevat meille usein.

Ja tämä äiti ei sanonut että "en halua olla tekemisissä kanssasi koska olet yh ja asut kerrostalossa"

Vierailija
12/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemisissä ts miksei lapset edes voi keskenään leikkiä?

OLetko juoppo tai muuten kiroileva tms?

Vierailija
13/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauretaan yhessä sille muijalle!Mun ystävätär,yli 5o v ekonomi erosi tyhmästä petturimiehestään ja asui lasten kanssa-ylläriylläri-kerrostalossa...Eräs valveutunut ope oli sanonut pojalleen ettei saa olla kaveri enää koska yh..pojat oli siis yläasteel...buuuuuuuahhhahhaaaaaaaaa..nauretaan yhess ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi